Przetargi.pl
NA UDZIELENIE I OBSŁUGĘ DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU INWESTYCYJNEGO W KWOCIE 800.000,00 ZŁ NA SFINANSOWANIE INWESTYCJI - BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO 28-RODZINNEGO W GOLENIOWIE PRZY IL.MIKOŁAJCZYKA 34a,b

Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, ul. Wincentego Witosa 7/12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4182851 , fax. 091 4185218
  • Data zamieszczenia: 2013-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Wincentego Witosa 7/12 7/12
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4182851, fax. 091 4185218
    REGON: 81120132800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.goleniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: art.3 ust.1 pkt.5a Pzp.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NA UDZIELENIE I OBSŁUGĘ DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU INWESTYCYJNEGO W KWOCIE 800.000,00 ZŁ NA SFINANSOWANIE INWESTYCJI - BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO 28-RODZINNEGO W GOLENIOWIE PRZY IL.MIKOŁAJCZYKA 34a,b
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego na sfinansowanie inwestycji Budowa budynku mieszkalnego - 28 rodzinnego w Goleniowie przy ul. Mikołajczyka 34a,b . 2. Przedmiot zamówienia według CPV: 66.11.30.00-5 - Usługi udzielania kredytu. 3. Szczegółowe warunki określające przedmiot zamówienia: 1. Wysokość kredytu: 800.000,00 zł. 2.Okres kredytowania: 20 lat 3. Terminy pobrania transz kredytu: grudzień 2013 - 800.000,00 zł Dopuszcza się zmianę terminu pobrania transzy zgodnie z wnioskiem Zamawiającego. 4. Umowa zostanie zawarta po zakończeniu postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty wyboru oferty. 5. Oprocentowanie kredytu: ? ma charakter zmienny i jest sumą stawki WIBOR dla jednomiesięcznych depozytów międzybankowych i marży Wykonawcy przedstawionej w ofercie. Oprocentowanie kredytu jest ustalane w dniu zawarcia umowy kredytu i będzie ulegało zmianie co miesiąc w oparciu o stawkę WIBOR 1M, w dniu przypadającej w danym miesiącu płatności odsetek od wykorzystanego kredytu. Jeżeli termin aktualizacji przypada na dzień wolny od pracy w Banku, zmiana stawki nastąpi pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. ? marża Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej, ? odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są w miesięcznych okresach obrachunkowych za rzeczywisty okres wykorzystania kredytu (przyjmuje się, że rok ma odpowiednio 360, a miesiąc 30 dni kalendarzowych), ? odsetki naliczane są tylko od faktycznie wykorzystanego zadłużenia, ? kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna, 6. Spłata kapitału: następować będzie w miesięcznych ratach annuitetowych od miesiąca stycznia 2014 roku, przy czym płatność I raty nastąpi w dniu 25 stycznia 2014 roku. Płatności następnych rat następować będą w dniu 25 każdego miesiąca. 7. Spłata odsetek następować będzie stosownie do zadłużenia . 8. Termin płatności odsetek będzie zgodny z terminami spłat kapitału . O kwocie należnych odsetek Zamawiający będzie informowany pisemnie w terminie 7 dni przed terminem wymagalności. 9. Prowizja przygotowawcza - jednorazowa, liczona jako procent od kwoty udzielonego kredytu, płatna będzie w momencie uruchomienia kredytu. Jeżeli Wykonawca pobierze prowizję przygotowawczą od kwoty udzielonego kredytu w wysokości określonej procentowo w ofercie, to poza tą prowizją przygotowawczą nie będzie naliczał i pobierał innych prowizji oraz jakichkolwiek opłat z tytuł udzielenia kredytu. Prowizja przygotowawcza wchodzi w ocenianą wartość zamówienia. 10. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, pod warunkiem powiadomienia Wykonawcy o planowanej spłacie z czternastodniowym wyprzedzeniem. 11. Odsetki rat kredytu przedterminowego będą naliczane w wysokości odsetek ustawowych. 12. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich. 13. Zabezpieczenie kredytu: ? Hipoteka na kredytowanej nieruchomości; ? . Cesja praw z umowy ubezpieczenia kredytowanej nieruchomości na rzecz Wykonawcy; 4. Szczegółowe informacje dookreślające przedmiot zamówienia stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji o numerach: 1. Załącznik nr 1 - Dokumenty dotyczące Zamawiającego a. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego b. zaświadczenie nadania nr REGON c. zaświadczenie nadania nr NIP, d. umowa spółki - tekst jednolity, e. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu przez Zamawiającego z opłacaniem podatków, a w przypadku, gdy wnioskodawca uzyskał decyzję o umorzeniu, odroczeniu płatności, rozłożeniu na raty zaległych płatności albo wstrzymaniu w całości wykonania decyzji naczelnika urzędu skarbowego - odpowiednią decyzję naczelnika Urzędu Skarbowego f. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu przez Zamawiającego z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne 2. Załącznik Nr 2 - Sprawozdania finansowe a. za ostatni okres sprawozdawczy (za II Kw. 2013 roku) b. za 2012 rok (opinia biegłego), c. za 2011 rok (opinia biegłego), d. deklaracje podatkowe CIT-8 za 2011 rok, e. deklaracje podatkowe CIT-8 za 2012 rok 3. Załącznik Nr 3 - Informacja z banków prowadzących rachunki Zamawiającego o wysokości obrotów w ciągu ostatnich 3 miesięcy, aktualnym stanie środków, o istniejących zobowiązaniach wobec tych banków, w tym przeterminowanych. 4. Załącznik Nr 4 - Dokumenty dotyczące nieruchomości, na której realizowana była inwestycja: a. odpis z KW i wyrys z mapy. b. decyzja pozwolenie na budowę 5. Załącznik nr 5 - oświadczenie o koszcie zrealizowanej inwestycji wraz z pozwoleniem na użytkowanie celem określenia zabezpieczenia nieruchomości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 240 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.goleniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach