Przetargi.pl
Modernizacja Pracowni Endoskopowej w budynku C - Wysoki Parter - w IP-CZD

Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" ogłasza przetarg

  • Adres: 04-730 Warszawa, Al. Dzieci Polskich 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8151024 , fax. 022 8151015
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
    Al. Dzieci Polskich 20 20
    04-730 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8151024, fax. 022 8151015
    REGON: 00055796100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Pracowni Endoskopowej w budynku C - Wysoki Parter - w IP-CZD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Pracowni Endoskopowej w budynku C - Wysoki Parter - w Instytucie Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka. 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7, 45111300-1, 45450000-6, 45215120-4. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone do niniejszej SIWZ i stanowiące jej integralną część: 3.1. Projekt budowlano-wykonawczy autorstwa firmy ATRIUM Pracownia Architektoniczna s.c., 3.2. Przedmiar 3.3. Kosztorys ślepy 3.4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 3., zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza w ofertach rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania (materiały i/ lub urządzenia) będą w 100% równoważne z opisanymi w SIWZ. 5. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 3., został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji minimum 36 miesięcy na wykonane roboty. W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni w formularzu ofertowym pola przeznaczonego do zaoferowania okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że zaoferowany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 8. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni w formularzu ofertowym pola przeznaczonego do zaoferowania terminu płatności, Zamawiający przyjmie, że zaoferowany termin płatności wynosi 30 dni. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 10. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 10.1 Oświadczenia, że oferowane materiały i urządzenia niezbędne do realizacji zamówienia posiadają wszelkie dokumenty dopuszczające je do stosowania i obrotu zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym - według załącznika nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1.2.1. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę polegającą na adaptacji pomieszczeń na potrzeby pracowni diagnostyki obrazowej, o wartości min 400 000 zł brutto, 1.2.2. wyznaczą na kierownika budowy osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy w branży ogólnobudowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Wykaz wykonanych robót, potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ogłoszeniu i w pkt 8.1.2.1 SIWZ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - według załącznika nr 5 do SIWZ. 5. Wykaz osób wyznaczonych do wykonania zamówienia, o których mowa w ogłoszeniu i w pkt 8.1.2.2. SIWZ. - według załącznika nr 6 do SIWZ. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby wyznaczone do wykonania zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane, w zakresie określonym w ogłoszeniu i w pkt. 8.1.2.2 SIWZ, wraz z załączonymi do nich aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę określoną w ogłoszeniu i w pkt 8.1.3. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach