Przetargi.pl
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Starych Babicach o wydajności Q = 130 m3/h (Qdśr = 1680 m3/d)

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Kutrzeby 36
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7229008, 7529253 , fax. 022 7229008, 7529253
  • Data zamieszczenia: 2014-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.
    ul. Kutrzeby 36 36
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7229008, 7529253, fax. 022 7229008, 7529253
    REGON: 01602680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-babice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stacji uzdatniania wody w Starych Babicach o wydajności Q = 130 m3/h (Qdśr = 1680 m3/d)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa istniejącej stacji uzdatniania wody w Starych Babicach o wydajności Qh max = 130 m3/h (Qdśr = 1680 m3/h) wraz z poprawą jakości wody oraz zapewnieniem właściwego procesu uzdatniania z wykonaniem pełnej automatyki i wizualizacji w oparciu o otwarte systemy SCADA. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem między innymi: 1) W zakresie robót przygotowawczych, ogólnobudowlanych i montażowych wykonanie: a) Demontaż stropu istniejącego zbiornika reakcji: - zdjęcie pokrycia stropu (warstwa papy o powierzchni 39 m2); - demontaż obróbek blacharskich na obwodzie zbiornika o długości 20,5 m; - demontaż płyty żelbetowej ochronnej grubości 5 cm - 2 m3; - demontaż izolacji stropu (grubość 12 cm, powierzchnia 39 m2); - demontaż płyty żelbetowej (stropowej) wraz z włazem; - demontaż włazu stalowego 600 x 600 mm; - wyrównanie powierzchni ścian zaprawa cementową (grubość 3 cm, powierzchnia 5,32 m2). b) Demontaż krawędzi studzienki żelbetowej w dnie zbiornika - 0,4 m3; c) Wypełnienie betonem zagłębień po studni - 0,3 m3; d) Wyrównanie i wypoziomowanie dna zbiornika zaprawą cementową (grubość warstwy 4 cm, powierzchnia 36,0 m2); e) Ułożenie na dnie zbiornika dwóch warstw papy izolacyjnej 78,5 m2; f) Montaż stalowego zbiornika reakcji produkcji KOTŁOREMBUD lub równoważnego o pojemności 87,0 m3, DN 4800 mm i masie 6000 kg wraz z orurowaniem; g) Montaż blachodachówki z blachy trapezowej na obwodzie pomiędzy ścianami zbiorników; h) Montaż włazu stalowego 600 x 600 mm ze stali nierdzewnej oraz stopni złazowych; i) Wykonanie izolacji termicznej zbiornika; j) Demontaż istniejących filtrów piaskowych Io wraz z orurowaniem i armaturą - 4 szt.; k) Montaż nowych filtrów piaskowych Io DN 1800 mm wraz z kompletnym orurowaniem wykonanym ze stali kwasoodpornej 1.4301 włącznie z armaturą - 4 szt.; l) Zasypanie złoża filtracyjnego; m) Wymianę złoża na złoże katalityczne w istniejących filtrach IIo DN 1800 mm; n) Wykonanie instalacji do płukania powietrzem, montaż dmuchawy; o) Wymianę pompy płuczącej. 2) Wykonanie otworu montażowego w hali głównej - tymczasowy otwór montażowy w ścianie szczytowej o konstrukcji: a) Wyprawa wewnętrzna cementowa - 2,0 cm; b) Płyta betonowa otworowa - 24,0 cm; c) Bloczki suporeksu - 12,0 cm; d) Styropian 12,0 cm; e) Tynk akrylowy - 1,0 cm. Wielkość musi być dostosowana do wprowadzenia i demontażu zbiorników filtracyjnych DN 1800 mm. Po wprowadzeniu filtrów ścianę należy zamontować stosując następujące warstwy: - wyprawa wewnętrzna (tynk cementowy - 2,0 cm); - cegła ceramiczna, dziurawka (36,0 cm); - styropian (12,0 cm); - tynk akrylowy na siatce (1,0 cm). Od wewnątrz ściany i podłogę należy uzupełnić gresem technicznym w istniejącej formie i kolorystyce do wysokości istniejącego gresu (1,80 cm) a powyżej malowanie emulsyjne w dotychczasowej estetyce. Od zewnątrz należy ułożyć nową warstwę tynku w dotychczasowej kolorystyce na całej ścianie szczytowej. 3) W zakresie rozwiązań technologicznych: a) Napowietrzanie wody za pomocą istniejących strumienic - przedłużenie istniejących strumienic do nowego zbiornika reakcji; b) Filtrację dwustopniową - odżelazianie i odmanganianie na złożu kwarcowym i katalitycznym z prędkością filtracji vf = 10 m/h. 4) W zakresie instalacji elektroenergetycznych i AKPiA: a) Montaż szafy; b) Wykonanie połączeń elektrycznych pomiędzy szafami oraz przepływomierzami, mętnościomierzem, czujnikami ciśnienia, przepustnicami i zaworami, dmuchawą oraz pompą popłuczną; c) Montaż czujników, sond i przetworników; d) Wykonanie tras kablowych; e) Wykonanie połączeń ekwipotencjalnych; f) Rozszerzenie istniejącej wizualizacji o monitoring następujących parametrów: - praca, awaria, alarmy dmuchawy; - położenie, awaria przepustnic na obu ciągach filtrów; - przepływy, pomiar mętności; - wartości ciśnienia na filtrach. Algorytm sterowania oraz aktualizację wizualizacji należy uzgodnić z użytkownikiem. UWAGA: WYKONAWCA ZOBOWIAZANY JEST DO ZAPEWNIENIA KOMPATYBILNOŚCI ORAZ POPRAWNOŚCI DZIAŁANIA CAŁEGO SYSTEMU A DIALOG GRAFICZNY POWINIEN BYĆ PRZEJRZYSTY I FUNKCJONALNY UMOZLIWIAJĄCY OBSŁUDZE ŁATWĄ ANALIZĘ WSKAZAŃ. AKPiA MUSI PRACOWAĆ W OPARCIU O OTWARTY SYSTEM TYPU SCADA. 5) Rozruch stacji uzdatniania wody; 6) Zapewnienie obsługi geodezyjnej; 7) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje: 1) Projekt budowlany - zagospodarowanie terenu roboty ogólnobudowlane; 2) Projekt budowlany - instalacje technologiczne w budynku technologicznym SUW i zbiornik reakcji; 3) Projekt budowlany - urządzenia i instalacje elektroenergetyczne i automatyka; 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Wykonania projektu rozruchu, prowadzenia dziennika rozruchu oraz wykonania sprawozdania z rozruchu; 2) Wykazania skuteczności uzdatniania wody popartej wykonaniem badań próbek wody uzdatnionej - 2 badania wody w okresie tygodnia w oparciu o monitoring przeglądowy zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 123, poz. 858) oraz wymaganiami Powiatowego Inspektoratu Sanitarno- Epidemiologicznego. Próbki należy pobierać po 72 godzinnej pracy stacji uzdatniania wody oraz studni głębinowych przy pracy studni 6+8 oraz 7+8. 3) Uzyskania pozytywnej oceny higienicznej wydanej przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego; 4) Zgłoszenia urządzeń podlegających dozorowi technicznemu do Urzędu Dozoru Technicznego; 5) Wykonania oznakowania instalacji i obiektów; 6) Przeprowadzenia szkolenia obsługi stacji uzdatniania wody; 7) Wykonania instrukcji obsługi i eksploatacji stacji uzdatniania wody, instrukcji stanowiskowych i obiektowych oraz instrukcji stanowiskowych bhp; 8) Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz.; 9) Dostarczenia dokumentacji techniczno - ruchowych (DTR), aprobat technicznych, deklaracji zgodności i atestów higienicznych urządzeń oraz kart gwarancyjnych w języku polskim; 10) Dostarczenia oprogramowania sterującego pracą stacji uzdatniania wody wraz z licencją. 5. Wykonanie robót/prowadzenia prac demontażowych/montażowych/budowlanych. W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany wykonać: 1) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan BIOZ); 2) Zestawienie materiałów, urządzeń, instalacji do dostawy i montażu. Wszystkie prace należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną warunków i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania i utylizacji na własny koszt wszelkich odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dotyczącym złomu stalowego, który pozostaje własnością Zamawiającego. 7. Wymagania szczególne: 1) Prace modernizacyjne należy tak zaplanować, aby przerwa w pracy stacji uzdatniania wody nie była dłuższa niż 2,5 miesiąca; 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych do tych wyszczególnionych w dokumentacji projektowej o ile zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji technicznej/projektowej i będą kompatybilne; 3) Przy doborze urządzeń Wykonawca powinien mieć również na względzie możliwość zapewnienia wspólnego serwisu dla urządzeń nowych i już zainstalowanych na stacji uzdatniania wody; 4) Wykonawca, który zamierza powołać się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego; 5) Zamawiający na etapie badania ofert stwierdzi, czy zaproponowane rozwiązania będzie można uznać za równoważne pod względem parametrów technicznych, materiałowych i eksploatacyjnych; 6) Zamawiającemu zależy na realizacji przedmiotu zamówienia z materiałów najwyższej jakości oraz na solidności i fachowości wykonania. Wskazanie w dokumentacji technicznej nazw producentów ma charakter przykładowy, ma to ułatwić Wykonawcom sporządzenie oferty (niemożliwym jest wymaganie jakości bez wskazania punktu odniesienia); 7) Zamawiający stoi na stanowisku, aby przedmiot zamówienia wykonany został z materiałów i urządzeń o tej samej jakości co istniejące na stacji uzdatniania wody i były z nimi kompatybilne. Sam fakt, iż wskazuje nazwy producentów nie zamyka możliwości zastosowania materiałów i urządzeń innych producentów o ile, zgodnie z dyspozycją art. 29 ustawy będą one równoważne do wskazanych w dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 12 000,00 zł [słownie: dwanaście tysięcy złotych] 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3) Zamawiający nie dopuszcza wniesienia (nie uzna za wniesione) wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który wniósł wadium w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska II Oddział Warszawa 95 1540 1157 2001 6680 8633 0003 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 (sekretariat). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-babice.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach