Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń w budynku nr 3 /internat dziewcząt/ z przeznaczeniem na potrzeby internatu.

Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego 279
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 672341 , fax. 058 6724868
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących
    ul. Sobieskiego 279 279
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 672341, fax. 058 6724868
    REGON: 00020754000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.OSW2.tkchopin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń w budynku nr 3 /internat dziewcząt/ z przeznaczeniem na potrzeby internatu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty remontowe ogólno-budowlane polegające na modernizacji pomieszczeń usytuowanych na II piętrze w budynku internatu dziewcząt na potrzeby internatu w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 dla Niesłyszących w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 279.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie występuje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 22 i 24 oraz wykonawcy, którzy wykażą, że: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b) przy wykonywaniu prac objętych przedmiotem zamówienia zatrudnią pracowników, posiadających uprawnienia w branży ogólnobudowlanej niezbędne do wykonywania w/w prac, c) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ważne na czas okres wykonywania prac na kwotę w wysokości 100.000,-zł. d) informacje banku, w której należy potwierdzić wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. Cena 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ wypełniony formularz Oferty, b/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru /zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/, (wystawionegonie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c/ zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d/ informacje banku w której należy potwierdzić wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, e/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.OSW2.tkchopin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach