Przetargi.pl
Modernizacja systemu grzewczego z wykorzystaniem kolektorów słonecznych w budynku L Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze.

Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 26
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3296200 , fax. 068 3255808
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Zyty 26 26
    65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3296200, fax. 068 3255808
    REGON: 97077323100012
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu grzewczego z wykorzystaniem kolektorów słonecznych w budynku L Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania - Modernizacja systemu grzewczego z wykorzystaniem kolektorów słonecznych w budynku L Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze - zostaną wykonane następujące roboty budowlane: -montaż 60 szt. kolektorów słonecznych ­-dostosowanie węzła cieplnego do współpracy z kolektorami słonecznymi ­-wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej pomiędzy węzłem cieplnym, a kolektorami słonecznymi ­-wykonanie instalacji elektrycznych zasilających i sterujących instalacją solarną ­-wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi na powierzchni pod kolektorami ­-roboty budowlane towarzyszące na trasie wykonywanych instalacji - roboty tynkarskie, z materiałów gipsowych oraz malarskie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 5.000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. t.j.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 3. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbioru. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej 5 robót budowlanych, w tym: - co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane o wartości minimum 300.000,00 zł każda oraz, - co najmniej 3 roboty budowlane o wartości minimum 500.000,00 zł każda, obejmujące dostawę, montaż i uruchomienie kolektorów słonecznych wraz z towarzyszącymi instalacjami. 4. Wykonawca musi dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz minimum: - jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w branży budowlanej - jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Wykonawca potwierdzi ten fakt przedstawieniem dokumentów, potwierdzających posiadanie takich uprawnień w tym potwierdzających przynależność wskazanej osoby do właściwej IIB. 5. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową na działalność gospodarczą (OC firmy z deliktu i kontraktu) o wysokości minimum 600.000,00 zł. na cały okres realizacji umowy oraz okresy trwania gwarancji i rękojmi. 6. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych dokumentów, o których mowa w pkt 8 SIWZ. 7. Niespełnienie chociaż jednego spośród wymienionych warunków, będzie skutkować wykluczeniem z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy pzp oraz spełnia określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp warunki udziału w postępowaniu. Wzór wymaganego oświadczenia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGI: A) W przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa w pkt 8.2 i 8.3 SIWZ powinny zostać przygotowane zgodnie z uregulowaniami zawartymi w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. B)W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie - dokumenty, o których mowa w pkt 8.1 i 8.3 SIWZ powinny zostać złożone oddzielnie przez każdy podmiot współuczestniczący. 4. Aktualna polisa ubezpieczeniowa na działalność gospodarczą (OC firmy z deliktu i kontraktu) w wysokości minimum 600 000 zł. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających rodzaj i wartość wykonanych robót oraz tego, że roboty te zostały wykonane należycie - według załącznika nr 5. Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie minimum 5 robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym: - co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane o wartości minimum 300.000,00 zł każda oraz, - co najmniej 3 roboty budowlane o wartości minimum 500.000,00 zł każda, obejmujące dostawę, montaż i uruchomienie kolektorów słonecznych wraz z towarzyszącymi instalacjami. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 7. Uwaga: Wykonawca musi dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz minimum: - jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w branży budowlanej - jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Do wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających uprawnienia budowlane dla wykazanych osób, oraz kserokopie ich przynależności do właściwej IIB.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji (min. 36 m-cy)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach