Przetargi.pl
Modernizacja sali gimnastycznej - remont podłogi i prace towarzyszące

Zespół Szkół Ogólnokształcąco-Ekonomicznych im. Olimpijczyków Polskich ogłasza przetarg

  • Adres: 44-117 Gliwice, ul. Syriusza 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 234 41 13 , fax. 32 234 41 13
  • Data zamieszczenia: 2014-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcąco-Ekonomicznych im. Olimpijczyków Polskich
    ul. Syriusza 30 30
    44-117 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 234 41 13, fax. 32 234 41 13
    REGON: 27629023100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sali gimnastycznej - remont podłogi i prace towarzyszące
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu sali gimnastycznej. W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - dostarczy wszelkie wyposażenie niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowane w przedmiarze robót, a konieczne dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami jeśli zajdzie taka potrzeba - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, jeśli zajdzie taka potrzeba - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie następującego ryczałtu: koszt zużycia wody- 100 złotych brutto, koszt zużycia energii - 100 złotych brutto - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - wywiezie i podda utylizacji odpady - uzgodni z Zamawiającym kolorystykę podłogi(zamawiający wymaga dwa kolory podłogi) oraz kolory linii boisk, - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu sali gimnastycznej - remont podłogi sportowej wraz z wykonaniem prac towarzyszących. Zakres robót: - Demontaż i ponowny montaż drabinek ściennych do ćwiczeń- wykona zamawiający - Wymiana cokołów przyściennych na listwy dębowe oraz wymiana listew progowych - uzupełnienie klepki parkietowej (około 1 m2), - przygotowanie istniejącej posadzki z parkietu do ułożenia nawierzchni syntetycznej wylewanej np. nawierzchnia sportowa kombi elastyczna firmy Novol (opis według specyfikacji technicznej - załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) - odświeżenie istniejących kratek wentylacyjnych: szlifowanie i impregnacja środkami przeznaczonymi do metalu - 7 sztuk, - odświeżenie istniejących betonowych klap włazowych do kanału instalacyjnego o wymiarach 90x90cm - ułożenie nawierzchni syntetycznej analogicznej jak na sali gimnastycznej, - regulacja istniejących tulei do mocowania sprzętu sportowego - ilość 16 sztuk - wykonanie w posadzce otworów/ tulei do mocowania słupków do piłki siatkowej - 4 sztuki. - Dostawa i montaż(dwa komplety): tuleje do mocowania słupków, słupki do piłki siatkowej, siatka (w ten sposób mają powstać w poprzek sali gimnastycznej dwa boiska do piłki siatkowej) - wymiana tablic z koszami do koszykówki - montaż na ścianie na konstrukcji wspornikowej o długości około 1,7 m od ściany do tablicy - 2 sztuki - wykonanie syntetycznej, wylewanej nawierzchni podłogowej w sali gimnastycznej o wymiarach: 30m długość , 18m szerokość (540 m2, podłoże stanowi parkiet) - nawierzchnia syntetyczna wylewana , np.: nawierzchnia sportowa kombi elastyczna - producent firma Novol. Wykonanie linii dla boisk: do koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej - wpuszczenie podłogi w przygotowany uskok(podcięcie w ścianach sali gimnastycznej wykona zamawiający) - dostawa maty zabezpieczającej podłogę syntetyczną w ilości około 540 m2 - inne roboty nie wymienione, a konieczne do wykonania kompletnego zamówienia Powierzchnia posadzki sali gimnastycznej: około 540,00 m2 Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Użyte w przedmiarze robót oraz opisie przedmiotu zamówienia i specyfikacji nazwy materiałów i systemów budowlanych wskazują jedynie na ich jakość lub wymaganą technologię. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i systemów budowlanych równoważnych, jednak nie gorszych od podanych. Poziom wykonanej podłogi w sali gimnastycznej musi nawiązywać do poziomu istniejących podłóg w sąsiadującym z salą gimnastyczną korytarzu. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w pierwszym gatunku, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania w budownictwie. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów Wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wykonawca podłogi musi dostarczyć użytkownikowi dokładny opis warunków gwarancji, użytkowania i pielęgnacji wykonanej nawierzchni podłogi. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym z normą PN-EN 14904:2009 - Nawierzchnie terenów sportowych. Halowe nawierzchnie sportowe przeznaczone do uprawiania wielu dyscyplin sportowych. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i protokołami. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 7 do do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - specyfikacja techniczna nawierzchni - załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie do oferty katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 5 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru robót. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 19.00. d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki e) Wykonawca winien posiadać autoryzację producenta systemu podłogi syntetycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach