Przetargi.pl
Nadbudowa i rozbudowa budynków użyteczności publicznej na potrzeby Biblioteki Publicznej Gminy Pomiechówek i jej filii, Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Pomiechówek i klubu wiejskiego w miejscowości Kosewo

Gmina Pomiechówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05-180 Pomiechówek, ul. Szkolna 1A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7652724 , fax. 22 765-27-10
  • Data zamieszczenia: 2014-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pomiechówek
    ul. Szkolna 1A 1A
    05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie
    tel. 22 7652724, fax. 22 765-27-10
    REGON: 00054659000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa i rozbudowa budynków użyteczności publicznej na potrzeby Biblioteki Publicznej Gminy Pomiechówek i jej filii, Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Pomiechówek i klubu wiejskiego w miejscowości Kosewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wspólna inwestycja budowlana polegająca na nadbudowie i rozbudowie budynków użyteczności publicznej na potrzeby Biblioteki Publicznej gminy Pomiechówek i jej filii w Kosewie, Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Pomiechówek i klubu wiejskiego w miejscowości Kosewo. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na IV zadania inwestycyjne polegające na: 1.1. Zadanie I pn. Modernizacja i rozbudowa Biblioteki Publicznej w Pomiechówku wraz z wykonaniem aranżacji wnętrz i dostawa wyposażenia meblowego i elektronicznego Zakres przedsięwzięcia inwestycyjnego w budynku Biblioteki Gminnej w Pomiechówku obejmuje: 1. przygotowanie terenu pod budowę wiatrołapu, 2. nadbudowę budynku z instalacjami wewnętrznymi, 3. modernizacje części istniejącej, 4. prace wykończeniowe, 5. wykonanie projektu aranżacji wnętrz, 6. wyposażenie wnętrz zgodnie z załącznikiem nr 1a do Rozdziału I SIWZ i na podstawie projektu aranżacji wnętrz, 7. budowę sieci zewnętrznych, 8. zagospodarowanie i ukształtowanie terenu oraz dojścia do budynku Zakres prac remontowo budowlanych w obiekcie obejmuje: - wykonanie nadbudowy budynku użyteczności publicznej na potrzeby realizacji pomieszczeń biurowych i konferencyjnych z zapleczem sanitarnym. W nadbudowanej części budynku zaprojektowano funkcję biblioteczną z częścią czytelni dla dorosłych, pomieszczenie w.c. przeznaczone dla niepełnosprawnych z wygodnym dostępem z windy, - wykonanie modernizacji części istniejącej na pierwszym piętrze - wydzielenie pomieszczenia biurowego z zapleczem socjalnym, pomieszczenia gospodarczego na środki czystości a także powierzchni zaprojektowanej jako pomieszczenia wielofunkcyjne - (pracownia i sala zabaw dla dzieci, może również służyć jako sala konferencyjno- szkoleniowa); na tej kondygnacji znajdują się dwie toalety, - wykonanie modernizacji części istniejącej na parterze wraz z wydzieleniem kotłowni gazowej jako pomieszczenia niezbędnego do funkcjonowania budynku, - wykonanie modernizacji pomieszczenia magazynowego i w.c. przeznaczonego dla niepełnosprawnych, z wygodnym dostępem z windy, - wykonanie nowej klatki schodowej i windy, - wykonanie wiatrołapu łączącego budynek biblioteki z budynkiem GOK, stanowiącego główne wejście do tych obiektów. Zakres prac został opisany szczegółowo w dokumentacji technicznej nadbudowy budynku użyteczności publicznej na potrzeby biblioteki gminnej. 1.1.1. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do wykonania projektu aranżacji wnętrz i wystroju, który musi obejmować aranżację polegającą na rozmieszczeniu wyposażenia meblowego, wyposażenia elektronicznego z oprogramowaniem, propozycję kolorystyczną ścian, podłóg i mebli pomieszczeń biblioteki. Wykaz wyposażenia meblowego i sprzętu elektronicznego stanowi załącznik nr 1a i 2a do Rozdziału I niniejszej SIWZ. 1.1.2. Wykonawca przedstawi w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy do akceptacji koncepcję aranżacji wnętrz zawierającą wizualizację wszystkich pomieszczeń. Koncepcja projektu musi być wykonana zgodnie z wytycznymi Zamawiającego po wcześniejszej wizji lokalnej obiektu. Zamawiający może wnosić o zmianę koncepcji do momentu otrzymania od Wykonawcy materiału odpowiadającego oczekiwaniom Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zmienioną koncepcję z uwzględnieniem wniesionych uwag w ciągu 5 dni. Ostateczna koncepcja musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. 1.1.3. Na podstawie w pełni zaakceptowanej koncepcji Wykonawca wykona pełny projekt aranżacji wnętrz biblioteki - termin dostarczenia projektu 7 dni od dnia ostatecznej akceptacji koncepcji. Przedłożony projekt aranżacji musi zostać ostatecznie zaakceptowany przez Zamawiającego. 1.1.4. Przedłożony projekt aranżacji i wystroju wnętrz musi zawierać: - dokumentację techniczną aranżacji, - rzut pomieszczeń z rozmieszczeniem funkcji (tzw. projekt funkcjonalny), - projekty kolorystyki, - projekty oświetlenia, - zdjęcia realistyczne, wizualizację 3D pomieszczeń obiektu, - próbki materiałowe użytych materiałów, - kłady ścian, podłóg - elementy dekoracyjne. 1.1.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy mebli i sprzętu elektronicznego wraz z oprogramowaniem (zgodnego z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a do Rozdziału I niniejszej SIWZ i opisem wymagań technicznych stanowiącym załącznik nr 2 do Rozdziału I niniejszej SIWZ) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 1.1.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, dokumentacji technicznej wykonania robót oraz przedmiarze robót stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji. W/w dokumenty stanowią załączniki do Rozdziału III. Dokumenty te opisują przedmiot zamówienia łącznie tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynność są wymienione w choćby jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty. W przypadku wystąpienia wątpliwości lub różnic w w/w dokumentach dotyczących opisu tych samych robót, materiałów, urządzeń, obowiązków i uprawnień stron etc. Wykonawca ma obowiązek zwrócić się do Zamawiającego z żądaniem ich wyjaśnienia. W przypadku nie dopełnienia tego obowiązku Wykonawca uwzględni w cenie przedstawionej w ofercie wariant bardziej korzystny dla Zamawiającego. 1.1.7. Wszystkie wymienione w SIWZ i załącznikach znaki towarowe, patenty, nazwy producentów są podane przykładowo. 1.1.8. W przypadku zapisów w dokumentacji technicznej wskazującej na konkretne rozwiązania materiałowe Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który zamierza zastosować materiały lub rozwiązania równoważne ma obowiązek wskazać w ofercie, które materiały lub rozwiązania zostały zamienione i określić, jakie materiały lub rozwiązania proponuje w ich miejsce. W takim przypadku Wykonawca dołączy do oferty stosowne specyfikacje i/lub wyniki badań. Obowiązek udowodnienia równoważności oferowanych materiałów lub rozwiązań z tymi, które zostały określone w dokumentacji projektowej, ciąży na Wykonawcy. Jeśli materiały lub rozwiązania zaproponowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako nie odpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca na swój koszt i ryzyko. 1.1.9. Zobowiązuje się Wykonawcę do zapoznania się z dokumentacją techniczną zamówienia, określoną w Rozdziale III niniejszej SIWZ i przedmiarami robót. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie obejmującym przedmiot zamówienia przed złożeniem oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca 1.2. Zadanie II pn. Rozbudowa budynku filii Biblioteki Publicznej w miejscowości Kosewo wraz z wykonaniem projektu aranżacji wnętrz i dostawa wyposażenia meblowego i elektronicznego Zakres przedsięwzięcia inwestycyjnego w przypadku budynku Filii Biblioteki Gminnej Kosewie w obejmuje: 1. przygotowanie terenu pod budowę, 2. rozbudowę budynku z instalacjami wewnętrznymi, 3. prace wykończeniowe, 4. aranżację wnętrz, 5. wyposażenie wnętrz zgodnie z załącznikiem nr 1b do Rozdziału I SIWZ i na podstawie projektu aranżacji wnętrz, 6. wykonanie instalacji zewnętrznych, 7. zagospodarowanie i ukształtowanie terenu oraz dojścia do budynku Projekt budowlany rozbudowy budynku użyteczności publicznej stanowi budynek jednokondygnacyjny, przykryty stropodachem płaskim, mieszczący bibliotekę i klub wiejski, z zapleczem sanitarnym. Swym zakresem obejmuje wykonanie w rozbudowanej części budynku funkcji bibliotecznej z częścią czytelni, pomieszczeniem dla pracowników, szafą gospodarczą na środki czystości i w.c. przeznaczonym dla niepełnosprawnych. 1.2.1. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do wykonania projektu aranżacji wnętrz i wystroju, który musi obejmować aranżację polegającą na rozmieszczeniu wyposażenia meblowego, wyposażenia elektronicznego z oprogramowaniem, propozycję kolorystyczną ścian, podłóg i mebli pomieszczeń filii biblioteki. Wykaz wyposażenia meblowego i sprzętu elektronicznego stanowi załącznik nr 1b i 2b do Rozdziału I niniejszej SIWZ. 1.2.2. Wykonawca przedstawi w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy do akceptacji koncepcję aranżacji wnętrz zawierającą wizualizację wszystkich pomieszczeń. Koncepcja projektu musi być wykonana zgodnie z wytycznymi Zamawiającego po wcześniejszej wizji lokalnej obiektu. Zamawiający może wnosić o zmianę koncepcji do momentu otrzymania od Wykonawcy materiału odpowiadającego oczekiwaniom Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zmienioną koncepcję z uwzględnieniem wniesionych uwag w ciągu 5 dni. Ostateczna koncepcja musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. 1.2.3. Na podstawie w pełni zaakceptowanej koncepcji Wykonawca wykona pełny projekt aranżacji wnętrz filii biblioteki - termin dostarczenia projektu 7 dni od dnia ostatecznej akceptacji koncepcji. Przedłożony projekt aranżacji musi zostać ostatecznie zaakceptowany przez Zamawiającego. 1.2.4. Przedłożony projekt aranżacji i wystroju wnętrz musi zawierać: - dokumentację techniczną aranżacji, - rzut pomieszczeń z rozmieszczeniem funkcji (tzw. projekt funkcjonalny), - projekty kolorystyki, - projekty oświetlenia, - zdjęcia realistyczne, wizualizację 3D pomieszczeń obiektu, - próbki materiałowe użytych materiałów, - kłady ścian, podłóg - elementy dekoracyjne. 1.2.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy mebli i sprzętu elektronicznego wraz z oprogramowaniem (zgodnego z wykazem stanowiącym załącznik nr 1b do Rozdziału I niniejszej SIWZ i opisem wymagań technicznych stanowiącym załącznik nr 2 do Rozdziału I niniejszej SIWZ) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 1.2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, dokumentacji technicznej wykonania robót oraz przedmiarze robót stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji. W/w dokumenty stanowią załączniki do Rozdziału III. Dokumenty te opisują przedmiot zamówienia łącznie tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynność są wymienione w choćby jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty. W przypadku wystąpienia wątpliwości lub różnic w w/w dokumentach dotyczących opisu tych samych robót, materiałów, urządzeń, obowiązków i uprawnień stron etc. Wykonawca ma obowiązek zwrócić się do Zamawiającego z żądaniem ich wyjaśnienia. W przypadku nie dopełnienia tego obowiązku Wykonawca uwzględni w cenie przedstawionej w ofercie wariant bardziej korzystny dla Zamawiającego. 1.2.7. Wszystkie wymienione w SIWZ i załącznikach znaki towarowe, patenty, nazwy producentów są podane przykładowo. 1.2.8. W przypadku zapisów w dokumentacji technicznej wskazującej na konkretne rozwiązania materiałowe Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który zamierza zastosować materiały lub rozwiązania równoważne ma obowiązek wskazać w ofercie, które materiały lub rozwiązania zostały zamienione i określić, jakie materiały lub rozwiązania proponuje w ich miejsce. W takim przypadku Wykonawca dołączy do oferty stosowne specyfikacje i/lub wyniki badań. Obowiązek udowodnienia równoważności oferowanych materiałów lub rozwiązań z tymi, które zostały określone w dokumentacji projektowej, ciąży na Wykonawcy. Jeśli materiały lub rozwiązania zaproponowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako nie odpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca na swój koszt i ryzyko. 1.2.9. Zobowiązuje się Wykonawcę do zapoznania się z dokumentacją techniczną zamówienia, określoną w Rozdziale III niniejszej SIWZ i przedmiarami robót. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie obejmującym przedmiot zamówienia przed złożeniem oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca 1.3. Zadanie III pn. Modernizacja budynku użyteczności publicznej tj. strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z wymianą drzwi garażowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do Rozdziału III niniejszej SIWZ. 1.3.2 W przypadku zapisów w przedmiarze robót wskazującym na konkretne rozwiązania materiałowe Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. 1.3.3. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.3.4. Wykonawca, który zamierza zastosować materiały lub rozwiązania równoważne ma obowiązek wskazać w ofercie, które materiały lub rozwiązania zostały zamienione i określić, jakie materiały lub rozwiązania proponuje w ich miejsce. W takim przypadku Wykonawca dołączy do oferty stosowne specyfikacje i/lub wyniki badań. 1.3.5. Obowiązek udowodnienia równoważności oferowanych materiałów lub rozwiązań z tymi, które zostały określone w dokumentacji projektowej, ciąży na Wykonawcy. 1.3.6. Jeśli materiały lub rozwiązania zaproponowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako nie odpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3.7. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca na swój koszt i ryzyko. 1.3.8. Zobowiązuje się Wykonawcę do zapoznania z przedmiarami robót określonymi w Rozdziale III niniejszej SIWZ oraz do zapoznania się z terenem budowy przed złożeniem oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 1.4. Zadanie IV pn. Modernizacja budynku użyteczności publicznej tj. klubu wiejskiego w miejscowości Kosewo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do Rozdziału III niniejszej SIWZ. 1.4.2 W przypadku zapisów w przedmiarze robót wskazującym na konkretne rozwiązania materiałowe Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. 1.4.3. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.4.4. Wykonawca, który zamierza zastosować materiały lub rozwiązania równoważne ma obowiązek wskazać w ofercie, które materiały lub rozwiązania zostały zamienione i określić, jakie materiały lub rozwiązania proponuje w ich miejsce. W takim przypadku Wykonawca dołączy do oferty stosowne specyfikacje i/lub wyniki badań. 1.4.5. Obowiązek udowodnienia równoważności oferowanych materiałów lub rozwiązań z tymi, które zostały określone w dokumentacji projektowej, ciąży na Wykonawcy. 1.4.6. Jeśli materiały lub rozwiązania zaproponowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako nie odpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4.7. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca na swój koszt i ryzyko. 1.4.8. Zobowiązuje się Wykonawcę do zapoznania z przedmiarami robót określonymi w Rozdziale III niniejszej SIWZ oraz do zapoznania się z terenem budowy przed złożeniem oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 2. Oferta (cena ofertowa) musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia (z uwzględnieniem postanowień i robót zawartych w dokumentacji technicznej zamówienia i przedmiarach robót), koszty niezbędne do wykonania kompletnego dzieła budowlanego i przekazania go Zamawiającemu w celu jego użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem i obowiązującymi przepisami. 3. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. UWAGA: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia złożonej oferty wadium w kwocie 55 000,00zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i zgodnie z art. 45 ust.6 wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Nowym Dworze Mazowieckim O/Pomiechówek nr konta 38 8011 0008 0020 0200 0273 0003, w tytule przelewu należy podać numer postępowania ZP.271.20.2014, na które zostaje wnoszone wadium oraz nazwę Wykonawcy składającego ofertę, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale u Skarbnika Gminy - pokój nr 4 w siedzibie Zamawiającego. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoważne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie z pośród możliwych wymienionych w SIWZ. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasada określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi w terminie określonym przez Zamawiającego ponownie wadium. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe w przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja (termin)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach