Przetargi.pl
MODERNIZACJA SALI OBSŁUGI KLIENTA (SOK) W INSPEKTORACIE ZUS W ŻYWCU PRZY UL. PIERNIKARSKIEJ 2

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 825 27 15 , fax. 33 825 27 16
  • Data zamieszczenia: 2013-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
    ul. Krasińskiego 34 34
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 825 27 15, fax. 33 825 27 16
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA SALI OBSŁUGI KLIENTA (SOK) W INSPEKTORACIE ZUS W ŻYWCU PRZY UL. PIERNIKARSKIEJ 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa całej części istniejącej SALI OBSŁUGI KLIENTA znajdującej się na parterze budynku, co wiąże się z następującymi pracami : likwidacja całego głównego zestawu wejściowego SEGMENT C od strony ul. Węglowej - wymiana na aluminiowy w kolorze białym; likwidacja całego zestawu wejściowego wewnętrznego; likwidacja całego wewnętrznego zestawu szklanego w ścianie przy wejściu po prawej stronie; likwidacją jednego wc dla klientów; demontaż wszystkich drzwi wewnętrznych do wc; wyburzenie ścian działowych; skucie tynków lub płytek ceramicznych na nie wyburzanych ścianach murowanych; wymiana istniejącej posadzki - zerwanie wszystkich warstw podłogowych do istniejącego stropu; wymianą całego sufitu podwieszanego; remontem istniejących ubikacji dla klientów; przebudową instalacji wewnętrznych: co., kanalizacyjnej, wodnej ,elektrycznej, ppoż. i teletechnicznej zgodnie z projektami branżowymi instalacji wewnętrznych elektrycznych; przebudową 2 otworów okiennych - wg. rys. wyburzeń; wymianą wszystkich parapetów wewnętrznych; wykonanie nowych tynków, gładzi oraz prace wykończeniowe likwidacją ubikacji w segmencie B z adaptacją pomieszczenia na portiernię; wymianą drzwi wejściowych zewnętrznych SEGMENT A od strony ul. Piernikarskiej; Szczegółowy zakres prac zawierają Projekty branżowe wykonawcze Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót, które stanowią załącznik do niniejszego wniosku. Projekty branżowe oraz przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią podstawę sporządzenia oferty przez Wykonawcę. Podane w przedmiarze robót podstawy wyceny (katalogi) należy przyjąć jako służące jedynie do opisu zakresu prac. Normy nakładów należy traktować jako wzorcowe. Kosztorys ofertowy musi uwzględniać wszystkie asortymenty robót ujęte w przedmiarze robót oraz pozostałe koszty robót nieujęte w przedmiarze robót a niezbędne dla wykonania zamówienia . Zaleca się wykonanie wizji lokalnej terenu robót w celu zdobycia informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin i sposób wykonania robót: 1. Przed podpisaniem umowy sporządzony zostanie harmonogram prac rzeczowo-finansowy z podziałem na etapy prac i podziałem na prace uciążliwe i nie uciążliwe dla Zamawiającego ponieważ wszystkie prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania prac uciążliwych tj. rozbiórki, wiercenia, wykucia, zapylenia itp. w godzinach pracy Zakładu, prace muszą być wykonywane po godzinach urzędowania tj. po godz. 15.00, w dni wolne bez ograniczeń godzinowych. Prace nie mogą utrudniać funkcjonowania Zakładu. Wykonawca będzie utrzymywać teren w czystości i porządku. Wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia w dni wolne od pracy nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia. 2. Zamawiający przekaże w terminie 7 dni od daty podpisania umowy przez Wykonawcę protokolarnie plac budowy dla wykonania robót. Wykonawca rozpocznie realizację prac do 7 dni od daty przejęcia protokolarnie placu budowy. Przyjmuje się, że od momentu rozpoczęcia prac, Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo i porządek w pomieszczeniach w których będzie realizowany zakres prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 17.179,44 zł ( słownie: siedemnaście tysięcy sto siedemdziesiąt dziewięć złotych 44/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach