Gmina Mircze ogłasza przetarg
- Adres: 22-530 Mircze, ul. Kryłowska 20
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6519015 , fax. 84 6519062
- Data zamieszczenia: 2012-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mircze
ul. Kryłowska 20 20
22-530 Mircze, woj. lubelskie
tel. 84 6519015, fax. 84 6519062
REGON: 95036882000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mircze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Zakładu Zagospodarowania Odpadów w miejscowości Łasków - Gmina Mircze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. Modernizacja Zakładu Zagospodarowania Odpadów w miejscowości Łasków - Gmina Mircze w tym wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj oraz dostawa urządzeń i wyposażenia. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. 3.2 Zakres zamówienia obejmuje: 3.2.1 Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami polskiego prawa w tym m.in.: a) wykonanie prac przedprojektowych, b) opracowanie projektu budowlanego, c) opracowanie projektu rozbiórki istniejących obiektów budowlanych, d) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, zezwoleń i pozwoleń, e) opracowanie projektu wykonawczego, f) uzyskanie pozwolenia na budowę, g) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, h) opracowanie projektu technologii i organizacji robót, i) wykonanie dokumentacji powykonawczej, j) opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji, k) dostarczenie dokumentacji techniczno-ruchowych (DTR) urządzeń, l) opracowanie programu prób końcowych, m) zapewnienie nadzoru autorskiego, n) opracowanie instrukcji eksploatacji. 3.2.2 Wykonanie robót, polegających na Modernizacji Zakładu Zagospodarowania Odpadów w miejscowości Łasków - Gmina Mircze, w którego skład wejdą budynki, budowle i wyposażenie: a) składowisko - kwatera składowania odpadów balastowych b) zbiorniki i rowy - zbiornik bezodpływowy na ścieki sanitarne (ok. 20 m3) - zbiornik na odcieki z kwatery składowiska odpadów balastowych - zbiornik na ścieki technologiczne z kompostowni - zbiornik na wody opadowe - ppoż - rów opaskowy c) obiekty - kontener administracyjno - socjalny - hala sortowni - pomieszczenie socjalno - bytowe - wiata stalowa (kompostownia) d) drogi i place - drogi i place wewnętrzne - układ komunikacyjny - plac kompostowni - plac magazynowania surowców (kompost gotowy, odpady budowlane) - zieleń izolacyjna - magazyn na surowce wtórne - boksy magazynowe (w tym plac magazynowy wielkogabarytowych) - droga dojazdowa do ZZO e) technologie i wyposażenie Zakładu - linia sortownicza - waga samochodowa - przerzucarka bramowa - ładowarka kołowa przegubowa - ładowarka kołowa teleskopowa - hakowiec - wózek widłowy z chwytakiem - kompaktor - urządzenie czyszczące - myjka samochodowa - kontener samowyładowczy - kontener rolkowy - kontenerowy magazyn do gromadzenia odpadów problemowych - kontener na zużyte świetlówki - kontener metalowy na odpady niebezpieczne - kontener uniwersalny na odpady niebezpieczne - pojemniki zbiorcze na odpady niebezpieczne - pojemniki na odpady niebezpieczne - wyposażenie inne (kruszarka do betonu, rozdrabniacz do gałęzi, odśnieżarka samojezdna). f) sieci - sieć kanalizacyjna - sieć wodociągowa - sieci energetyczne g) instalacja odgazowania - studnia odgazowania - gazociągi ssące - stacja do ujmowania i sprężania biogazu MPR wraz z pochodnią do spalania biogazu - próbne pompowanie biogazu h) oświetlenie zewnętrzne głównych obiektów - roboty ziemne, roboty montażowe i) roboty wyburzeniowe - wyburzenie obiektów określonych w przedmiocie umowy 3.2.3 Przeprowadzenie prób końcowych, czyli rozruch mechaniczny, technologiczny oraz eksploatacyjny Zakładu. 3.2.4 Przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi wszystkich instalacji i urządzeń technologicznych i pomocniczych. 3.2.5 Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa budowlanego i prawa ochrony środowiska, umożliwiających eksploatację Zakładu, w tym pozwolenie zintegrowane oraz pozwolenie na użytkowanie. 3.2.6 Przeglądy i usługi serwisowe w okresie rękojmi i gwarancji. 3.3. Szczegółowy opis wykonania prac zawarty jest w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ, w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót. 3.4 Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń i materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (równoważnych), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w trakcie realizacji zamówienia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych. 3.5 Roboty budowlane przewidziane w niniejszym zamówieniu nie mogą w istotny sposób wpłynąć na funkcjonowanie istniejącego i działającego składowiska odpadów w miejscowości Łasków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 350.000,00 zł (słownie: Trzysta pięćdziesiąt tysięcy. złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Dołhobyczowie O/Mircze, nr konta 90 9603 1016 2001 0000 0185 0003. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 19.10.2012r. do godz. 10:00 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy : a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mircze.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27