Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń Domu Dziecka Julin w Kaliskach

Dom Dziecka JULIN w Kaliskach ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, Kaliska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 675 11 37 , fax. 0-25 675 24 20
  • Data zamieszczenia: 2012-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka JULIN w Kaliskach
    Kaliska
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 675 11 37, fax. 0-25 675 24 20
    REGON: 00089133500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń Domu Dziecka Julin w Kaliskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń Domu Dziecka Julin w Kaliskach. Zakres robót obejmuje remont pomieszczeń uczelni, świetlicy i jadalni budynku mieszkalnego Domu Dziecka, obejmujące roboty remontowo-budowlane, sanitarne i elektryczne. W/w pomieszczenia znajdują się na parterze budynku. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, załączone do SIWZ. Inwestor zastrzega, że podczas remontu obiekt musi funkcjonować normalnie. Wykonawca, przed przystąpieniem do robót, uzgodni z Inwestorem harmonogram realizacji zadania. Wszelką kolorystykę, rozmieszczenie lamp oświetleniowych, gniazd wtykowych, typ żyrandoli itp. uzgodnić z użytkownikiem obiektu. Obiekt wpisany do rejestru zabytków pod nr A-268 decyzją z dnia 17 maja 1980 r. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji - 36. miesięcy od daty odbioru końcowego robót; roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego; roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją przetargową oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, p.poż. i branżowych; zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla proponowanego i kompletnego przygotowania oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwegrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach