Przetargi.pl
Nadbudowa budynku biurowego Urzędu Skarbowego w Busku-Zdroju

Urząd Skarbowy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. 12-go Stycznia 17
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3783369 w. 23 , fax. 0-41 3783369 w. 66
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
    ul. 12-go Stycznia 17 17
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3783369 w. 23, fax. 0-41 3783369 w. 66
    REGON: 29000743100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa budynku biurowego Urzędu Skarbowego w Busku-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Nadbudowa budynku biurowego Urzędu Skarbowego w Busku-Zdroju zgodnie z: 1) decyzją Nr 10/08 Starosty Buskiego znak: AB-7351/10/08 z dnia 27.02.2008 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę, 2) projektem budowlanym -architektura 3) projektem budowlanym -konstrukcja 4) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 5) przedmiarem robót 6) oceną techniczną Zakres robót: a) roboty rozbiórkowe: - rozbiórka istniejącej konstrukcji dachu wraz z obróbkami blacharskimi, oraz demontażem rynien i rur spustowych. - rozbiórka wieńca - rozbiórka konstrukcji z cegły na zaprawie cem. wap. - rozbiórka pokrycia i posadzki tarasu - rozbiórka stropów ceramicznych oraz ścianek działowych b) roboty budowlano-montażowe: - podmurowanie istniejących i domurowanie ścian konstrukcyjnych - podmurowanie istniejących i wykonanie nowych kominów i kanałów wentylacyjnych z cegły i pustaków wentyl. SHIEDEL PL - montaż i betonowanie stropu Akermana - ułożenie nadproży prefabrykowanych nad otworami okiennymi - przygotowanie zbrojenia konstr. monolitycznych płyty stropowej, słupów i wieńcy. - betonowanie płyty stropowej, słupów i wieńcy - montaż okien z PCV - montaż konstrukcji drewnianej dachu - pokrycie dachu blachami powlekanymi trapezowymi - obróbki blacharskie z blachy powlekanej - wykonanie rusztowań zewn. dwurzędowych z dłużyc o wys. do 15 m - wykonanie rynien i rur spustowych z PCV
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 UPZP, t.j.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 UPZP, warunek ten musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. 2. Wykażą się odpowiednim doświadczeniem tzn. W okresie ostatnich pięciu latach , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali - ukończyli roboty budowlane o podobnym zakresie na jednym budynku administracyjno - biurowym . W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z uczestników konsorcjum go spełni . 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust.1 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wymienione w części VI SIWZ. 4. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2)aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( minimalne warunki określone zostały w rozdziale V, ust. 2), z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr V do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie( referencje ). W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa Wykonawca ( Wykonawcy ) , który ( którzy ) wykonywał ( wykonywali ) roboty budowlane spełniające warunek. 4)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr IV do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej. Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych i zaświadczeń, o których mowa w załączniku nr IV do SIWZ a w przypadku udostępniania przez inne podmioty osób zdolnych do wykonywania zamówienia dodatkowe pisemne zobowiązanie tych podmiotów w tym zakresie. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną a spełnienie warunków następuje łącznie w ramach konsorcjum. 5)oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków w art. 22 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr III do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 6)Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w stosunku do osób trzecich i ich mienia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków. Jeżeli wykonawca ( uczestnik konsorcjum )ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 - 8 UPZP wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Terminy do złożenia oświadczenia stosuje się odpowiednio jak do w/w dokumentów. Wszystkie te dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia, jeżeli sporządzone zostały języku obcym, muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. 2.Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr I do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym metodą kalkulacji szczegółowej. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Formularz cenowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr II do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 3)Pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4)Pełnomocnictwo w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach