Przetargi.pl
Modernizacja ZSP w Żernicy etap III - instalacje

Gmina Pilchowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-145 Pilchowice, ul. Damrota 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 235 65 21 , fax. 32 235 69 38
  • Data zamieszczenia: 2016-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
    ul. Damrota 6 6
    44-145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 32 235 65 21, fax. 32 235 69 38
    REGON: 00068785300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilchowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ZSP w Żernicy etap III - instalacje
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żernicy w zakresie instalacji sanitarnych, ppoż, elektrycznych wraz z zagospodarowaniem atrium. W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich robót związanych z modernizacją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żernicy opisanych w dokumentacji przetargowej wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac łącznie z próbami, badaniami i sprawdzeniami wynikającymi z przepisów, wniosków Nadzoru Inwestorskiego, bądź też Zamawiającego. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca opracuje wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie oświatowym w związku z czym Wykonawca zachowa wzmożoną kontrolę bezpieczeństwa wykonywanych robót oraz dostosuje harmonogram robót do pracy obiektu. 1.Szczegółowy zakres robót obejmuje : Roboty demontażowe i przygotowawcze wymienione w części rysunkowej projektu: Wyburzenia i wykucia ścian; Wyburzenia i przekucia stropów; Demontaż balustrad i pochwytów; Demontaż rozbiórka warstw posadzkowych; Wykonanie wszelkich przebić, przekuć i bruzdowań W zakresie zagospodarowania terenu: Budowa drogi pożarowej ( wykorzystanie istniejącego zjazdu publicznego); Remont nawierzchni utwardzonych; Montaż elementów małej architektury w atrium - altana, ławki, kosze na śmieci; Budowa schodów prowadzących do atrium; Budowa pochylni prowadzących do atrium; Wszelkie niezbędne roboty związane z realizacją wyżej wymienionych prac polegające naprzebudowie instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektroenergetycznej. Przebudowa części obiektu szkolno - przedszkolnego, w tym: Przebudowa części kondygnacji parteru w segmentach A, B, C w zakresie sanitariatów; Przebudowa węzła szatniowo - sanitarnego przy sali gimnastycznej; Przebudowa pomieszczeń biblioteki; Budowa oddzieleń pożarowych istniejącej wentylatorni obsługującej salę gimnastyczną; Budowa i montaż ścian w lekkiej zabudowie wydzielających salę gimnastyczną od galerii wraz z montażem ściany mobilnej, składanej; Przebudowa instalacji elektroenergetycznej (instalacja zalicznikowa - nowa moc niezbędna do obsługi instalacji w ramach rezerwy mocy umownej w zakresie obowiązującej umowy przyłączeniowej); Zaślepienie wlotów od istniejących kanałów wentylacji grawitacyjnej w sali gimnastycznej oraz w pomieszczeniach kuchennych i jadalni (wentylacja grawitacyjna nie będzie użytkowana w tych pomieszczeniach gdzie zamontowano wentylacę mechaniczną); Budowa/montaż obudów kanałów wentylacyjnych w kuchni i jadalni; Budowa/montaż obudów okablowania elektrycznego w holu im. Ziętka oraz w korytarzu; Budowa/wykucie przejścia w segmencie kuchennym we wskazanym miejscu; Przebudowa fragmentu zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej zaplecza szatniowo-sanitarnego sali gimnastycznej; Budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji technologicznej z kuchni wraz zabudową separatora tłuszczów oraz przyłączem do ul. Leopolda Miki Przebudowa części obiektu szkolno - przedszkolnego, związana z przystosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych, w tym: Budowa dźwigu osobowego w segmencie A; Montaż ruchomych platform przyschodowych dla osób niepełnosprawnych; Budowa sanitariatów dla osób niepełnosprawnych Budowę wymaganych przepisami zabezpieczeń p.poż. - w tym: Wydzielenie i zabezpieczenie stref pożarowych w częściach objętych przebudową - zgodnie z warunkami podanymi w projekcie niniejszego opracowania - w tym: budowa i przebudowa ścian oddzielenia pożarowego, wydzielenie klatek schodowych ściankami o odpowiedniej odporności ogniowej; Wymiana ( remont ) drzwi i okien - wskazanych na rysunkach - na okna o odporności ogniowej w celu spełnienia wymogów p.poż.; Przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej; Montaż oświetlenia ewakuacyjnego; Montaż systemów sterowania oddymianiem wraz z okablowaniem i osprzętem w dwóch klatkach schodowych; Wykonanie otworu i montaż drzwi dla celów ewakuacji z przedszkola - parter segment G Remont części obiektu szkolno - przedszkolnego, w tym: Remont sanitariatów (wg wskazań na rysunkach); Remont zaplecza szatniowo - sanitarnego sali gimnastycznej; Wymiana wskazanych obudów grzejnikowych; Wymiana opraw oświetleniowych na sali gimnastycznej (bez wymiany instalacji zasilającej); Malowanie całe sali gimnastycznej Montaż wyposażenia w obiekcie szkolno - przedszkolnym, w tym: Montaż nowych obudów grzejnikowych (w tym również w sali gimnastycznej oraz na galerii); montaż piłkochwytów siatkowych w sali gimnastycznej; Wymiana oświetlenia sali gimnastycznej Wszelkie niezbędne roboty związane z realizacją wyżej wymienionych prac polegające na przebudowie instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektroenergetycznej w tym: Przebudowa kanalizacji sanitarnej z kuchni; Montaż tłumika szumów na istniejących kanałach wentylacyjnych kuchni; Montaż wentylatorów w pokoju personelu oraz magazynie produktów suchych; Montaż zaworów odcinających na projektowanych instalacjach wodnych w modernizowanych pomieszczeniach Budowa wymaganych przepisami zabezpieczeń p.poż. W zakresie standardów dla ww. robót Wykonawca dokona:w zakresie robót zabezpieczających tj. nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót w zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac uzupełnieniem przekuć, wypełnieniem bruzd, odtworzeniem tynków, mycie zabrudzonych powierzchni i inne roboty towarzyszące. w zakresie kompletnego odmalowania wszystkich pomieszczeń budynku w których trwały roboty budowlane (ściany, sufity) wykona: zmycie, przetarcie, szpachlowanie nierówności, zagruntowanie i nałożenie 2 lub większej ilości warstw farby w celu uzyskania dobrego krycia oraz inne roboty towarzyszące. Do malowania użyje farb o odporności na szorowanie na mokro co najmniej: klasa I wg PN-EN 13300, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. w zakresie Kafelkowania pomieszczeń sanitarnych i kuchni wraz z wymianą armatury i stolarki drzwiowej zgodnie z projektem - ściany i podłogi, wykona demontaż armatury, ceramiki stolarki drzwiowej, skucie płytek, montaż nowych płytek na kleju montaż nowej armatury i ceramiki sanitarnej, przeróbkę podejść jeśli konieczna, zakupu baterii i inne roboty towarzyszące. płytki na ścianach szkliwione o nasiąkliwości po wypaleniu 3%-6% , wzór i rozmiar do ustalenia z Zamawiającym przed montażem minimalny rozmiar płytki 20x20cm płytki na podłogach antypoślizgowe R11, klasa PEI minimum III, minimalny rozmiar płytki 20 cm przed montażem Wykonawca przedstawi do wyboru Zamawiającemu co najmniej 5 typów baterii do wyboru dostosowanych do funkcji pomieszczenia w zakresie baterii natryskowych Wykonawca zastosuje baterie z czasowym włączeniem (rozwiązanie basenowe), Przed montażem Wykonawca przedstawi do wyboru Zamawiającemu co najmniej 5 typów ceramiki sanitarnej do wyboru dostosowanej do funkcji pomieszczenia, przewiduje się unifikację tj. jednolitość wyposażenia, Ceramikę sanitarną należy uwzględnić w wycenie - ceramika biała z powłoką standardową, dostosowana do pomieszczenia, deski sedesowe wolno opadające. Wykonawca przedstawi do wyboru Zamawiającemu co najmniej 5 typów ceramiki sanitarnej do wyboru dostosowanej do funkcji pomieszczenia, przewiduje się maksymalną unifikację tj. jednolitość wyposażenia w pomieszczeniu. Zamawiający dysponuje ceramiką w ilości podanej w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 3.Harmonogram robót należy ustalić z Zamawiającym. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że wartość robót przeznaczonych do zafakturowania w roku 2016 nie może przekroczyć kwoty 1 500 000,00 zł brutto. 4.Oferty z rozwiązaniami równoważnymi: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. 5.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace objęte niniejszą umową na minimalny okres 60 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pilchowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach