Przetargi.pl
Modernizacja placu zabaw Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2012-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu zabaw Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw znajdujacego sie na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Czechowicach przy ul. Ziemiecickiej 62 w Gliwicach zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym. Zamówienie obejmuje: 1. Modernizację placu zabaw. 2. Montaż urządzeń zabawowych. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: 1. Roboty pomiarowe, 2. Roboty rozbiórkowe, 3. Roboty przygotowawcze i ziemne, 4. Nawierzchnia piaskowa, 5. Nawierzchnia trawiasta, 6. Nawierzchnia z płyt gumowych - płyty min. 50 x 50 cm, 7. Montaż ławek (4 szt.) i koszy (3 szt.), dostarczonych przez Zamawiajacego, w miejscach wczesniej przygotowanych. 8. Demontaż istniejących elementów placu zabaw oraz transport w miejsce wskazane przez Zamawiajacego. 9. Montaż urządzeń: - urządzenie zabawowe - 1 szt., - huśtawka podwójna - 2 szt., - huśtawka wagowa - 1 szt., - bujak pojedyńczy - 3 szt., - karuzela tarczowa - 1 szt., - piaskownica - 1 szt., - tablica informacyjna z regulaminem - 2 szt. (treść regulaminu dostarczy Zamawiający), - zestawy przeplotni - 2 szt., - stół do gry w ping - ponga. Zamontowanie urządzeń zgodnie z projektem pod kątem wymiarów, funkcji i z zachowaniem wyznaczonych w projekcie sfer bezpieczeństwa. Urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodnosci PN - 1176. 10. Gwarancja na urządzenia oraz nawierzchnie - 36 miesiecy od daty podpisania protokołu odbioru robót. 11. Założenie nowych trawników dywanowych z siewu z nawiezieniem ziemi urodzajnej i z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesiecy od daty podpisania protokołu odbioru robót. 12. Zakup i transport ziemi do wykonania trawników. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Projekt budowlano - wykonawczy, 2. Przedmiar robót, 3. Specyfkacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, czesc rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót stanowia komplet. Przy sporzadzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji nalezy rozpatrywac łacznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie sa zobowiazujace dla Wykonawcy. UWAGA: Przedstawione w projekcie budowlano - wykonawczym urzadzenia sa przykładowe - mozna stosowac urzadzenia zamienne pod warunkiem zachowania równowaznych parametrów technicznych. Istotne warunki zamówienia: 1. Przed przystapieniem do robót nalezy wykonac wykopy kontrolne. Wykopy te nalezy wykonac w miejscu robót fundamentowych, w których moga wystepowac skrzyzowania oraz zblizenia z istniejacymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne nalezy wykonac z zachowaniem szczególnej ostroznosci w miejscach wystepowania uzbrojenia. 2. Zachowanie szczególnej ostroznosci w trakcie wykonywania prac w obrebie istniejacego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sasziedztwie korzeni wykonywac recznie. 3. Wykonawca jest zobowiazany do uzyskania zezwolenia zarzadcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym oraz zatwierdzic w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. 4. Roboty nalezy prowadzic pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejace uzbrojenie terenu. Uwaga: Koszt nadzorów nalezy ujac w ofercie cenowej. 5. Do wykonania robót nalezy stosowac materiały okreslone w specyfikacji technicznej, posiadajace certyfikat na znak bezpieczenstwa i deklaracje zgodnosci PN lub Aprobata Techniczna. 6. Wykonawca po zakonczeniu robót zobowiazany jest do sporzadzenia dokumentacji powykonawczej. 7. Odbiór koncowy zostanie dokonany przez Komisje wyznaczona przez Zamawiajacego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakosci wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodnosci wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacja techniczna oraz przedmiarami robót. 8. Z odbioru zostanie sporzadzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiazany jest przedstawic nastepujace dokumenty: - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - certyfikaty i deklaracje zgodnosci na materiały i urzadzenia zastosowane do wykonania robót, - oswiadczenie kierownika budowy o zgodnosci wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym, - dziennik budowy, - dokumentacje powykonawcza, - instrukcje eksploatacji i konserwacji oraz gwarancje produnectów urzadzen, certyfikaty i dokumentacje potwierdzajace zgodnosc urzadzen i nawierzchni z normami PN-EN 1176 i PN-EN 1177 (nawierzchnia). W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiazany jest do: 1. Stałego utrzymania porzadku i ładu na terenie budowy. 2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbednych do wykonania prac. 3. Wykonywanie prac w godzinach od 6:00 do 18:00 w dni robocze oraz od 6:00 do 15:00 w soboty. 4. Biezacego wywozu odpadów i gruzu pochodzacego z rozbiórek. 5. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiazujacymi przepisami BHP. 6. Udziału w odbiorach robót zanikajacych, ulegajacych zakryciu, odbiorach czastkowych i udziału w odbiorze koncowym. Wykonawca zobowiazany jest do zapoznania sie z Polityka Bezpieczenstwa Pracy oraz Polityka Srodowiskowa obowiazujacymi w MZUK.* Wykonawca zobowiazany jest do stosowania zasad srodowiskowych, bezpieczenstwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiazujacych w MZUK.* * - dokumenty dostepne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4 500 zł (cztery tysiące pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach