Przetargi.pl
Modernizacja parku miejskiego przy ul. Kozielskiej 8 w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2014-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja parku miejskiego przy ul. Kozielskiej 8 w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w ramach zadania Modernizacja parku miejskiego zlokalizowanego na tyłach byłego szpitala zakaźnego przy ul. Kozielskiej 8 w Gliwicach. Zamówienie zostało podzielone na części: Część pierwsza - Modernizacja ogrodzenia parku Część druga - Modernizacja części parkowej Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na obie części zamówienia. CZĘŚĆ I - MODERNIZACJA OGRODZENIA PARKU Część I zamówienia obejmuje wykonanie robót murarskich - modernizację ogrodzenia (poz. 6 przedmiaru robót). CZĘŚĆ II - MODERNIZACJA CZĘŚCI PARKOWEJ Część II zamówienia obejmuje: I Rozbiórki i roboty ziemne: 1. Rozbiórki nawierzchni istniejących. 2. Wyburzenie garażu, szopy oraz budynku technicznego oczyszczalni. 3. Roboty ziemne - korytowanie pod nawierzchnię, zasypanie oczyszczalni ścieków. II Nawierzchnie: 1. Podbudowy. 2. Nawierzchnie z kostki betonowej 6 i 8 cm. 3. Obrzeża betonowe 20 x 6 cm. III Roboty instalacyjne elektryczne - nowe oświetlenie terenu. IV Zieleń i mała architektura: 1. Wykonanie trawników siewem. 2. Elementy małej architektury: ławki i kosze na śmieci i odchody zwierzęce. UWAGA: Z przedmiaru usuwa się poz. 31 (Dostawa i montaż ławki - dostawa po stronie Zamawiającego). W przedmiarze robót w jej miejscu należy uwzględnić transport (z siedziby Zamawiającego) i montaż - bez ceny zakupu. Z przedmiaru usuwa się poz. 30 (Dostawa i montaż koszy na odpady - dostawa po stronie Zamawiającego). W przedmiarze robót w jej miejscu należy uwzględnić transport (z siedziby Zamawiającego) i montaż - bez ceny zakupu. DOTYCZY CZĘŚCI I i CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA: Integralną częścią niniejszej specyfikacji jest dokumentacja projektowa: Projekt Modernizacja parku miejskiego zlokalizowanego na tyłach szpitala zakaźnego przy ul. Kozielskiej 8 w Gliwicach. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót. UWAGA: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności art. 29-31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Istotne warunki zamówienia: 1.Wszelkie prace należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności. Ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót Wykonawca usunie na własny koszt i własnym staraniem. 2.Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej lub równoważne, posiadające aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. 3.Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem, specyfikacjami technicznymi i przedmiarem robót. 4.Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na zabudowane materiały, - protokoły odbiorów częściowych, - dziennik budowy, - dokumenty przekazania odpadów na wysypisko, - dokumentację powykonawczą wraz z protokołami z badań, - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gliwicach. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1.Stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy. 2.Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy. 3.Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonywania prac. 4.Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 5.Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. 6.Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 7.Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* *-dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: CZĘŚĆ I : 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), CZĘŚĆ II: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), CZĘŚĆ I i II: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach