Przetargi.pl
Modernizacja wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego budynku przedszkola.

Przedszkole Miejskie Nr 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Kozielska 73
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 302 02 70 , fax. 0-32 238 39 56
  • Data zamieszczenia: 2009-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Miejskie Nr 5
    ul. Kozielska 73 73
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0-32 302 02 70, fax. 0-32 238 39 56
    REGON: 27200076200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: przedszkole miejskie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego budynku przedszkola.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy: modernizacji wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego budynku przedszkola. Zakres prac: - Roboty demontażowe i rozbiórkowe - Roboty montażowe: wymiana instalacji - Roboty montażowe: wymiana części grzejników, montaż istniejących grzejników żeliwnych po przepłukaniu. - Roboty montażowe: montaż armatury: zawory, głowice termostatyczne, odpowietrzniki, rozdzielacze - Wykonanie izolacji termicznej instalacji - Próby ciśnieniowe instalacji, regulacja na ciepło - Montaż osłon grzejnikowych - Prace budowlane towarzyszące - opracowanie: projektu organizacji robót i planu bioz (jeśli jest wymagany) - opracowanie dokumentacji powykonawczej - wszelkie prace pomocnicze związane z robotami remontowymi - Wywóz i utylizacja odpadów (Uwaga; wykonawca zwróci zamawiającemu środki uzyskane ze sprzedaży złomu)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 3500,00 zł.(słownie trzy tysiące pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki przystąpienia do postępowania: 1.1. Warunki przystąpienia do postępowania i wymagane dokumenty 1.1.1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, 1.1.1.1. W celu potwierdzenia, warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.1. - należy złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto) każde zadanie. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu, tak aby łącznie podmioty spełniały powyższe warunki. 1.1.2.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.2 należy złożyć: a) dokumenty stwierdzające, że kierownik robót, który będzie wykonywać przedmiot zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.a.. b) wykaz (na zał. nr 3 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. c) wykaz (na zał. nr 4 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.b. 1.1.3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu 1.1.3.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.3 należy złożyć: oświadczenie na załączniku nr 2 1.1.4. W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2, załączonego do niniejszej specyfikacji; 1.2. Dokumenty składane przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski 1.2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2.1., składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania 1.3.1. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w pkt 1. na zasadzie spełniania/nie spełnia. 1.3.2. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt 1. UWAGA! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez Zamawiającego, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 - dokumenty nie spełniające wymogów, traktuje się jako nie złożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. 2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie musi zawierać oferta 2.1. Wykonawcy (w tym spółka cywilna) mogą wspólnie ubiegać się udzielenie zamówienia z następującym zastrzeżeniem: 2.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2.1.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2.1.1. musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem. 2.2. Wypełniony i podpisany druk oferty - ZAŁĄCZNIK NR 1 do niniejszej specyfikacji. 2.3. Wykaz podwykonawców którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności na załączniku Nr 6. (jeśli dotyczy) 2.4. Podpisany kosztorys ofertowy szczegółowy 2.5. Dowód wniesienia wadium
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki przystąpienia do postępowania: 1.1. Warunki przystąpienia do postępowania i wymagane dokumenty 1.1.1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, 1.1.1.1. W celu potwierdzenia, warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.1. - należy złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto) każde zadanie. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu, tak aby łącznie podmioty spełniały powyższe warunki. 1.1.2.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.2 należy złożyć: a) dokumenty stwierdzające, że kierownik robót, który będzie wykonywać przedmiot zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.a.. b) wykaz (na zał. nr 3 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. c) wykaz (na zał. nr 4 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.b. 1.1.3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu 1.1.3.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.3 należy złożyć: oświadczenie na załączniku nr 2 1.1.4. W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2, załączonego do niniejszej specyfikacji; 1.2. Dokumenty składane przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski 1.2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2.1., składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania 1.3.1. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w pkt 1. na zasadzie spełniania/nie spełnia. 1.3.2. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt 1. UWAGA! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez Zamawiającego, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 - dokumenty nie spełniające wymogów, traktuje się jako nie złożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. 2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie musi zawierać oferta 2.1. Wykonawcy (w tym spółka cywilna) mogą wspólnie ubiegać się udzielenie zamówienia z następującym zastrzeżeniem: 2.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2.1.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2.1.1. musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem. 2.2. Wypełniony i podpisany druk oferty - ZAŁĄCZNIK NR 1 do niniejszej specyfikacji. 2.3. Wykaz podwykonawców którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności na załączniku Nr 6. (jeśli dotyczy) 2.4. Podpisany kosztorys ofertowy szczegółowy 2.5. Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach