Przetargi.pl
Modernizacja, przebudowa i adaptacja Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów i wymagań - przebudowa segmentu B - etap II, w tym: a. Zapewnienie niezbędnych warunków do korzystania z obiektu służącego rehabilitacji dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, w szczególności osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w segmencie B Budynku Głównego Oddziału dla Dzieci i Młodzieży w Jaworzu. b. Termomodernizacja segmentu B Budynku Głównego Oddziału dla Dzieci i Młodzieży w Jaworzu

Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-384 Jaworze, ul. Słoneczna 83
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8172166 (-67) , fax. 033 8173463
  • Data zamieszczenia: 2011-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej
    ul. Słoneczna 83 83
    43-384 Jaworze, woj. śląskie
    tel. 033 8172166 (-67), fax. 033 8173463
    REGON: 00029760300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja-jaworze.com.pl ; bip.silesia-region.pl/bzlrjaworze
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja, przebudowa i adaptacja Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów i wymagań - przebudowa segmentu B - etap II, w tym: a. Zapewnienie niezbędnych warunków do korzystania z obiektu służącego rehabilitacji dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, w szczególności osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w segmencie B Budynku Głównego Oddziału dla Dzieci i Młodzieży w Jaworzu. b. Termomodernizacja segmentu B Budynku Głównego Oddziału dla Dzieci i Młodzieży w Jaworzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane p.n.: Modernizacja, przebudowa i adaptacja Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów i wymagań - przebudowa segmentu B - etap II, w tym: a. Zapewnienie niezbędnych warunków do korzystania z obiektu służącego rehabilitacji dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, w szczególności osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w segmencie B Budynku Głównego Oddziału Leczniczo - Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego w Jaworzu. b. Termomodernizacja segmentu B Budynku Głównego Oddziału Leczniczo - Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego w Jaworzu 2. Zamówienie swoim zakresem obejmuje również: a) wszelkie naprawy urządzeń uszkodzonych podczas wykonywania robót, b) dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, c) przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru, przekazaniem do eksploatacji, itp., wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej d) zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz zagospodarowanie odpadów i materiałów rozbiórkowych e) inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. 3. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania wizji lokalnej w budynkach, wykonania sprawdzenia przedmiarowego na własny koszt oraz uzyskania na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich istotnych informacji, które mogą być mu konieczne do przygotowania oferty i należytego wykonania zamówienia. Wizję lokalną Wykonawca wykonuje na własny koszt. Rozdział II. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia I. Dane podstawowe. 1. Przedmiot zamówienia dotyczy przebudowy segmentu B - ETAP II. 2. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym Adaptacja, modernizacja i przebudowa Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży do obowiązujących przepisów i wymagań z uwzględnieniem warunków opisanych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (projekt budowlano-wykonawczy do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Beskidzki Zespół Leczniczo - Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej 43-384 Jaworze ul. Słoneczna 83), SIWZ oraz zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 3. Obszar objęty przedmiotem zamówienia wyodrębniony został kreską z całego budynku na zaznaczonych rysunkach: A- 11 - rzut piwnic A- 12 - rzut parteru i dotyczy następującego zakresu : - robót konstrukcyjnych, - roboty rozbiórkowe - roboty budowlane, w tym stolarka okienna i drzwiowa, posadzki, tynki, sufity - instalacje wodno - kanalizacyjne - instalacje centralnego ogrzewania - instalacje elektryczne, słaboprądowe, rtv - wentylacja mechaniczna (pomieszczenie fizykoterapii, sala ćwiczeń dzieci małych, pomieszczenia piwniczne). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę segmentu rehabilitacyjnego na poziomie piwnicy i parteru : - piwnica: 0.12, 0.13, 0.14, 0.15, 0.16, 0.17, 0.18, 0.19, 0.20, 0.21,0,22, 0.23, 0.24, 0,25, 0,26, 0,27 0.27a, 0.28, 0.29, 0.31 -parter: 1.04, 1.05, 1.06, 1.07, 1.08, 1.09, 1.10, 1.11, 1.16, 1.17. 5. W związku z realizacją przedmiotu zamówienia przebudową segmentu B - ETAP II w części w stosunku do całego projektu Wykonawca zobowiązany jest tak wykonać inwestycję, aby po zakończeniu przebudowy, wszystkie instalacje i urządzenia współpracowały z instalacjami i urządzeniami zlokalizowanymi w segmencie A i B 6. Kolorystykę i wzornictwo wszystkich elementów wykończeniowych Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również opisane poniżej elementy zamówienia. II. Opis przedmiotu zamówienia - Uszczegółowienie 1. Roboty ogólnobudowlane i konstrukcyjne a) opis techniczny b) przedmiar c) rysunki - rys. nr A - 03 rzut piwnic - inwentaryzacja - rys. nr A - 04 rzut parteru - inwentaryzacja - rys. nr A - 08 - przekrój pionowy A-A - inwentaryzacja - rys. nr A - 09 - przekrój pionowy B-B- inwentaryzacja - rys. nr A - 10 - przekrój pionowy C-C, D-D - inwentaryzacja - rys. nr A - 11 - rzut piwnic (z zaznaczonym obszarem objętym przedmiotem zamówienia) - rys. nr A - 12 - rzut parteru (z zaznaczonym obszarem objętym przedmiotem zamówienia) - rys. nr A - 17 - przekrój A-A - rys. nr A - 18 - przekrój B-B - rys. nr A - 19 - przekrój C-C - rys. nr A - 21 - zestawienie stolarki - rys. nr A - 22 - plan wyburzeń i zamurowań - piwnica - rys. nr A - 23 - plan wyburzeń i zamurowań - parter - rys. nr K-01 - rzut piwnic - rys. nr K-02 - rzut parteru - rys. nr K-06 - nadproża i belki stalowe - rys. nr K -07 - wzmocnienie filarów d) dodatkowy opis - roboty budowlane: - w gabinetach terapeutycznych, korytarzach i innych pomieszczeniach, w których mogą przebywać pacjenci w oknach wymienianych z poziomu podłogi dodatkowe zabezpieczenie na klucz - na poziomie parteru. - przedmiot zamówienia nie obejmuje wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach parteru: 1.04, 1.05, 1.06, 1.07 - na wszystkich oknach - istniejących i wymienianych - rolety lub żaluzje - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym - w ciągach komunikacyjnych wykładzina podłogowa o podwyższonym stopniu ścieralności dwukolorowa - cokoliki w innym kolorze, - w gabinetach terapeutycznych wykładzina dwukolorowa do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie wykonawstwa (wykładzina o podwyższonej klasie ścieralności) - we wszystkich pomieszczeniach, w których przewidziane są płytki ceramiczne ścienne zastosować płytki w wym. 20 x 25 cm - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie wykonawstwa - drzwi zamykane na klucz patentowy ( wkładka zamkowa z kompletem 3 szt. kluczy) - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie wykonawstwa - w ciągach komunikacyjnych taśmy ochronne z tworzywa typu Promodor w dwóch poziomach (zgodnie z przepisami dotyczącymi szpitali ) - we wszystkich pomieszczeniach lamperie malowane farbami zmywalnymi do wysokości 2 m farbą akrylową zmywalną, powyżej (w tym sufitów) farbą emulsyjną - ścianki działowe w pomieszczeniach należy obłożyć z obu stron płytą pojedynczą zwykłą, a łazienki wykończyć podwójną wodoodporną (zieloną) z izolacją akustyczną wełną mineralną - pod elementami szkieletu C/U 75 należy zastosować taśmy akustyczne - w ściankach wykonać wzmocnienia pod pochwyty i poręcze - przedmiot zamówienia obejmuje skucie i uzupełnienie istniejących posadzek w zakresie zapewniającym prawidłowe ułożenie wykładziny podłogowej i płytek podłogowych. 2. Instalacje wodno - kanalizacyjne a) opis techniczny b) przedmiar c) rysunki - rys. nr SW1 - rzut instalacji kanalizacji sanitarnej - piwnica - rys. nr SW2 - rzut instalacji kanalizacji sanitarnej - parter - rys. nr SW6 - rzut instalacji kanalizacji sanitarnej - dach - rys. nr SW7 - rzut instalacji wody zimnej,ciepłej i hydrantowej - piwnica - rys. nr SW8 - rzut instalacji wody zimnej,ciepłej i hydrantowej - parter - rys. nr SW12 - profil kanalizacji sanitarnej i deszczowej część 1 - rys. nr SW13 - profil kanalizacji sanitarnej i deszczowej część 2 - rys. nr SW14 - profil kanalizacji sanitarnej i deszczowej część 3 ( z wyłączeniem kanalizacji deszczowej ) d) dodatkowy opis - instalacje wodno kanalizacyjne - w dyżurce lekarskiej i gabinecie zabiegowym zainstalować umywalki z baterią uruchamianą bez kontaktu z dłonią oraz dozownik na mydło i środek dezynfekcyjny uruchamiane bez kontaktu z dłonią, dozownik na ręcznik papierowy a w pomieszczeniach wc przydzielonych do dyżurek i gabinetów zabiegowych dozowniki na papier toaletowy, ręcznik papierowy, mydło toaletowe (kolor biały ), - w łazienkach zamontować uchwyty na papier toaletowy, półki rogowe w kabinie prysznicowej, wieszaki trzyramienne, mydelniczki na mydło przy umywalkach( wszystkie akcesoria chromowane ), we wszystkich pomieszczeniach przy umywalkach zamontować lustra. - przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia łazienki dla niepełnosprawnych (parter) w wannę - pozostałe akcesoria sanitarne, pochwyty i poręcze dla niepełnosprawnych stanowią przedmiot zamówienia - w pozostałych łazienkach zamontować pochwyt w kabinie prysznicowej( wszystkie pochwyty - kolor biały - malowane proszkowo ) - w łazienkach zasłonki do brodzików prysznicowych - kolor do uzgodnienia na etapie wykonawstwa. 3. Instalacje centralnego ogrzewania a) opis techniczny b) przedmiar c) rysunki - rys nr SC/1 - rzut piwnic - rys nr SC/2 - rzut parteru - rys nr SC-6a - rozwinięcie instalacji C.O - część 1 - rys nr SC-6b - rozwinięcie instalacji C.O - część 2 - rys nr SC-6c - rozwinięcie instalacji C.O - część 3 - rys nr SC-6d - rozwinięcie instalacji C.O - część 4 4. Instalacja elektryczna a) opis techniczny b) przedmiar c) rysunki - rys nr E - 01- plan instalacji elektrycznych- piwnice - rys nr E - 02- plan instalacji elektrycznych- parter - rys nr E - 06- tablica TB2/Piwnica/ - schemat ideowy - rys nr E - 08- tablica T01/Parter/ - schemat ideowy - rys nr E - 09- tablica T02/Parter/ - schemat ideowy - rys nr E - 10- tablica T11/Poziom +1/ - schemat ideowy - rys nr E - 11- tablica T12/Poziom +1/ - schemat ideowy - rys nr E - 12- tablica T21/Poziom +2/ - schemat ideowy - rys nr E - 13- tablica T22/Poziom +2/ - schemat ideowy - rys nr E - 14- tablica TB2/Piwnica/ - schemat ideowy - rys nr E - 15- schemat główny zasilania - rozdz. rg - rys nr E - 17- plan instalacji słaboprądowych- piwnice - rys nr E - 18- plan instalacji słaboprądowych- poziom 0 d) dodatkowy opis - instalacja słaboprądowa - system przyzywowy - przedmiot zamówienia nie obejmuje instalacji CPG -centrali przyzywowej głównej (w projekcie w pomieszczeniu 1.04 na parterze) - wykonawca połączy punkty przyzywowe z centralą pomocniczą przyzywową zlokalizowaną w pomieszczeniu 1.33 - pomieszczenie socjalne terapeutów (centrala przyzywowa pomocnicza nie jest objęta niniejszym zamówieniem) - w pomieszczeniu 0.20 wykonawca zamontuje przycisk przyzywowy połączony z centralą przyzywową główną zlokalizowaną w dyżurce pielęgniarskiej na poziomie I piętra w segmencie A (centrala przyzywowa główna nie jest objęta niniejszym zamówieniem) - instalację przyzywową w części modernizowanej prowadzić zgodnie z rzowiązaniami przewidzianymi w projekcie, natomiast w części nie objętej modernizacją ( segment A) w korytkach maskujących. 5. Instalacja wentylacji mechanicznej a) opis techniczny b) przedmiar c) rysunki - rys nr SM/1- wentylacja mechaniczna - rzut piwnic - rys nr SM/2- wentylacja mechaniczna - rzut parteru - rys nr SM/4- wentylacja mechaniczna -przekroje - rys nr SM/5- wentylacja mechaniczna - schemat centrali - rys nr SM/6- wentylacja mechaniczna - zasilanie woda 80/80 d) przedmiot zamówienia obejmuje układ wentylacyjny nr 2 (fizykoterapia, sala do ćwiczeń dzieci), układ wentylacyjny nr 4 ( pomieszczenia piwnicy) III. Pozostałe dane opisujące przedmiot zamówienia 1. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym z uwzględnieniem warunków opisanych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (projekt budowlano-wykonawczy do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Beskidzki Zespół Leczniczo - Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej 43-384 Jaworze ul. Słoneczna 83) - załączniki od nr 8 do nr 63 do SIWZ oraz zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 2. Przekazane przez Zamawiającego przedmiary robót (załącznik nr 64 oraz załącznik nr 68 do SIWZ) stanowią jedynie opis przedmiotu zamówienia, są elementem pomocniczym, a nie podstawą wyceny prac budowlanych. Mają na celu ułatwić Wykonawcom sporządzenie oferty. Podany zakres przedmiaru może nie być kompletny oraz zupełny. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić w zakresie prac będących przedmiotem niniejszego postępowania stan wynikający z projektu budowlano-wykonawczego i STWiOR, opisu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia oraz wizji lokalnej 3. Realizacja przedmiotu postępowania polegać będzie na wykonaniu robót zgodnie z zasadami ujętymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 20010 Nr 243 poz. 1623 ze zm.); oraz Ustawy o działalności leczniczej z 15 kwietnia 2011 (Dz. U. nr 112 poz. 654) oraz Rozporządzenia Ministra zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. nr 31, poz. 158) a także ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zmianami).Wykonawca ma obowiązek prowadzenia robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, a także zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. Prawo ochrony przyrody (tekst jednolity: Dz. U. z 2009 r. Nr 151 poz. 1220 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy a także ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679). 4. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 28 września 2004 r. w sprawie gatunków dziko występujących zwierząt objętych ochroną (Dz. U. Nr 220 poz. 2237). 5. Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z innymi firmami realizującymi na rzecz Zamawiającego roboty budowlane w zakresie prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych w celu zapewnienia niezakłóconej pracy szpitala. 6. Wykonawca oświadcza, że ma świadomość, że roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy będą wykonywane w zakładzie czynnym przez całą dobę i zobowiązuje się je prowadzić w sposób nie utrudniający utrzymanie ciągłej pracy zakładu. 7. Prace związane z hałasem mogą być prowadzone w godzinach od 7.00 do 20.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu ma obowiązek wniesienia wadium w wysokości: 22 500 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące pięćset zł 00/100); 2. Wadium należy wnieść przed upływem składania ofert w formie przewidzianej w ustawie: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 42, poz.275 ze zmianami ) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 45 1130 1091 0012 1150 8020 0002 4. Gwarancje, o których mowa w ust. 2 pkt c i d powinny być gwarancjami bezwarunkowymi, płatnymi na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium Wykonawca dołącza do składanej oferty. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty, zaś oryginał dokumentu (gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa, itd.) należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy PZP. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja-jaworze.com.pl ; bip.silesia-region.pl/bzlrjaworze
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach