Przetargi.pl
Modernizacja ul. Morcinka, remont ul. Gałczyńskiego - nakładka asfaltowa wraz z przykanalikami oraz remont ul. Zielnej - nakładka asfaltowa lub kostka wraz z przykanalikami w Piasecznie.

Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
  • Data zamieszczenia: 2015-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
    ul. Kościuszki 5 5
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
    REGON: 01589128900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ul. Morcinka, remont ul. Gałczyńskiego - nakładka asfaltowa wraz z przykanalikami oraz remont ul. Zielnej - nakładka asfaltowa lub kostka wraz z przykanalikami w Piasecznie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja ul. Morcinka, remont ul. Gałczyńskiego - nakładka asfaltowa wraz z przykanalikami oraz remont ul. Zielnej - nakładka asfaltowa lub kostka wraz z przykanalikami w Piasecznie. Wariant I nawierzchnia asfaltowa i kostka brukowa. Łączna ilość nawierzchni w wariancie I Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa wiążąca 4786,73 m2 Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna 4786,73 m2 Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm 2800,00 m2 Wariant II nawierzchnia asfaltowa. Łączna ilość nawierzchni dla ulic w wariancie II Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca 7586,73 m2 Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna 7586,73 m2 Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej z tym, że wariantowość oznacza w tym postępowaniu złożenie oferty na asfalt i złożenie oferty na kostkę brukową. Do zamawiającego należy ostateczny wybór wariantu wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie nawierzchni. Do ostatecznego wyboru wariantu wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy nie mogą wnosić zastrzeżeń. Z zastrzeżeniem, że ocenie będę podlegały oferty między sobą w danym wariancie. Nie ma możliwości składania ofert częściowych na wybrany przez wykonawcę wariant nawierzchni. TERMIN ZAMÓWIENIA 45 dni od daty zawarcia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaseczno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach