Przetargi.pl
Multimedialne Laboratorium Kosmosu w Zespole Szkół nr 1 w Dąbrowie Górniczej, ul. Konopnickiej 56 - modernizacja kopuły Obserwatorium Astronomicznego wraz z doposażeniem

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Multimedialne Laboratorium Kosmosu w Zespole Szkół nr 1 w Dąbrowie Górniczej, ul. Konopnickiej 56 - modernizacja kopuły Obserwatorium Astronomicznego wraz z doposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 5.186.000,00 EUR. Opis przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, pełnienie nadzorów autorskich oraz wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą doposażenia dla zadania inwestycyjnego pn.: Multimedialne Laboratorium Kosmosu w Zespole Szkół nr 1 w Dąbrowie Górniczej, ul. Konopnickiej 56 - modernizacja kopuły Obserwatorium Astronomicznego wraz z doposażeniem, zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym, postanowieniami umowy, złożoną ofertą oraz obowiązującymi przepisami i normami. Szczegółowy zakres robót składający się na przedmiot zamówienia zawiera program funkcjonalno- użytkowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. W ramach zamówienia należy sporządzić dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1129). II. Wykonawca zobowiązuje się wykonać Dokumentację oraz roboty budowlane zgodnie z: [1] Ustawą z dnia 07.07.1994r. prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz.1409 z późn. zm.). [2] Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012, poz. 462 z późn. zm.), [3] Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz.1126). [4] Ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. (Dz.U. z 2013r. poz.907 z późn. zm.). [5] Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 nr 130 poz. 1389). [6] Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 t. j.), oraz innymi obowiązującym na terenie Polski przepisami prawa. III. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. IV. Ubezpieczenie. 1.Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu umowy musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. Nie później niż w ostatnim dniu ważności ubezpieczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy o przedłużonym terminie ważności. 2.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania umowy, na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie. 3.W przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć ważność polisy do dnia ustalonego przez Strony. V. Gwarancja i rękojmia. Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres 5 lat oraz gwarancji jakości na okres 5 lat od daty odbioru końcowego dla robót budowlanych i kopuły. Na zabudowane urządzenia, sprzęt, meble posiadające gwarancję producenta Wykonawca udziela gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 24 miesięcy lecz nie mniej niż gwarancja producenta z wyłączeniem komputera i każdego laptopa, na które udziela gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres dłuższy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego zadania (zgodnie z deklaracją ofertową). Wykonawca w dniu zakończenia odbioru końcowego zadania dostarczy Zamawiającemu Kartę Gwarancyjną, stanowiącą załącznik do umowy. Gwarancję jednakową na komputer i każdy z 16 laptopów większą niż 60 miesięcy Zamawiający uznaje jako 60 miesięczną na komputer i każdy z 16 laptopów. Wykonawca udziela rękojmi za wady na komputer i laptopy na okres zgodny z trwaniem gwarancji jakości tj. min. 24 miesiące (w przypadku udzielenia gwarancji większej niż 60 miesięcy Zamawiający uznaje rękojmię jako 60 miesięczną). VI. Rozwiązania równoważne (dotyczy programu funkcjonalno-użytkowego będącego załącznikiem nr 8 do SIWZ). Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym: 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z programem funkcjonalno-użytkowym oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów art. 29 i 30 ustawy Pzp przy opracowywaniu dokumentacji technicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach