Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 26
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3296200 , fax. 068 3255808
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Zyty 26 26
65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3296200, fax. 068 3255808
REGON: 97077323100012 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja systemu grzewczego z wykorzystaniem kolektorów słonecznych w budynku L Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach zadania - Modernizacja systemu grzewczego z wykorzystaniem kolektorów słonecznych w budynku L Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze - zostaną wykonane następujące roboty budowlane: -montaż 60 szt. kolektorów słonecznych -dostosowanie węzła cieplnego do współpracy z kolektorami słonecznymi -wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej pomiędzy węzłem cieplnym, a kolektorami słonecznymi -wykonanie instalacji elektrycznych zasilających i sterujących instalacją solarną -wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi na powierzchni pod kolektorami -roboty budowlane towarzyszące na trasie wykonywanych instalacji - roboty tynkarskie, z materiałów gipsowych oraz malarskie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 5.000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. t.j.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 3. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbioru. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej 5 robót budowlanych, w tym: - co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane o wartości minimum 300.000,00 zł każda oraz, - co najmniej 3 roboty budowlane o wartości minimum 500.000,00 zł każda, obejmujące dostawę, montaż i uruchomienie kolektorów słonecznych wraz z towarzyszącymi instalacjami. 4. Wykonawca musi dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz minimum: - jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w branży budowlanej - jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Wykonawca potwierdzi ten fakt przedstawieniem dokumentów, potwierdzających posiadanie takich uprawnień w tym potwierdzających przynależność wskazanej osoby do właściwej IIB. 5. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową na działalność gospodarczą (OC firmy z deliktu i kontraktu) o wysokości minimum 600.000,00 zł. na cały okres realizacji umowy oraz okresy trwania gwarancji i rękojmi. 6. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych dokumentów, o których mowa w pkt 8 SIWZ. 7. Niespełnienie chociaż jednego spośród wymienionych warunków, będzie skutkować wykluczeniem z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy pzp oraz spełnia określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp warunki udziału w postępowaniu. Wzór wymaganego oświadczenia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGI: A) W przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa w pkt 8.2 i 8.3 SIWZ powinny zostać przygotowane zgodnie z uregulowaniami zawartymi w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. B)W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie - dokumenty, o których mowa w pkt 8.1 i 8.3 SIWZ powinny zostać złożone oddzielnie przez każdy podmiot współuczestniczący. 4. Aktualna polisa ubezpieczeniowa na działalność gospodarczą (OC firmy z deliktu i kontraktu) w wysokości minimum 600 000 zł. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających rodzaj i wartość wykonanych robót oraz tego, że roboty te zostały wykonane należycie - według załącznika nr 5. Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie minimum 5 robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym: - co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane o wartości minimum 300.000,00 zł każda oraz, - co najmniej 3 roboty budowlane o wartości minimum 500.000,00 zł każda, obejmujące dostawę, montaż i uruchomienie kolektorów słonecznych wraz z towarzyszącymi instalacjami. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 7. Uwaga: Wykonawca musi dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz minimum: - jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w branży budowlanej - jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Do wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających uprawnienia budowlane dla wykazanych osób, oraz kserokopie ich przynależności do właściwej IIB.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji (min. 36 m-cy)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26