Przetargi.pl
Nadbudowa i zmiana konstrukcji dachu na częsci budynku głównego PCKUiP w Żurominie

Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, ul. Lidzbarska 27c
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6572418 , fax. 023 6572418
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
    ul. Lidzbarska 27c 27c
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 023 6572418, fax. 023 6572418
    REGON: 13086858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pckuip_zur@poczta.onet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa i zmiana konstrukcji dachu na częsci budynku głównego PCKUiP w Żurominie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    roboty budowlane polegające na położeniu konstrucji dachowej dachu, ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z foli dachowej zbrojonej 260.00 m2, pokrycie dachów blachodachówką-260.00 m2, ocieplenie płytami steropianu ściany zewnętrznej 15.00 m2, obróbki blacharskie - rynny i rury spustowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 1.000 zł złożene do dnia 28.05.2009r. Zgodnie z ustawą z 29 stycznia 2004r. rawo Zamówień Publicznych art. 45 i art. 46
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżlei ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamowienia.Oceną spełnienia warunków w postepowaniu o zamówienie publiczne spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formuła/spełnia/nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświdczenia wyszczególnione w pkt. IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wnioskodawcę. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się : - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związnane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali sie w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamowienia na podstawie art. 62 ust 1 pkt 2 lub art.67 ust.1 pkt. 1 i 2 - wykonawców, ktorzy złożyli nieprawidłowe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawcow, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożene dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania oferty lub nie zgodzili się na przedłożenie okresu związania oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamowień publicznych - zał. nr 1 do oferty. 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamowień publicznych - zał. nr 2 do oferty 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie luż rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oragnu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonywanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamowienia, a jeżeli okres prowadzenia działaności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 do ofert. 6. Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa wykazie, zostały wykonane z należytą starannością. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamóweinia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty. 8. Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych. 9. Oświadczenie na temat udzielonej gwarancji - okres minimalny 2 lata. 10. Podpisany projekt ogólnych warunków umowy ( na załączniku nr 5 do oferty) ponadto oferta musi zawierać: ofertę cenową - załącznik nr 1 do SIWZ oraz kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pckuip-zuromin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach