Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń biurowych, korytarzy (parter), schodów oraz holu przed salą kolumnową w Urzędzie Marszałkowskim w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
  • Data zamieszczenia: 2010-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
    REGON: 97077008900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń biurowych, korytarzy (parter), schodów oraz holu przed salą kolumnową w Urzędzie Marszałkowskim w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji pomieszczeń parteru w budynku Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7. Ogółem powierzchnia remontowanych pomieszczeń biurowych, korytarzy, sanitariatów , holu wynosi ok. 2491,00 m2 . 1. Zakres prac przewidzianych w niniejszym postępowaniu obejmuje wykonanie następujących robót: 1) podniesienie nadproży w drzwiach wewnętrznych i pomiędzy pomieszczeniami oraz we wszystkich drzwiach do pomieszczeń dostępnych z korytarza wraz z powiększeniem ich szerokości. Wszystkie drzwi wraz z ościeżnicami nowe, 2) wymiana warstw podłogowych we wszystkich pomieszczeniach, 3) szpachlowanie ścian i sufitów i dwukrotne malowanie farbami akrylowymi, 4) montaż sufitu podwieszonego w korytarzu i sanitariatach, 5) w sanitariatach obłożenia ścian płytkami ceramicznymi na całą wysokość, 6) docieplenie styropianem gr. 4 cm wnęk podokiennych i ich otynkowanie, 7) wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem oraz oprawami oświetleniowymi, 8) demontaż i montaż grzejników centralnego ogrzewania, 9) obudowanie istniejących pionów instalacyjnych w sanitariatach płytami g-k p. pożarowymi, odpornych na wilgoć, 10) zamontowanie nowej armatury sanitarnej w pomieszczeniach sanitarnych, 11) wymiana pionów kanalizacyjnych w sanitariatach, 12) wykonanie wentylacji grawitacyjnej wymuszonej w sanitariatach, 13) doprowadzenie kanałów nawiewnych do korytarza. Jednocześnie wykorzystanie dwóch istniejących kanałów wentylacji grawitacyjnej do zapewnienia wywiewu z korytarza, 14) zamontowanie we wszystkich pomieszczeniach biurowych urządzeń klimatyzacyjnych, Do odprowadzenia skroplin wykonać bruzdy z korytarza i odprowadzić rurkami do kanalizacji w piwnicy. Agregaty umieszczono na dachu na specjalnej konstrukcji stalowej, 15) montaż we wszystkich oknach żaluzji pionowych, w sanitariatach poziome drewniane, 16) wykonanie nowych posadzek w holu wejściowym i holu przed salą kolumnową wraz z rekonstrukcją schodów i obłożenie ich płytkami granitowymi, 17) zamontowanie platformy pionowej dla niepełnosprawnych w holu wejściowym - wersja standard - wysiadanie prostoliniowe, 18) zamontowanie platformy schodowej dla niepełnosprawnych, 19) wzmocnienie i remont balustrad przy schodach i w holu wejściowym, 20) montażu urządzeń klimatyzacyjnych Uwaga: Zamawiający w modernizowanym budynku na I piętrze posiada zamontowane klimatyzatory firmy Fujitsu zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Wymaga się, aby zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia klimatyzacyjne w niniejszym postępowaniu były kompatybilne z istniejącą już instalacją, aby było możliwe sterowanie wszystkimi istniejącymi i docelowymi jednostkami w centralnych układach chłodniczych Z JEDNEGO NADRZĘDNEGO STEROWNIKA i aby w przypadku wbudowania przez Wykonawcę klimatyzatorów innych producentów (o parametrach nie gorszych niż wskazane w projekcie bud.-wykonawczymi STWiOR), w przypadku awarii w wyniku braku kompatybilności, Zamawiający nie był zmuszony na utratę gwarancji producenta zamontowanych wcześniej urządzeń klimatyzacyjnych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania 2 razy w roku przeglądów i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych w okresie gwarancyjnym. Wymaga się, aby na nowo zamontowane urządzenia klimatyzacyjne w ilości 47 sztuk (45 wewnętrznych + 2 zewnętrzne) i już wbudowane w ilości 12 urządzeń klimatyzacyjnych (wewnętrzna - 1 szt. i zewnętrzna - 1 szt.), łącznie 59 szt., Wykonawca zapewnił jednego serwisanta. Wykaz wbudowanych urządzeń klimatyzacyjnych i okres udzielonej gwarancji podany jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu (zał. nr 2 do SIWZ) zamówienia stanowią: 3.1) Projekt budowlano -wykonawczy remontu pomieszczeń, korytarzy, schodów oraz holu przed salą kolumnową- branża budowlana . 3.2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót remontu pomieszczeń, korytarzy, schodów oraz holu przed salą kolumnową- branża budowlana . 3.3) Przedmiar robót remontu pomieszczeń, korytarzy, schodów oraz holu przed salą kolumnową- branża budowlana . 3.4) Projekt budowlano - wykonawczy remontu pomieszczeń, korytarzy, schodów oraz holu przed salą kolumnową - instalacje wewnętrzne sanitarne : z.w., c.w., kanal., c.o. 3.4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót remontu pomieszczeń, korytarzy, schodów oraz holu przed salą kolumnową - instalacje wewnętrzne sanitarne: z.w., c.w., kanal., c.o. 3.5) Przedmiar robót remontu pomieszczeń, korytarzy, schodów oraz holu przed salą kolumnową- branża sanitarna. 3.6) Projekt budowlano -wykonawczy remontu pomieszczeń, korytarzy, schodów oraz holu przed salą kolumnową - instalacje elektryczne. 3.6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót remontu pomieszczeń, korytarzy, schodów oraz holu przed salą kolumnową - instalacje elektryczne. 3.7) Przedmiar robót remontu pomieszczeń, korytarzy, schodów oraz holu przed salą kolumnową- branża elektryczna. 3.8) Projekt budowlano -wykonawczy remontu pomieszczeń, korytarzy, schodów oraz holu przed salą kolumnową - klimatyzacja. 3.8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót remontu pomieszczeń, korytarzy, schodów oraz holu przed salą kolumnową - klimatyzacja. 3.9) Przedmiar robót remontu pomieszczeń, korytarzy, schodów oraz holu przed salą kolumnową- klimatyzacja. 4. Wszystkie roboty budowlane modernizacyjne prowadzone będą w czynnym obiekcie. Prowadzenie robót powinno odbywać się w sposób niezakłócający pracy pracowników, szczególnie przy robotach rozbiórkowych posadzek na korytarzach. Wykonawca może, jeśli uzna to za konieczne dla dotrzymania terminów zakończenia robót, prowadzić roboty budowlane po godzinach pracy Zamawiającego oraz w dni wolne. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę. 5. Zamawiający wymaga, aby na roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem, Wykonawca udzielił min. 12 miesięcznego okresu gwarancji, max 60 miesięcy). 6. Zamawiający wymaga, aby montaż oraz uruchomienie urządzeń i sterowania klimatyzacji, wykonał serwis producenta urządzeń. 7. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej ze zrealizowanego zakresu. 8. Wykonawcy zobowiązani są do zaproponowania w ofercie i dostarczenia rzeczy fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji oraz autoryzowanego źródła dystrybucji. Produkty powinny posiadać gwarancje producenta na terenie Polski. 9. Dostarczone materiały muszą być zgodne z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881). 10. Z chwilą przejęcia budowy Wykonawca zobowiązany jest: - do zapewnienia na okres budowy właściwego dozoru terenu budowy, - do organizacji i utrzymania zaplecza budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 58 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100 ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na roboty budowlane
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach