Przetargi.pl
Modernizacja obiektu-zagospodarowanie terenu z przebudową placu zabaw

Przedszkole Miejskie nr 37 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Poli Gojawiczyńskiej 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 234 23 61 , fax. 32 234 23 61
  • Data zamieszczenia: 2013-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Miejskie nr 37
    ul. Poli Gojawiczyńskiej 11 11
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 234 23 61, fax. 32 234 23 61
    REGON: 24178912700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektu-zagospodarowanie terenu z przebudową placu zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem modernizacji obiektu: ogrodzenie terenu, nawierzchnie utwardzone, place zabaw dla dzieci, elementy małej architektury i zagospodarowania terenu W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania o wysokiej jakości robót i wysokiej jakości zastosowanych materiałów. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - dostarczy wszelkie wyposażenie niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowane w przedmiarze robót, a konieczne dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp. - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia - przekaże: projekt powykonawczy (część opisowa, część rysunkowa), kosztorys powykonawczy-zamienny, wszelkie atesty na materiały i urządzenia - wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie następującego ryczałtu: koszt zużycia wody- 50 złotych brutto/tydzień, koszt zużycia energii - 50 złotych brutto/tydzień, - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru KERG oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500 - uzyska zgodę każdego właściciela: sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu (najemcy) na wejście oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a także ewentualną rekompensatę z tego tytułu. Dotyczy także uzyskania zgody Zarządu Dróg Miejskich oraz wykonania ustaleń wynikających z tej zgody i pokrycie kosztów zajęcia terenu na potrzeby robót, przebudowy zjazdu - będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym i na swój koszt. - opłaci koszty nadzoru właścicieli sieci uzbrojenia terenu - wykona właściwe zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu w przypadku skrzyżowania z elementami ogrodzenia, zagospodarowania terenu, itp., - wykona przestawienie istniejącego zestawu zabawowego w miejsce wskazane przez zamawiającego - wykona postanowienia zgłoszenia robót Zakres robót: 1. Remont elementów zagospodarowania - wykonanie nowych schodów terenowych - wymiana nawierzchni utwardzonych, demontaż i utylizacja istniejącej nawierzchni, wykonanie projektowanych spadków podbudową, ułożenie nowych obrzeży, położenie kostki brukowej - dla realizacji ogrodzenia - wykonanie nowych murków i ścian oporowych, zgodnie z projektem - część konstrukcyjna. 2. Wymiana ogrodzenia tylnego panelowego: 3. Remont całości ogrodzenia frontowego i bocznego, wykonanie nowego ogrodzenia wraz z fundamentem. 4. Przebudowa fragmentu murku oporowego, przy placu zabaw nr 1, zmiana lokalizacji murka w celu poszerzenia bramy wraz z wjazdem na teren przedszkola, wymiana ogrodzenia wokół placów zabaw. 5. Nowe zagospodarowanie placów zabaw, wraz z montażem nowych urządzeń oraz zabudową nawierzchni bezpiecznych, 6. Remont wiaty gospodarczej stalowej na podstawie wykonanej ekspertyzy 7. Ułożenie w strefie wjazdowej podwórka przedszkolnego nawierzchni przepuszczalnej z krat betonowych, ażurowych 8. Wyrównanie, nawierzchni nadsypanie warstwy humusu obsianie trawą, rekultywacja istniejących trawników po wykonaniu prac remontowych. Zamawiający wymaga spełnienia następujących warunków dla urządzeń rekreacyjnych placów zabaw, jeśli są inne niż w dokumentacji projektowej 1. Podstawowe założenia techniczno-materiałowe elementów placu zabaw: 1.1 urządzenia rekreacyjne: - Powinny spełniać wymagania norm serii PN-EN-1176 z 2009 roku, dotyczących placów zabaw i posiadać odpowiednie certyfikaty, - Urządzenia rekreacyjne należy rozmieścić na placu w ten sposób, by zapewnić zachowanie bezpiecznych stref pomiędzy urządzeniami oraz umożliwić bezpieczne korzystanie z poszczególnych sprzętów, - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje użytkowania i konserwacji urządzeń oraz instrukcję montażu urządzeń. Instrukcje powinny spełniać następujące wymagania: powinny być napisane czytelnie i w prostej formie, gdzie tylko to jest możliwe, powinny zawierać rysunki, ilustracje. - Drewno konstrukcyjne klejone, zabezpieczone ciśnieniowo, lub w inny odpowiedni sposób, malowane i/ lub elementy konstrukcyjne ze stali nierdzewnej lub w ostateczności cynkowane i malowane lub aluminiowe - Osłony , daszki itp. - HDPE (laminat wysokociśnieniowy), sklejka - odporne na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV - Elementy metalowe uchwytów, rurek , poręczy itp. wykonane ze stali nierdzewnej - Nakrętki, śruby - ocynkowane, ze stali nierdzewnej - Nakrętki, śruby zakryte zaślepkami oraz zabezpieczone przed odkręceniem się (dotyczy także ogrodzenia, koszy i innych elementów zamontowanych na placu zabaw). - Elementy drewniane nie mogą stykać się z ziemią - elementy drewniane mocowane do fundamentów poprzez metalowe stopki (kotwy) . - Stopki ocynkowane lub ze stali nierdzewnej wystające min. 10 cm ponad teren, z oznaczeniem poziomu nawierzchni na stopkach - Fundamentowanie - fundamenty żelbetowe/betonowe wykonywane na miejscu lub prefabrykowane. Posadowienie fundamentów: poniżej poziomu przemarzania gruntu zgodnie z Polskimi Normami. - Łańcuchy kalibrowane, cynkowane kąpielowo lub nierdzewne. - Otwory zgodnie z normą PN-EN 1176-1:2009, - Kolorystyka elementów urządzeń - do uzgodnienia z Zamawiającym 1.2 nawierzchnia sztuczna - pokrycie powierzchni placu zabaw nawierzchnią, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny, amortyzującej upadek dziecka z wysokości zgodnie z odpowiednimi normami, piankową albo gumową, nawierzchnią w kolorze uzgodnionym z zamawiającym. Nawierzchnia musi amortyzować upadek, zgodnie z Polskimi Normami, w zależności od zainstalowanych urządzeń i określonej dla nich maksymalnej wysokości upadku i strefy bezpieczeństwa, strefy ochrony przed upadkiem. - pokrycie ciągów komunikacyjnych placu zabaw nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub inną nawierzchnią syntetyczną, w kolorze uzgodnionym z zamawiającym niebieskim, zgodną z Polskimi Normami, - Zamawiający wymaga wykonania nawierzchni z płyt prefabrykowanych z nakładką EPDM odpornej na promieniowanie UV. Termin wykonania: rozpoczęcie - 7 dni od daty podpisania umowy; zakończenie - do 20.12.2013r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - przedmiar robót - załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. Prowadzenie robót nie może utrudniać, uniemożliwiać pracy placówki Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach