Przetargi.pl
Modernizacja Oddziału I Szpitala przy ul. Nowowiejskiej 27

Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 27
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8252031 w. 355, 356 , fax. 022 8252031 w. 355
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
    ul. Nowowiejska 27 27
    00-665 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8252031 w. 355, 356, fax. 022 8252031 w. 355
    REGON: 00029807000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia-publiczne@wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Oddziału I Szpitala przy ul. Nowowiejskiej 27
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Modernizacja Oddziału I Szpitala przy ul. Nowowiejskiej 27,zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1. Wykonanie robót budowlanych w tym: - rozbiórkowych, konstrukcyjnych, murarskich, posadzkarskich, tynkarskich, malarskich, glazurniczych, ślusarskich, wykonanie ścianek działowych, wymiana stolarki okiennej i dźwigowej, wykonanie sufitów podwieszanych i zabezpieczenia ścian. 2. Wykonanie prac w zakresie instalacji: - wentylacyjnych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, przeciwpożarowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wniesienia wadium w wysokości 30.000 zł. Szczegóły dotyczące sposobu wniesienia wadium zostaną podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przekazanej wraz z zaproszeniem do złożenia ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków wymienionych w pkt 1 dokonywana będzie na podstawie załączonego do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenia oraz pozostałych dokumentów wymienionych poniżej, według formuły spełnia / nie spełnia. Jeżeli z treści w/w oświadczenia oraz dokumentów określonych poniżej wynikać będzie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 Zamawiający uzna, że zostały one spełnione. 3. W przypadku, kiedy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, stosuje się art. 23 ust. 2 i 3 Ustawy. Oznacza to, iż każdy z takich Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunek określony w pkt 1 lit. d) Pozostałe warunki Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (wzór wniosku znajduje się na stronie internetowej: www.szpitalnowowiejski.pl - Wykonawca sporządza wniosek samodzielnie, jednak może skorzystać z wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, dostępnego na w/w stronie internetowej) następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, który znajduje sie na w/w stronie internetowej Zamawiajacego), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29.1.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wypełniony wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat licząc przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania tj. co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie remontów lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł. brutto każda z robót oraz załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, który znajduje się na w/w stronie internetowej Zamawiajacego). Wyżej wymienione doświadczenie Wykonawcy będzie podlegało ocenie. Za każde zadanie spełniające w/w warunki Wykonawca otrzyma jeden punkt. Do dalszego postępowania zostanie zaproszonych 5 Wykonawców, którzy otrzymają największą liczbę punktów, z tym, że każdy Wykonawca musi otrzymać co najmniej 2 punkty - zgodnie z w/w warunkiem minimalnym udziału w niniejszym postępowaniu. 7) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Minimalna kwota ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej: 1500.000,00 zł. 8) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wniosek lub załączone do niego dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do uregulowania § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winny być ponadto: b) dokumenty wskazane w pkt 1 ppkt 1, 2, 3, 4, 5 dotyczące każdej z osób / podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie, c) dokumenty wskazane w pkt 1 ppkt 6 i 7 mogą składać łącznie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 4. Powyższe dokumenty, złożone w formie kopii będą poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców składających wniosek wspólny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach