Przetargi.pl
Modernizacja obiektu: wymiana instalacji elektrycznej (II etap).

Szkoła Podstawowa nr 23 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Sikornik 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 239 13 63 , fax. 32 239 13 63
  • Data zamieszczenia: 2016-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 23
    ul. Sikornik 1 1
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 239 13 63, fax. 32 239 13 63
    REGON: 00072138900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektu: wymiana instalacji elektrycznej (II etap).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: wykonanie remontu instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji słaboprądowych - na pierwszym piętrze budynku szkoły, wykonanie prac towarzyszących jako druga część wykonania robót w stosunku do zakresu objętego projektem. Podstawowy zakres dla ww. robót: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych na pierwszym piętrze budynku szkolnego, - wykonanie kompletnej instalacji gniazd i urządzeń elektrycznych oraz instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego na pierwszym piętrze budynku szkoły, - wyłożenie kompletu kabli do instalacji słaboprądowych (tj.: okablowanie strukturalne LAN, systemu sygnalizacji pożaru SAP, systemu sygnalizacji włamań i napadu SSWiN, instalacji dzwonkowej, systemu nagłośnienia. Przewody LAN i instalacji nagłaśniania oraz systemu sygnalizacji włamań i napadu SSWiN należy doprowadzić do pomieszczenia nr 1/4 w piwnicy i zabezpieczyć (będą prowadzone dalej w następnym etapie realizacji). Pętle SAP, instalację dzwonkową należy doprowadzić do parteru i zabezpieczyć(będą prowadzone dalej w następnym etapie realizacji), - zabudowanie korytek metalowych na całej długości korytarza. Kable słaboprądowe należy ułożyć w oddzielnym korytku, zaś pętle okablowania SAP w całości pod tynkiem, - zaprawienie bruzd instalacyjnych, - przekazanie zamawiającemu sprawnych opraw po demontażu, - wykonanie wydzielenia strefy robót - przepierzenia wydzielające w miejscach tego wymagających, - wyniesienie i wniesienie wyposażenia pomieszczeń z zabezpieczeniem np. folią, przed zanieczyszczeniem, - wywóz, utylizacja gruzu, śmieci odpadów, itp., - wykonanie prac porządkowych, w tym mycie pomieszczeń, korytarzy, okien i drzwi po zakończonych robotach, - wykonanie zabezpieczenia podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczenie sąsiadujących pomieszczeń przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - demontaż i ponowny montaż istniejących lub projektowanych gniazdek elektrycznych, tablic elektrycznych - przy wykonywaniu prac towarzyszących budowlanych, - opis tablic elektrycznych - według wzoru jak na 2 piętrze, - wywiezienie i sprzedaż złomu, zwrot uzyskanych środków finansowych zamawiającemu, - całkowite malowanie pomieszczeń. Uwaga-kolory farb ustali Zamawiający w trybie roboczym, Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 1500,00 złotych netto plus podatek VAT, - pokryje koszty środków czystości i koszty wynagrodzenia dla osób utrzymujących czystość w trakcie wykonywanych prac remontowych, - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, w tym przenośne toalety dla swoich pracowników, - przekaże zamawiającemu sprawne oprawy po demontażu, - wykonana wydzielenia strefy robót - przepierzenia wydzielające w miejscach tego wymagających, - wyniesie i wniesie wyposażenie pomieszczeń z zabezpieczeniem np. folią, przed zanieczyszczeniem, - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady, w tym źródła światła, - wykonana prace porządkowe, w tym mycie pomieszczeń, korytarzy, okien i drzwi po zakończonych robotach, - wykonana zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - wykona opis tablic elektrycznych - według wzoru jak na 2 piętrze - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - pozwolenie na budowę - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie do oferty katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 6.00 do godziny 18.00, lub innych godzinach po szczegółowym uzgodnieniu, d) nie dopuszcza się pracy w soboty, głośne prace mogą być prowadzone bez ograniczeń czasowych jednak po wcześniejszym uzgodnieniu z działem administracyjno-księgowym, e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach