Bursa Międzyszkolna ogłasza przetarg
- Adres: 75-452 Koszalin, ul. Jana Pawła II 17
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-94 345-20-31 , fax. 0-94 345-20-38
- Data zamieszczenia: 2009-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bursa Międzyszkolna
ul. Jana Pawła II 17 17
75-452 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-94 345-20-31, fax. 0-94 345-20-38
REGON: 33141159200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursa.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja węzła sanitarnego z uwzględnieniem WC dla osób niepełnosprawnych na parterze w budynku Bursy Międzyszkolnej w Koszalinie przy ul. Jana Pawła II 17. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót do wykonania: 1. Demontaż istniejących urządzeń sanitarnych. 2. Rozbiórka wykładziny ściennej z płytek. 3. Rozbiórka posadzek z płytek. 4. Rozbiórka istniejących ścianek działowych. 5. Wykonanie otworów drzwiowych od strony korytarza. 6. Wykonanie nowych ścianek działowych murowanych lub ścianki typu KNAUF z płyt gipsowo-kartonowych. 7. Montaż nowej instalacji wodnej. 8. Montaż nowej instalacji kanalizacyjnej. 9. Wymiana okna na PCV. 10. Montaż nowej instalacji elektrycznej. 11. Położenie nowej wykładziny ściennej z płytek. 12. Położenie nowych posadzek z płytek antypoślizgowych. 13. Montaż przegrody z tworzywa sztucznego z drzwiami. 14. Montaż nowych urządzeń sanitarnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy - spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 3 roboty zbliżone co do zakresu objętego zamówieniem i wartości wynoszącej co najmniej 50% ceny ofertowej oraz przedstawią referencje dotyczące tych robót - osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót musi posiadać stosowne uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 2 prawa budowlanego wraz z zaświadczeniem w Izbie Inżynierów Budownictwa . Ocena uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy , że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, - wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 3 robót zbliżonych co do zakresu z podaniem ich wartości i miejsca wykonania objętych zamówieniem , na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, - co najmniej 3 referencje od poprzednich zamawiających potwierdzające roboty wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ, że zostały wykonane z należytą starannością, - wykaz tych części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, - odpowiednie dokumenty stwierdzające , że osoba, która będzie pełnić funkcje kierownika robót posiada stosowne uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 2 prawa budowlanego wraz z zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bursa.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25