Przetargi.pl
MODERNIZACJĘ BUDYNKU PRZYCHODNI REJONOWO-SPECJALISTYCZNEJ PRZY UL. MADALIŃSKIEGO 13 W WARSZAWIE W ZAKRESIE PRZEBUDOWY OBSZARU KOMUNIKACJI PIONOWEJ

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Mokotów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-513 Warszawa, ul. Madalińskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8569745 , fax. 022 5417270
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Mokotów
    ul. Madalińskiego 13 13
    02-513 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8569745, fax. 022 5417270
    REGON: 00098582300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmokotow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJĘ BUDYNKU PRZYCHODNI REJONOWO-SPECJALISTYCZNEJ PRZY UL. MADALIŃSKIEGO 13 W WARSZAWIE W ZAKRESIE PRZEBUDOWY OBSZARU KOMUNIKACJI PIONOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    MODERNIZACJĘ BUDYNKU PRZYCHODNI REJONOWO-SPECJALISTYCZNEJ PRZY UL. MADALIŃSKIEGO 13 W WARSZAWIE W ZAKRESIE PRZEBUDOWY OBSZARU KOMUNIKACJI PIONOWEJ Uwaga : roboty modernizacyjne będą prowadzone w czynnej Przychodni . Zakres robót: A. Budowa nowej klatki schodowej oraz szybu windowego , w tym : - rozbiórka stropów i ścianek działowych , - wykonanie schodów żelbetowych , - wymiana stolarki okiennej klatki schodowej , - montaż konstrukcji stalowej szybu dźwigu osobowego ze szkleniem ram szkłem bezpiecznym , - dostawa , montaż i uruchomienie dźwigu 4-przystankowego . B. Likwidacja istniejącej klatki schodowej , w tym : - rozbiórka biegów schodowych i podestów , - uzupełnienie stropów . C. Roboty wykończeniowe w obszarze przebudowy , w tym : - wykonanie ścianek działowych i przegród szklanych , - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej , - roboty tynkarskie i malarskie ścian i sufitów , - posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych i gresu , - okładziny schodów z płytek gres , - sufity podwieszone , D. Roboty sanitarne w obszarze przebudowy , w tym : - instalacja wod-kan , - instalacja c.o. z grzejnikami , E. Roboty elektryczne w obszarze przebudowy , w tym : - instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych z osprzętem , - instalacja oddymiania klatki schodowej , - instalacja zasilania windy , F. Wykonanie wejścia głównego i pochylni . Przedmiot zamówienia opisany jest przez : 1. dokumentację projektową 2. przedmiary robót w układzie kosztorysowym 3. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu każdy z Wykonawców jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,00 PLN. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03.07.2009 r. do godz. 9.00 2. Wadium może być wniesione w: ­ pieniądzu na rachunek Zamawiającego: ­ poręczeniach bankowych, ­ gwarancjach bankowych, ­ gwarancjach ubezpieczeniowych, ­ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie wykluczony z dalszego postępowania. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium określa art.45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych wg zasad określonych niżej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane o wartości minimum 700 000,00 zł netto każda , odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; b) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. nr 207, poz. 2016 z późn.zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej konstrukcyjno - budowlanej; c) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. nr 207, poz. 2016 z późn.zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; d) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. nr 207, poz. 2016 z późn.zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i teletechnicznych ; e) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. nr 207, poz. 2016 z późn.zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 700 000,00 zł; b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dot. przedmiotu zamówienia, przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 700 000,00 zł; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zam. publ. z dnia 29.01.2004 r. (tekst jedn.: Dz. U. z 2007r.Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.); 5. wnieśli wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualnego zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku podmiotów występujących wspólnie wymóg złożenia dokumentów wymienionych w ust.1), potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dotyczy każdego podmiotu. Dokumenty, o których mowa w ust. 1) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykazu robót budowlanych (min. 3) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 700 000,00 zł netto każda , odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem b) dokumentów potwierdzających zawierające ww. informacje oraz, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ c) Wykaz personelu kierowniczego, odpowiedzialnego za realizację przedmiotu zamówienia - zał. nr 4 do SIWZ wraz z kopiami (potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) uprawnień w specjalnościach odpowiadających specjalnościom koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w art. 14 ust.1 Prawa budowlanego oraz spełnienia wymagania określonego w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 z 2001 r. poz.42 wraz z późn. zm) zgodnie z SIWZ rozd. I pkt.III Opis warunków... 2. b)c)d)e). Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie, że będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do załączenia: pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada do dyspozycji środki finansowe w kwocie zapewniające realizację zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 700 000,00 zł. Dokumentem potwierdzającym powyższe jest informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych, wyrażonych kwotowo, lub zdolność kredytową w tej wysokości Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wg zał. nr 7 do SIWZ). W przypadku gdy kilka podmiotów występuje wspólnie, każdy z tych podmiotów musi, w sposób nie budzący wątpliwości, potwierdzić wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, tj. Zamawiający wymaga w informacji z banku każdego z podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości właściwej dla każdego z podmiotów. Warunek jest spełniony wówczas, kiedy suma zdolności kredytowych podmiotów występujących wspólnie osiągnie kwotę dodatnią stanowiącą wartość min. 700 000,00 zł. b) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wysokość sumy ubezpieczenia musi wynosić nie mniej niż 700 000,00 zł. W przypadku gdy termin ważności ww. polisy upływa przed datą zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca złoży w ofercie oświadczenie, że przed upływem terminu ważności polisy przedłuży jej ważność na okres do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. Podmioty występujące wspólnie składają ww. dokument każdy oddzielnie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek posiadania polisy o wymaganej sumie ubezpieczenia zostanie spełniony łącznie. Dokumenty, o których mowa w ust.. 3 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest przedstawić dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów o których mowa w ust.1 stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 ust.1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 606 , z późn. zm.) 5. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: a) Wypełniony FORMULARZA OFERTY - zał. nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania zamówienia użyje surowców i produktów dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących certyfikacji, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. Ustawa o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92 poz. 881) - zał. nr 5 do SIWZ. c) Kosztorysy ofertowe. d) Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy - zał. nr 6 do SIWZ. e) Dokument potwierdzający wniesienie wadium - kopia przelewu (zał. do oferty), w przypadku innych form oryginalny dokument dostarczony do Zamawiającego i złożony w sekretariacie, przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert. f) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorem umowy i nie wnosi do nich zastrzeżeń oraz uzyskał od Zamawiającego konieczne informacje i wyjaśnienia do przygotowania oferty - zał. nr 7 do SIWZ. g) Parafowany Wzór umowy - zał. Nr 8 do SIWZ h) Wykaz podwykonawców - zał. Nr 9 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmokotow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach