Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń budynku Instytutu Historii PAN.

Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 00-272 Warszawa, ul. Rynek Starego Miasta 29/31
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8310261 , fax. 22 8313642
  • Data zamieszczenia: 2016-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
    ul. Rynek Starego Miasta 29/31 29/31
    00-272 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8310261, fax. 22 8313642
    REGON: 00032576500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihpan.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń budynku Instytutu Historii PAN.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowe warunki wykonania robót zawarte są w załącznikach: - Załącznik nr 5 do siwz kosztorys nakładczy - Załącznik nr 8 do siwz przedmiar robót. - Załącznik nr 9 do siwz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót WIZJA LOKALNA - Zebranie Wykonawców odbędzie się 10 maja 2016 roku w siedzibie Zamawiającego. (Wykonawcy mają możliwość dokonania wizji lokalnej w innym terminie po wcześniejszym umówieniu terminu z Zamawiającym.) Wykonawca po podpisaniu umowy ma przedstawić paletę kolorów/barw spośród których Zamawiający wybierze 4 kolory (w tym biały). W trakcie robót Zamawiający wskaże jakim kolorem mają być malowane poszczególne pomieszczenia. UWAGA: Wszystkie prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Prace mogą być prowadzone od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22. Gwarancja Min.36 miesięcy od odbioru końcowego robót. (parametr oceniany) Wykonawca przedstawia w ofercie czas obowiązywania gwarancji na całość wykonanych robót i materiały!!! Wykonawca powinien przedstawić szczegółowy opis warunków gwarancji (przy odbiorze). Wykonawca powinien jednoznacznie określić sposób powiadamiania o awarii (przy odbiorze). W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć usterkę w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował serwisem odpowiednio wyposażonym, przeszkolonym i zdolnym do prowadzenia niezbędnych napraw w okresie gwarancji. Wymagania ogólne 1.Zapoznanie się z dokumentacją stanowiącą załączniki do dokumentacji przetargowej. 2.Rozpoczęcie prac zostanie potwierdzone stosownym protokołem wprowadzenia. 3.Wykonawca przed rozpoczęciem robót, lecz nie później niż w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji harmonogram prac. 4.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że muszą one uwzględniać możliwość maksymalnego skrócenia okresu wykonywania tych prac. 5.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robot, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi. 6.Wykonawca musi dołączyć do oferty karty charakterystyki produktów w celu potwierdzenia zgodności z wymogami Zamawiającego. 7Do odbioru wymagane jest przedłożenie przez Wykonawcę wymaganych umową dokumentów w szczególności: a)przedłożenie oświadczenia o zakończeniu prac i gotowości do odbioru b)przedłożenie oświadczenia o jakości i dopuszczeniu do użytkowania zastosowanych materiałów wraz ze stosownymi atestami i aprobatami c)Wykonawca dołączy aprobaty techniczne i atesty na użyte materiały d)przedstawienie dokumentacji powykonawczej 8.Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją przetargową, swoją ofertą, harmonogramem oraz z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami ppoż i bhp i przepisami prawa budowlanego. 9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kompetentne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad i usterek w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane. 10.Zamawiający o wyborze oferty i podpisaniu umowy powiadomi Biuro Stołecznego Konserwatora Zabytków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihpan.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach