Przetargi.pl
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Matałach, Gmina Łochów w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007-2013

Gmina Łochów ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, Al. Pokoju 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6437800 , fax. 25 6437880
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
    Al. Pokoju 75 75
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 25 6437800, fax. 25 6437880
    REGON: 71158209000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalochow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja świetlicy wiejskiej w Matałach, Gmina Łochów w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji budynku świetlicy wiejskiej w Matałach w Gminie Łochów o wiatrołap, część sanitarno-techniczną, budowę zbiornika na nieczystości stałe oraz remont budynku istniejącego. Zakres zamówienia obejmuje działki 322 i 323, obręb Matały, Gmina Łochów. 2. Zakres zamówienia Modernizacja świetlicy wiejskiej w Matałach, Gmina Łochów realizowany będzie zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, przedmiarem robót oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Nad całością prac będzie sprawowany nadzór inwestorski. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ - Projekt budowlano-wykonawczy, załączniku nr 11 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz załączniku nr 12 do SIWZ - przedmiar robót. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, liczony od daty odbioru końcowego. 5. Wykonanie zamówienia musi być zgodne z przepisami obowiązującego prawa, przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodne z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 6. W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 7. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych oraz ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia. 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w gotówce musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w miejscu składania ofert, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: BS Łochów, nr rachunku: 74-9233-0001-0000-0127-2000-0020, najpóźniej do terminu składania ofert. 8. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach