Przetargi.pl
Modernizacja Pl. Jaśminu w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2010-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Pl. Jaśminu w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, instalacje elektryczne i instalacje sanitarne w tym: 1. modernizacja Placu Jaśminu, 2. instalacja elektryczna, 3. mała architektura i zieleń. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: 1. roboty rozbiórkowe, 2. roboty przygotowawcze i ziemne, 3. podbudowy pod chodniki, ciągi komunikacyjne, 4. nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, krawężniki oraz obrzeża, 5. demontaż tablicy ogłoszeń. Elementy wskazane przez Zamawiającego należy odzyskać, a pozostałe wywieźć, 6. demontaż starych masztów 2 szt., 7. dostawa oraz montaż nowej tablicy ogłoszeń, 8. demontaż ławek i koszy, transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 9. montaż ławek (16 szt.) i koszy (16 szt.) stanowiących własność Zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych. Miejsca montażu ławek i koszy zostaną wskazane przez Zamawiającego. Zapotrzebowanie na ławki i kosze należy zgłosić z 2 tygodniowym wyprzedzeniem Zamawiającemu (Dział TR) 10. renowacja istniejących trawników - wykonanie trawników dywanowych z siewu wraz z nawiezieniem ziemi urodzajnej i pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót, 11. Założenie nowych trawników dywanowych z siewu w miejscu zdemontowanych alejek z nawiezieniem ziemi urodzajnej i pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót, 12. nasadzenia i roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót, 13. przed przystąpieniem do prac ziemnych należy zdjąć warstwę ziemi urodzajnej do głębokości 30 cm i złożyć w pryzmy celem późniejszego wykorzystania, 14. demontaż słupów oświetleniowych oraz opraw żarowych blaszanych, 15. dostawa oraz montaż nowych słupów oświetleniowych i opraw, znakowanie słupów, 16. ułożenie oraz podłączenie kabli energetycznych oświetlenia, 17. badanie linii kablowej NN, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania. Uwaga: Wycinka drzew i krzewów leży po stronie Zamawiającego. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Projekty wykonawcze, 2. Przedmiary robót, 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, elektrycznych Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Uwaga: 1. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia podziemnego. 2. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. 3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac pod nadzorem jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu włącznie z uzyskaniem stosownych zezwoleń. 4. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. 5. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 6. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 7. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - protokoły z pomiarów i badań, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonani obiektu budowlanego z projektem budowlanym, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR, oraz gwarancje producentów urządzeń. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, 2. oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, 3. wykonywania prac w godzinach od 600 do 1800 w dni robocze oraz od 600 do 1500 w sobotę, 4. bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, 5. bezwzględnego, pełnego ogrodzenia oraz oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, przez cały okres trwania prac modernizacyjnych 6. udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł, 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, 3) wadium może być wnoszone w formie ustalonej w art.45 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania z ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust.4a i 5 ustawy pzp, 5) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408, 6) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy jego oryginał złożyć w kasie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach ul.Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mzuk.gliwice.pl/bip/page.php?page=page&id=7
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach