Przetargi.pl
Modernizacja zaplecza budynku kotłowni i przyległych do niej pomieszczeń zmierzająca do zatrzymania procesu postępującej destrukcji konstrukcji budynku wraz z modernizacją węzła cieplnego. (16/PN/2016/ŁCH)

Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher ogłasza przetarg

  • Adres: 02-637 Warszawa, ul. Spartańska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8449406
  • Data zamieszczenia: 2016-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
    ul. Spartańska 1 1
    02-637 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8449406
    REGON: 00028856700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartanska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja zaplecza budynku kotłowni i przyległych do niej pomieszczeń zmierzająca do zatrzymania procesu postępującej destrukcji konstrukcji budynku wraz z modernizacją węzła cieplnego. (16/PN/2016/ŁCH)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na Modernizacji zaplecza budynku kotłowni i przyległych do niej pomieszczeń zmierzająca do zatrzymania procesu postępującej destrukcji konstrukcji budynku wraz z modernizacją węzła cieplnego. Zakres prac został szczegółowo opisany w przedmiarze oraz projekcie. Prace budowlane będą realizowane zgodnie z dokumentacją projektową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja wykonawcza, składająca się z: Załącznika nr 2 - Projektu wykonawczego Załącznika nr 10 - Przedmiaru robót - Modernizacja kotłowni Załącznika nr 11 - Przedmiaru robót - Modernizacja węzła cieplnego II. Wykonanie przedmiotu umowy obejmuje w szczególności: 1)wykonanie robót budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, prowadzenie dokumentacji przewidzianej przepisami prawa oraz uporządkowanie terenu robót po ich zakończeniu; 2)wykonanie wszelkich niezbędnych prac i robót budowlanych pomocniczych koniecznych do prawidłowego wykonania niniejszej umowy (ogrodzenie i zabezpieczenie terenu budowy) oraz wymaganych przepisami badań lub pomiarów związanych z realizacją niniejszej umowy; 3)Wykonawca dokona rozruchu i regulacji zamontowanych urządzeń wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, niezbędnych do przeprowadzenia rozruchu; 4)wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającą wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, DTR urządzeń oraz deklaracje zgodności dla zamontowanych urządzeń, użytych materiałów i wykonanych robót, instrukcje obsługi urządzeń, protokoły z prób, badań i pomiarów we wszystkich branżach. Wykonawca musi ubezpieczyć roboty, będące przedmiotem umowy, z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi na kwotę wynikającą z kontraktu (ubezpieczenie musi obejmować okres wykonania robót remontowo-budowlanych od wprowadzenia na roboty (budowę) do zakończenia prac). Wykonawca musi dostarczyć dokument potwierdzający ubezpieczenie robót przed wprowadzeniem na roboty (budowę). Zastosowane w dokumentacji Zamawiającego preferencje i wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia służą uzyskaniu jak najwyższej jakości technicznej przedmiotu zamówienia oraz zapewnieniu jego pełnej sprawności technologicznej, technicznej i jakościowej. Ewentualnie użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty, pochodzenie należy traktować wyłącznie jako wskazówkę co do rodzaju i jakości oraz standardu zastosowania. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z aktualnymi normami lub aprobatą techniczną. Zamawiający ustala wizję lokalną z Wykonawcami w celu zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia na dzień 07.04.2016 r. godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 4, pokój 24: Dział Zamówień Publicznych i Umów. Zgłoszenie zainteresowanych podmiotów proszę kierować na adres e-mail: dzial.zamowien@spartanska.pl do dnia 07.04.2016 r. do godz. 11.00. Zamawiający jednocześnie informuje, iż w trakcie spotkania będzie sporządzona lista obecności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia składania ofert. do godz. 13:00. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a:pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BPH S.A. 19 1060 0076 0000 3310 0015 6935; b:poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c:gwarancjach bankowych; d:gwarancjach ubezpieczeniowych; e:poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy: a:oryginał dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. nie ponumerowany i nie związany na stałe z ofertą; b:kopię dowodu wniesienia wadium, opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną) dołączyć do oferty. 6.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samy grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b:zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14.Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spartanska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach