Przetargi.pl
Nadzór inwestorski zadania pod nazwą: Remont budynku Niemczówki w ramach realizacji zadania: Odnowa potencjału historyczno kulturowego zabytkowego budynku tzw. Niemczówki w Chęcinach poprzez utworzenie kompleksowego centrum informacji turystycznej i historycznej

Gmina Chęciny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-060 Chęciny, Pl. 2 Czerwca 4
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3151006 , fax. 041 3151085
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chęciny
    Pl. 2 Czerwca 4 4
    26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3151006, fax. 041 3151085
    REGON: 00052766400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski zadania pod nazwą: Remont budynku Niemczówki w ramach realizacji zadania: Odnowa potencjału historyczno kulturowego zabytkowego budynku tzw. Niemczówki w Chęcinach poprzez utworzenie kompleksowego centrum informacji turystycznej i historycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski zadania pod nazwą: Remont budynku Niemczówki w ramach realizacji zadania: Odnowa potencjału historyczno kulturowego zabytkowego budynku tzw. Niemczówki w Chęcinach poprzez utworzenie kompleksowego centrum informacji turystycznej i historycznej. Zakres robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad robotami remontowo- budowlanymi w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków Województwa Świętokrzyskiego. Zakres prac ustalono w oparciu o projekty budowlano-wykonawcze: Roboty ogólnobudowlane i konserwatorskie o wartości 1 281 648,14 zł. brutto : Roboty instalacyjne elektryczne o wartości 299 284,81 zł. brutto: Roboty instalacyjne sanitarne o wartości 182 501,90 zł brutto. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru określony został w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy I części zamówienia), b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dotyczy II części zamówienia). c) instalacyjnej w zakresie sieci wod.-kan. i co (dotyczy III części zamówienia) 2) potwierdzenie dysponowania osobą posiadającą co najmniej dwuletnią praktykę budowlaną przy obiektach zabytkowych (dotyczy I części zamówienia), 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załączniki do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (dotyczy wszystkich części zamówienia) 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy I części zamówienia), b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dotyczy II części zamówienia). c) instalacyjnej w zakresie sieci wod.-kan. i co (dotyczy III części zamówienia) 2. Zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.(dotyczy wszystkich części zamówienia) 3. Dokument wystawiony przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego może pełnić tę funkcję przy obiektach zabytkowych, (dotyczy I części zamówienia),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.checiny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach