Przetargi.pl
Naprawa nawierzchni na skrzyżowaniu dróg wojewódzkich DW nr 791 ul. Krasickiego i Al. Wolności z DW nr 793 ul. Pułaskiego w Myszkowie

Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-310 Żarki, ul. Myszkowska 59
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3148304 , fax. 034 3148304
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie
    ul. Myszkowska 59 59
    42-310 Żarki, woj. śląskie
    tel. 034 3148304, fax. 034 3148304
    REGON: 15140586600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa nawierzchni na skrzyżowaniu dróg wojewódzkich DW nr 791 ul. Krasickiego i Al. Wolności z DW nr 793 ul. Pułaskiego w Myszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: a/ Roboty rozbiórkowe - frezowanie nawierzchni gr.12cm z wywozem na odl.6km - 8.169 m? b/ Roboty przygotowawcze - regulacja pionowa studzienek ściekowych betonem B-20 - 4,4m? - montaż nowych kratek ściekowych typ ciężki ,komplet - 22szt. - regulacja pionowa włazów kanałowych betonem B-20 - 2,7m? - montaż pierścienia odciążającego - 9,0szt. - montaż nowego włazu kanałowego typ ciężki , kompletny - 9,0szt. - regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych - 3,0szt. c/ Roboty nawierzchniowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznych - 8.169 m? - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 8.169 m? - ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych w-wa wiążąca z BA 0/20mm gr.8cm - 8.169 m? - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 8.169 m2 - ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych w-wa ścieralna z BA 0/12,5mm gr.4cm - 8.169 m? - ułożenie na łączeniu nawierzchni taśmy samoprzylepnej uszczelniającej bitumicznej na bazie polimero - asfaltu - 1.200mb d/ Roboty towarzyszące - wykonanie oznakowania poziomego skrzyżowania dróg farbą chemoutwardzalną, grubowarstwową strukturalną - 506m? - wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu - 1kpl. UWAGA: Do warstwy wiążącej i ścieralnej należy zastosować asfalt modyfikowany polimerami DE 30B - strefa skrzyżowań. Drogi wojewódzkie nr 793 i 791 są obciążone ruchem KR-5 - KR-6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 20.000,00zł. Słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Myszkowie, nr konta 17 8279 0000 0100 2378 2001 0101 , podając nazwę wpłacającego oraz informację czego wpłata dotyczy - wadium przetargowe na: Naprawa nawierzchni na skrzyżowaniu dróg wojewódzkich DW nr 791 ul. Krasickiego i Al. Wolności z DW nr 793 ul. Pułaskiego w Myszkowie 6) Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na powyższym koncie Zamawiającego najpóźniej w ostatnim dniu składania ofert, dwie godziny przed otwarciem ofert pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania, jako tego, który nie wniósł wadium. 7) W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, w treści dokumentu winien znaleźć się zapis, że instytucja dokonująca poręczenia lub udzielająca gwarancji, zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu kwoty odpowiadającej wielkości wadium w przypadku gdy: a) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8) W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, oryginały dokumentów stanowiących poręczenia i gwarancje należy złożyć za potwierdzeniem w siedzibie Zamawiającego tj. w Powiatowym Zarządzie Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach ul. Myszkowska 59, II piętro pok. nr 1 w terminie składania ofert, natomiast kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. 9) Termin ważności poręczeń i gwarancji winien obejmować co najmniej okres związania ofertą
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1 - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia 1.3 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych wymienionych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 - podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 - formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 1.2. - kosztorys ofertowy 1.3 - formularz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 1.4 - zaparafowany projekt umowy 1.5 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 1.6. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 1.7. - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 1.8.- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 1.9.- uprawnienia kierownika budowy do kierowania i nadzorowania robót budowlanych 1.10.- wykaz wykonanych robót budowlanych - ( wraz z referencjami) 1.11 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia 1.12.- wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 1.13.- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń 1.14.- polisę OC 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 PZP; wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: 3.1. uprawnienia kierownika budowy do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz załączone zaświadczenie, że jest on aktualnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji; 3.2.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy zadania z zakresu wykonywania nawierzchni jezdni o wartości min. 200.000,00zł każde z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3.3. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia. a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 3.3.a/ pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w p.pkt.3.3.,wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 3.4.wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane będą do wykonania zamówienia ( wykonawcę również), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców 3.5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, Wykonawca musi wykazać minimum posiadania: 1. Walec drogowy stalowy wibracyjny 8-10T - 2szt 2. Walec drogowy gumowo-stalowy - 1szt 3. Skrapiarka samojezdna do bitumu - 1szt 4. Samochody samowyładowcze min 10 T - 2szt 5. Szczotka mechaniczna (bez ciągnika) - 1szt 6. Rozkładarka mas bitumicznych - 1szt 7. Frezarka -1szt 8. Wytwórnia mas bitumicznych z automatycznym zespołem sterowania procesem produkcji własna 3.5.a/ pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w p.pkt.3.5.,wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia ,którymi będzie dysponował 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 4.1. polisę o wartości min.500.000 PLN lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach