Przetargi.pl
Modernizacja skwerów przy ulicy Paderewskiego, Sawickiej, Sportowej, Warmińskiej w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2010-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja skwerów przy ulicy Paderewskiego, Sawickiej, Sportowej, Warmińskiej w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zagospodarowanie skweru przy ul. Paderewskiego w Gliwicach Remont skweru przy ul. Paderewskiego w Gliwicach, działka nr 680 i 655/2 obręb Szobiszowice, w tym: 1. Roboty ziemne. 2. Podbudowy i nawierzchnie z kostki betonowej. 3. Roboty pomiarowe. 4. Pola piaskowe i palisady. 5. Urządzenia placu zabaw, w tym: - dostawa i montaż zestawu Statek Anna - Maria lub równoważnego pod względem certyfikatów zgodności na urządzenia rekreacyjno-sportowe oraz pod względem rodzaju, wielkości i materiału z którego są wykonane zestawy zabawowe- 1 kpl. - kiwaczek Foka - 1 szt. - kiwaczek Ryba - 1 szt. - stół betonowy pingpongowy - 1 kpl. - przyrząd do ćwiczeń klatki piersiowej - 1 kpl. - zestaw Twister- przyrząd do ćwiczeń pasa biodrowego - 1 kpl. - zestaw Motyl - przyrząd do ćwiczeń grzbietu - 1 kpl. - tablica regulaminu placu zabaw - 1 szt. 6. Montaż ławek oraz koszy na śmieci - 8 kpl. (dostawa Inwestora). 7. Ogrodzenie placu zabaw (panelowe) wraz z dwoma bramkami. 8. Humusowanie i regeneracja trawników oraz przesadzenie drzewa. 9. Wymiana nawierzchni drogowej. Istotne warunki zamówienia. - Wszystkie elementy składowe dokumentacji, t.j. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarze podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla wykonawcy. - Urządzenia swoimi parametrami muszą odpowiadać urządzeniom przewidzianym w projekcie oraz winny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty oraz spełniać wymagania Polskich Norm PN-EN 1176. Montaż należy przeprowadzić zgodnie z zaleceniami producentów urządzeń oraz dostosować urządzenia do zaprojektowanych stref ochronnych. - Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia podziemnego. - Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą PN-EN 1177 lub Aprobatą Techniczną. - Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem, specyfikacją techniczną i przedmiarem robót. - W czasie realizacji robót wykonawca jest zobowiązany do: - prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane, - stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, - oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - bieżącego wywozu gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórek, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, - udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. - Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - informacje identyfikujące producenta (importera) urządzeń, - dokumentację techniczną zawierającą informację o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach i listę zalecanych części zamiennych, - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz gwarancje producentów urządzeń. - oświadczenie kierownika budowy, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gliwicach. II. Zagospodarowanie skweru przy ul. Sawickiej w Gliwicach Wykonanie przebudowy placu zabaw, budowa obiektów małej architektury oraz wykonanie ciągów pieszych wraz z ogrodzeniem na działkach nr 569 i 1285 (obręb Trynek) przy ul. Hanki Sawickiej w Gliwicach, w tym: 1. Demontaż starych urządzeń zabawowych - wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego o planowanym demontażu dwa dni robocze wcześniej, w celu zorganizowania przez zamawiającego odbioru zdemontowanych urządzeń. 2. Prześwietlenie koron drzew. 3. Roboty pomiarowe. 4. Roboty ziemne. 5. Nawierzchnie ochronne z piasku i płyt elastycznych. 6. Obrzeża i nawierzchnie z kostki brukowej. 7. Montaż urządzeń zabawowych, w tym: - huśtawka wagowa - 1 szt. - karuzela tarczowa - 1 szt. - bujaczek autko - 1 szt. - piaskownica okrągła ? 309 cm - 1 szt. - bujaczek motor - 1 szt. - huśtawka wahadłowa podwójna - 2 kpl. - zestaw zabawowy wielofunkcyjny - 1 kpl. 8. Montaż ławek, koszy na śmieci oraz regulaminu placu zabaw. 9. Montaż ogrodzenia z paneli na słupkach wraz z bramą i furtkami. 10. Plantowanie gruntu i obsianie trawy. Załączniki: - Projekt budowlany. - Projekt wykonawczy. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - Przedmiar robót. Istotne warunki zamówienia. - Wszystkie elementy składowe dokumentacji, t.j. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarze podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla wykonawcy. - Urządzenia swoimi parametrami muszą odpowiadać urządzeniom przewidzianym w projekcie oraz winny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty oraz spełniać wymagania Polskich Norm PN-EN 1176. Montaż należy przeprowadzić zgodnie z zaleceniami producentów urządzeń oraz dostosować urządzenia do zaprojektowanych stref ochronnych. - Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia podziemnego. - Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą PN-EN 1177 lub Aprobatą Techniczną. - Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem, specyfikacją techniczną i przedmiarem robót. - W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do: - prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane, - stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, - oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - bieżącego wywozu gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórek, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, - udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. - Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - informacje identyfikujące producenta (importera) urządzeń, - dokumentację techniczną zawierającą informację o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach i listę zalecanych części zamiennych, - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz gwarancje producentów urządzeń. - oświadczenie kierownika budowy, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gliwicach. III. Zagospodarowanie zieleńca przy ul. Sportowej w Gliwicach Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, instalacje elektryczne w tym: 1. Zagospodarowanie zieleńca przy ul. Sportowej. 2. Budowa miejsc parkingowych. 3. Budowa placu zabaw. 4. Mała architektura i zieleń. 5. Budowa boksu na odpady. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: 1. roboty pomiarowe, 2. roboty rozbiórkowe, 3. roboty przygotowawcze i ziemne, 4. regulacja studzienek, 5. podbudowy pod chodniki, ciągi komunikacyjne, 6. wymiana nawierzchni, 7. nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, krawężniki, obrzeża, 8. nawierzchnia na terenie placu zabaw z granulatu gumowego, 9. demontaż ławek i koszy, transport w miejsce wskazane przez zamawiającego, 10. montaż ławek (2 szt.) i koszy (2 szt.) dostarczonych przez zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych. miejsca montażu ławek i koszy zostaną wskazane przez zamawiającego, 11. dostawa i montaż tablicy regulaminowej na placu zabaw, 12. montaż nowych urządzeń na placu zabaw (zgodne z projektem lub równoważne pod względem wymiarów, funkcji oraz z zachowaniem wyznaczonych w projekcie stref bezpieczeństwa). 13. budowa ogrodzenia placu zabaw, 14. wymiana oprawy na istniejącej latarni, 15. renowacja trawników i roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót, 16. nasadzenia i roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót, Uwaga: wycinka drzew i krzewów leży po stronie zamawiającego. Uwaga: wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla wykonawcy. Uwaga: - Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać po wytyczonych trasach kablowych i instalacyjnych oraz w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia podziemnego. - Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. - Roboty należy prowadzić pod nadzorem jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. - Urządzenia swoimi parametrami muszą odpowiadać urządzeniom przewidzianym w projekcie oraz winny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty oraz spełniać wymagania Polskich Norm PN-EN 1176. Montaż należy przeprowadzić zgodnie z zaleceniami producentów urządzeń oraz dostosować urządzenia do zaprojektowanych stref ochronnych. - Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN-EN 1177 lub Aprobatą Techniczną. - Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. - Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez zamawiającego z udziałem wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. - Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. - Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - informacje identyfikujące producenta (importera) urządzeń, - dokumentację techniczną zawierającą informację o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach i listę zalecanych części zamiennych, - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz gwarancje producentów urządzeń. - oświadczenie kierownika budowy, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gliwicach. W czasie realizacji robót wykonawca zobowiązany jest do: - stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, - oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - wykonywania prac w godzinach od 600 do 1800 w dni robocze oraz od 600 do 1500 w sobotę, - bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, - udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. IV. Zagospodarowanie skweru przy ul. Warmińskiej w Gliwicach Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, instalacje elektryczne w tym: 1. Zagospodarowanie skweru przy ul. Warmińskiej. 2. Przebudowa placu zabaw. 3. Instalacje elektryczne. 4. Oświetlenie zieleńca. 5. Mała architektura i zieleń. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: 1. roboty pomiarowe, 2. roboty rozbiórkowe, 3. roboty przygotowawcze i ziemne, 4. budowa drenażu oraz studni chłonnej na terenie placu zabaw, 5. podbudowy pod chodniki, ciągi komunikacyjne, 6. nawierzchnie żwirowe, z kostki brukowej betonowej, krawężniki, obrzeża, 7. nawierzchnia na terenie placu zabaw z granulatu gumowego, 8. demontaż ławek i koszy, transport w miejsce wskazane przez zamawiającego, 9. montaż ławek (13 szt.) i koszy (13 szt.) dostarczonych przez zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych, 10. demontaż istniejących elementów placu zabaw oraz transport w miejsce wskazane przez zamawiającego, 11. montaż nowych urządzeń na placu zabaw (zgodne z projektem lub równoważne pod względem wymiarów, funkcji oraz z zachowaniem wyznaczonych w projekcie stref bezpieczeństwa)., uwaga: wprowadza się zmianę (zgodnie z rysunkiem PZ_WR_ZT_20091012_PLACEZABAW) urządzenia na placu zabaw - miejsce montażu zostanie wskazane przez zamawiającego. 12. budowa ogrodzenia placu zabaw, 13. renowacja trawników i roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót, 14. montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami, 15. ułożenie kabli, 16. montaż odgromników, 17. badanie linii kablowej nn, badania i pomiary obwodów oświetleniowych i skuteczności ochrony p. porażeniowej, badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania słupów. Uwaga: - Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać po wytyczonych trasach kablowych i instalacyjnych oraz w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia podziemnego. - Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. - Roboty należy prowadzić pod nadzorem jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. - Urządzenia swoimi parametrami muszą odpowiadać urządzeniom przewidzianym w projekcie oraz winny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty oraz spełniać wymagania Polskich Norm PN-EN 1176. Montaż należy przeprowadzić zgodnie z zaleceniami producentów urządzeń oraz dostosować urządzenia do zaprojektowanych stref ochronnych. - Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN-EN 1177 ub Aprobatą Techniczną. - Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez zamawiającego z udziałem wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. - Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. - Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - informacje identyfikujące producenta (importera) urządzeń, - dokumentację techniczną zawierającą informację o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach i listę zalecanych części zamiennych, - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz gwarancje producentów urządzeń. - oświadczenie kierownika budowy, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gliwicach. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: - stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, - oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - wykonywania prac w godzinach od 600 do 1800 w dni robocze oraz od 600 do 1500 w sobotę, - bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, - udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Załącznikami do niniejszej specyfikacji są: - projekty budowlano-wykonawcze, - przedmiary robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. UWAGA: wszystkie elementy składowe dokumentacji technicznej tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium: do części I skwer Paderewskiego 8.000,00 do części II skwer Sawickiej 5.000,00 do części III zieleniec Sportowa 7.000,00 do części IV skwer Warmińskiej 9.000,00 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, 3) wadium może być wnoszone w formie ustalonej w art.45 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania z ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust.4a i 5 ustawy pzp, 5) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408, 6) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy jego oryginał złożyć w kasie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach ul.Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach