Przetargi.pl
Modernizacja ul. Leśnej w Chorzowie - Etap I

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (32) 2411270, 2411-279 , fax. 32 2414060
  • Data zamieszczenia: 2016-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Bałtycka 8A 8A
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. (32) 2411270, 2411-279, fax. 32 2414060
    REGON: 00016624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.chorzow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ul. Leśnej w Chorzowie - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja ul. Leśnej w Chorzowie - Etap I. Budowa odcinka ul. Leśnej wraz z modernizacją istniejących odcinków ul. Piekarskiej, ul. Podmiejskiej i ul. Odrodzenia w Chorzowie o łącznej długości ca 1300 mb obejmuje trzy ETAPY: ETAP I - Modernizacja ul. Piekarskiej na odcinku od ronda do ul. Leśnej wraz z przebudową ronda km 0+000,00 do 0+235,00 ETAP II - Budowa przedłużenia ul. Leśnej na odcinku od ul. Piekarskiej do ul. Podmiejskiej km 0+235,00 do 0+904,31 ETAP III - Modernizacja ul. Podmiejskiej na odcinku od ul. Leśnej do ul. Odrodzenia oraz ul. Odrodzenia do ul. Podmiejskiej do pętli autobusowej. Etap II i Etap III zostały już wcześniej zrealizowane. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Modernizacja ul. Leśnej - Etap I obejmujący modernizację ul. Piekarskiej na odcinku od ronda do ul. Leśnej wraz z przebudową ronda km 0+000,00 do 0+235,00 oraz wykonanie dodatkowych miejsc postojowych na odcinku Etapu III o charakterystycznych wielkościach: A/ Roboty drogowe: a)jezdnia o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych (w-wa wiążąca- beton asfaltowy BA 0/20 gr. 8 cm; w-wa ścieralna - beton asfaltowy BA0/12,8 gr. 5 cm) o pow. ca 2 290,60 m2; b)zjazdy o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych (w-wa wiążąca - beton asfaltowy BA 0/20 gr. 8 cm; w-wa ścieralna - beton asfaltowy BA0/12,8 gr. 5 cm) o pow. ca 83,80 m2; c)pierścień ronda o nawierzchni z kostki rzędowej wys. 16 cm (materiał Inwestora) o pow.ca 137,50 m2; d)wyspy nieprzejezdne o nawierzchni z kostki rzędowej wys. 10 cm o poww. ca 34,10 m2; e)miejsca postojowe o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych o wym. 40x60x10 o pow. ca 100,00 m2; f)chodniki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm typu BEHATON lub równoważnej o pow. ca 852,50 m2; g)miejsca postojowe o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm typu BEHATON lub równoważnej o pow. ca 75,00 m2; h)krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm, o wym. 15x22 cm, o wym. 12x25 cm długości ca 702,00 m; i)krawężniki kamienne o wym. 20x35 cm długości ca 63,00 m; j)obrzeża betonowe o wym. 8x30 cm długości ca 209,00 m; k)drenaż z rur z tworzyw sztucznych o śr. 100-125 mm i długości ca 63,00 m; l)ogrodzenie z prefabrykowanych elementów żelbetowych wysokości 3,00m o pow. ca 240,00m2 m)humusowanie i obsianie trawą skarp o pow. ca 237,81 m2; n)rury ochronne dwudzielne śr. 150 mm długości ca 25,00 m; o)tymczasowa organizacja ruchu p)docelowa organizacja ruchu B/ Odwodnienie nawierzchni: a)kanały z rur PCV o śr. zew. 315 mm długości ca 188,50 m; b)kanały z rur PCV o śr. zew. 200 mm długości ca 91,31 m; c)studzienki żelbetowe, prefabrykowane, kołowe o śr. 1200 mm w ilości ca 8 szt.; d)studzienki żelbetowe, kołowe o śr. 1600 mm zamontowane na istn,. kanałach w ilości ca 2szt.; e)studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem i syfonem, kratki uchylne z żeliwa sferoidalnego w ilości ca 15 szt.; f)rury ochronne PVC o śr. zew. 400 mm, 315 mm długości ca 16,40 m; g)rury ochronne stalowe, PE długości ca 29,00 m; h)rury ochronne dwudzielne długości ca 10,00 m. C/ Przebudowa sieci teletechnicznej własności TP S.A. - Obiekt Nr 1: a)studnie kablowe prefabrykowane typu SKMP-3 w ilości ca 2 szt.; b)kabel teletechniczny o długości ca 114 mb. Do każdej branży należy opracować powykonawczy operat geodezyjny. Uwaga 1: Zamawiający informuje, iż ilekroć w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne bądź systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o dokumentacje projektowe opracowane przez BUNG Polska Sp. z o.o., 40-159 Katowice, ul. Jesionowa 9a, stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. W przypadku, gdy zachodzi podejrzenie, że na terenie objętym projektem występuje uzbrojenie, które nie zostało ujęte na planach sytuacyjnych należy również sprawdzić te miejsca przez wykonanie przekopów kontrolnych. 2.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym przez Zespół ds. Organizacji i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 3.Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót zgłosi zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży wykonawcę. 4.Przez cały okres realizacji zamówienia wykonawca odpowiada za teren budowy oraz utrzymanie oznakowania tymczasowego. 5.Koszty wykonania oraz utrzymania oznakowania ponosi wykonawca robót. 6.Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z podmiotami prowadzącymi działalność w rejonie prowadzonych robót wszystkich czasowych zamknięć lub ograniczeń przejazdu, które mogą utrudnić funkcjonowanie firm. 7.W ramach wykonawstwa robót należy stosować się do przepisów zawartych w opracowanych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobrania próbek asfaltobetonu i poddaniu ich badaniom przez niezależne laboratorium nie uczestniczące w procesie budowy . 9.Najpóźniej w dniu podpisania umowy wykonawca, z którym zawarta będzie umowa zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu celem akceptacji Harmonogram Robót (rzeczowo - finansowy) oraz do wglądu kosztorysy ofertowe, opracowane metodą kalkulacji uproszczonej, na podstawie których wyliczono cenę ofertową. 10.Robota budowlana wynikająca z przedmiotu zamówienia podlega opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 23%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości : 47 000,00 zł (słownie: czterdzieści siedem tysięcy zł 00/100). 1. Wadium może być wniesione: 1.1 w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Bałtycka 8A Nr rachunku: ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770 Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 1.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 1.3 w gwarancjach bankowych 1.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Uwaga: wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (oryginały) należy zdeponować w Dziale Księgowości tut. Zarządu Ulic. 2. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (zamawiającego),nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzi przewidziana przepisami prawa zamówień publicznych podstawa do zatrzymania wadium przez zamawiającego. 2a Gwarancja (poręczenie) nie może przewidywać żadnych dodatkowych warunków formalnych, od których uzależniona byłaby wypłata sumy gwarancyjnej (poręczonej), a w szczególności nie może zawierać postanowień przewidujących obowiązki zamawiającego do: -przedstawienia bankowego potwierdzenia podpisu lub wzoru podpisu osoby podpisującej wezwanie do wypłaty sumy gwarancyjnej (poręczonej); -złożenia wezwania do wypłaty sumy gwarancyjnej (poręczonej) za pośrednictwem banku lub innego podmiotu; -przedstawienia jakichkolwiek innych dokumentów, w tym w szczególności korespondencji z wykonawcą lub dokumentów potwierdzających niewywiązanie się z obowiązków przez wykonawcę. 3. Na wniosek wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą wniesione przez niego w pieniądzu wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę zaliczane jest przez zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Zamawiajacy zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostala wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych . 5. Wykonawcy, którego oferta zostala wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiajacy zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10.4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5,lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1 odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 9.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzuim.chorzow.eu

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach