Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48 032 2385442 , fax. +48 032 2314058
- Data zamieszczenia: 2012-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów
ul. Zwycięstwa 21 21
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. +48 032 2385442, fax. +48 032 2314058
REGON: 27625533500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja skweru przy ul. Narutowicza w Gliwicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w czynnym terenie rekreacyjnym, w celu rozbudowy istniejącego skweru przy ulicy Narutowicza w Gliwicach. Zakres robót : - wykonanie pola zabawowego o nawierzchni syntetycznej o wym. 12,5x12,5 m wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych; - wykonanie pola zabawowego o promieniu R=5,75m o nawierzchni żwirowej wraz z dostawą i montażem urządzeń wspinaczkowych; - dostawa i montaż altany parkowej i stołu piknikowego wykonanych z drewna; - montaż i dostawa stołu betonowego do tenisa stołowego oraz wykonanie pola do gry o wymiarach 5x8m (z kostki betonowej); - wykonanie siedzisk drewnianych na stopniach trybuny boiska do koszykówki; - wykonanie ciągów komunikacyjnych, utwardzonych kostką brukową kolorową; oraz opaski buforowej o szerokości 1,5 m ( z kostki betonowej) wokół boiska do koszykówki, ograniczonych obrzeżami trawnikowymi; - dostawa i montaż ławek parkowych, koszy na śmieci oraz tablic informacyjnych; - wykonanie wspólnego ogrodzenia trzech pól zabawowych wraz z furtkami o łącznej długości ok. 135 mb. Obowiązkiem wykonawcy jest ponadto: - Sporządzenie i złożenie w terminie 7 dni od daty podpisania umowy następujących dokumentów, które powinny uwzględniać czynny charakter obiektu oraz bezpieczeństwo przebywających tam osób: - harmonogramu robót - projektu organizacji robót - planu BIOZ Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia w/w dokumentów z Zarządcą obiektu - (Miejskim Zarządem Usług Komunalnych w Gliwicach). - Prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, wdrożenia opracowanego planu BIOZ. Wykonywanie robót w sposób najmniej uciążliwy dla działalności sąsiadujących podmiotów oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich poprzez odpowiednie ogrodzenie i oznakowanie terenu budowy. - W celu zapewnienia bezpieczeństwa dzieci wymagane jest aby oferowane i zamontowane urządzenia zabawowe były wyprodukowane zgodnie z PN-EN 1176-1:2001. Wymóg ten należy udokumentować certyfikatem na znak bezpieczeństwa lub zgodności z normą, wydanym przez akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby lub poświadczeniem producenta zgodności z normą dla poszczególnych urządzeń, przed zabudowaniem urządzeń. - Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną, normami z materiałów własnych i przy użyciu własnego sprzętu. - Zapewnienie na własny koszt dostępu do mediów niezbędnych na potrzeby budowy. - Naprawa na koszt własny ciągów komunikacyjnych i elementów wyposażenia skweru, które ulegną uszkodzeniu podczas wykonywania robót. - Założenie i prowadzenie dziennika budowy. - Sporządzenie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego w kwotach brutto. Harmonogram powinien przedstawiać realizacje przedmiotu umowy w miesięcznych okresach rozliczeniowych z podsumowaniem kwot pozycji harmonogramu w każdym z miesięcy. - Wykonawca przekaże zamawiającemu karty gwarancyjne(w języku polskim), karty katalogowe, certyfikaty bezpieczeństwa zamontowanych urządzeń stanowiących wyposażenie skweru w dniu końcowego odbioru robót. - Wykonawca sporządzi i przekaże zamawiającemu w momencie zakończenia robót i zgłoszenia do odbioru końcowego, dokumentacje powykonawczą, wraz z geodezyjnym pomiarem powykonawczym przyjętym do właściwego zasobu geodezyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedstawione w w/w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art.29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagany okres gwarancji i rękojmi. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót obejmującą dostarczone materiały i urządzenia oraz wykonawstwo robót. Warunki gwarancji według ZAŁĄCZNIKA NR 5 do wzoru umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27