Przetargi.pl
Modernizacja obwałowania wstecznego rzeki Sanny w dolinie Janiszowskiej w km 0+000 - 8+835, obiekt 5 odbudowa (modernizacja) wału w km 6+220 - 8+835

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 20-027 Lublin, ul. Karłowicza 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 081 5321257
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Karłowicza 4 4
    20-027 Lublin, woj. lubelskie, fax. 081 5321257
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obwałowania wstecznego rzeki Sanny w dolinie Janiszowskiej w km 0+000 - 8+835, obiekt 5 odbudowa (modernizacja) wału w km 6+220 - 8+835
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest modernizacja odcinka wału wstecznego rzeki Sanny o długości 2,615 km z ławą komunikacyjną (do km 8+100) na długości 1,88 km, przepustem wałowym w km 6+228 i drogą gminną Nr 3 o długości 450 m wchodzącego w skład systemu biernej ochrony przeciwpowodziowej doliny Janiszowskiej. Projekt swym zakresem obejmuje rozbudowę korpusu wału na odcinku 2,615 km, wykonanie uszczelnień, modernizację budowli wałowych oraz niezbędne roboty umocnieniowe i wykończeniowe. Zgodnie z rozwiązaniami projektu przewidziano wykonanie następujących robót: Przebudowę korpusu wału poprzez jego całkowite rozebranie, a następnie odbudowę nasypu do rzędnych korony: odcinek wału w km 6+220 - 7+992 - 141,00 m npm odcinek wału w km 7+992 - 8+835 - 141,0 - 142,40 m npm i następujących parametrach przekroju poprzecznego: szerokość korony - 3,0 m nachylenie skarp - 1 : 2 Budowę ławy przywałowej na odcinku w km 6+220 - 8+100 o szerokości 4,0 m i nachyleniu skarp 1 : 2 Umocnienie skarp i korony wału poprzez obsiew mieszanką traw (biowłóknina) na warstwie humusu Uszczelnienie podłoża wału na odcinku w km 6+220 - 8+100 poprzez wykonanie przesłony bentonitowo - cementowej Uszczelnienie matą bentonitową korpusu wału na odcinkach w km 7+100 - 7+890 i w km 8+100 - 8+820 Odbudowe przepustu wałowego w km 6+228, długości L = 25 m, średnica ? 800 mm, z rzędnymi dna: wlot 137,00 m npm, wylot 136,70 m npm, Budowę przejazdów wałowych - 5 szt. oraz schodów wałowych - 1 szt. Odbudowa drogi gminnej nr 3 o długości 450 m..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 80 000 zł (słownie : osiemdziesiąt t tysięcy złotych )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1) Wykażą się wykonawstwem w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych związanych z wykonaniem, modernizacją lub rozbudową wałów przeciwpowodziowych lub zapór zbiorników wodnych, o łącznej długości nie mniejszej niż 3,5 km i łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 3 000 000 zł. Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje,protokoły,itp.) 2.2) Dysponują kadrą techniczną niezbędną do wykonania przedmiotowego zadania, a w szczególności zatrudniają kierownika z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w specjalności budownictwo wodne lub melioracji wodnych oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, z minimum 5 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy oraz który prowadził co najmniej 2 budowy o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. 2.3.)Dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia.. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , oraz a w szczególności dysponują aktywami płynnymi lub mają dostęp do linii kredytowych wystarczających, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania kontraktu, w wysokości nie mniejszej niż 2,5 mln zł. 4)Posiadają ważną polisę lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 300 000 zł. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 6) Zobowiążą się do ubezpieczenia robót będących przedmiotem zamówienia od ryzyk i zdarzeń losowych w trakcie ich realizacji, obejmującymi szkody spowodowane : huraganem, powodzią, obsunięciem ziemi, ulewnymi deszczami, katastrofą budowlanną. 7) Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 6 lat oraz dokonają ubezpieczenia robót budowlanych przed zdarzeniami losowymi obejmującymi szkody spowodowane huraganem, powodzią, obsunięciem ziemi, ulewnymi deszczami, katastrofą budowlaną na okres 3 lat od daty zakończenia robót. 8) Zobowiążą się do prowadzenia robót w oparciu o przepisy zawarte w Prawie Budowlanym, a szczególnie art. 22 pkt. 1,2,3, art. 42 ust. 2 pkt 1,2 oraz art. 57 ust 1 pkt 1-5 ( Dz. U. z 2006r., poz. 1118 Prawo budowlane). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach dołączonych przez wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty poświadczające i oświadczenia : 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min 2,5 mln zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł; 1.6.Wykaz wykonanych przez wykonawcę robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych związanych z wykonaniem, modernizacją lub rozbudową wałów przeciwpowodziowych lub zapór zbiorników wodnych. .Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje, protokoły itp.); 1.7.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć informację o przebiegu kariery zawodowej kierownika budowy, kopie jego uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.; 1.8.Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia .; 1.9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez art. 24 ustęp 1 pkt 4-8 ustawy. W przypadku , gdy wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu ,którzy są umieszczeni w rejestrze firmy i są uprawnieni do reprezentowania jej na zewnątrz. Informacje powinny być wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.10.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez art. 24 ustęp 1 pkt. 9 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.11.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach