Przetargi.pl
Naprawa konserwacyjna -wymiana okien wraz z parapetami w budynku nr 13, oraz naprawę konserwacyjna dachu - drabinki wejściowej i zadaszenia nad wejściem w budynku nr 77 PKT

Jednostka Wojskowa 4217 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Andersa 47
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 231 92 51 , fax. 0-32 231 92 51 wew. 111-720
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4217
    ul. Andersa 47 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0-32 231 92 51, fax. 0-32 231 92 51 wew. 111-720
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 4wog.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa konserwacyjna -wymiana okien wraz z parapetami w budynku nr 13, oraz naprawę konserwacyjna dachu - drabinki wejściowej i zadaszenia nad wejściem w budynku nr 77 PKT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje:1/ demontaż okien drewnianych wraz z parapetami, obróbka powstałego otworu w celu przygotowania do montażu okien z PCV , montaż okien wraz z parapetami z PCV, komorowymi, obróbka okien, gipsowanie, szpachlowanie ,malowanie ościeży - kolor malowania należy dobrać do istniejącej malatury , od zewnątrz /w czasie wymiany i obróbki/ nie wolno zabrudzić cegieł klinkierowych , wymiary okien uśrednione , na miejscu należy sprawdzić wymiary, okna wymieniane należy uzgodnić z inspektorem nadzoru ,podział okien zgodny z istniejącymi oraz 2/ rozbiórkę pokrycia z papy, gruntowanie pow. dachowych, pokrycie dachu papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS /pokładową a następnie nawierzchniową/ razem 2 warstwy, rozbiórkę rynien, rur spustowych, okapów, obróbek blacharskich murów ogniowych , gzymsów, zadaszenia nad wejściem, wykonanie wraz z montażem obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej gr.0,55mm, wykonanie rynien z blachy ocynkowanej o śred. 15 cm wraz z rynnami spustowymi okrągłymi z blach. ocynk. 0,55mm i średnicy 12 cm, wraz z wykonaniem wpustów, przemurowanie kominów wraz z otynkowaniem, uzupełnienie i remont czapek kominowych, uzupełnienie i remont wsporników rynnowych , gzymsów, zadaszenia nad wejściem , murów ogniowych, remont instalacji odgromowej wraz z badaniami i pomiarami, czyszczenie drabinki wejściowej, ,szczotkowanie, miniowanie ,malowanie farbą ftalową podkładową a następnie nawierzchniową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe i wykształcenie dla zadania nr 1 i 2 : Kierownik budowy-prac budowlanych - min 1 osoba - odpowiedzialna za kierowanie i nadzór nad realizacją całości robót budowlanych posiadająca : dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania i nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zaświadczenie o aktualnej przynależności do OIIB Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa poniżej na zasadzie spełnia/nie spełnia, z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej oferta musi zawierać następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 6 do specyfikacji . aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez zamawiającego, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 - dokumenty nie spełniające wymogów, co do formy traktuje się jako nie złożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z innego kraju lub pochodzenia są osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 4wog.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach