Przetargi.pl
Modernizacja obiektu przy ul. Okrzei Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie w ramach zadania Poprawa jakości usług medycznych w zakresie rehabilitacji poprzez modernizację obiektu Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie przy ul. Okrzei

Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Powstańców Wielkopolskich 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6730543, 6723127 , fax. 023 6730274, 6722764
  • Data zamieszczenia: 2010-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie
    ul. Powstańców Wielkopolskich 2 2
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6730543, 6723127, fax. 023 6730274, 6722764
    REGON: 00031162200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalciechanow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektu przy ul. Okrzei Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie w ramach zadania Poprawa jakości usług medycznych w zakresie rehabilitacji poprzez modernizację obiektu Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie przy ul. Okrzei
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na modernizacji istniejącego obiektu Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie przy ul. Okrzei na potrzeby rehabilitacji. W załączeniu projekt budowlano wykonawczy wraz z przedmiarami branż: budowlanej, sanitarnej, elektroenergetycznej, niskoprądowej, drogowej. 2. Ponadto przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy i sztuki technicznej, warunkami ustalonymi przez właściwe władze w wydanych decyzjach i pozwoleniach, a w szczególności zgodnie z: a. Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.) b. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, c. Rozporządzeniem MSWiA z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2006 Nr 80 poz. 563). 3. Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą zgodnie z wymaganiami opisanymi w projekcie budowlano - wykonawczym (2 egzemplarze). Dokumentacja min. musi zawierać: ewentualną korektę planów instalacji, aktualne certyfikaty i atesty na wbudowane materiały i urządzenia, dokumentacje techniczno ruchowe, instrukcje obsługi urządzeń, karty gwarancyjne urządzeń, mapę powykonawczą elementów wchodzących w skład modernizacji w celu prawidłowego odbioru wykonania przedmiotu za-mówienia. Dokumentacja po zakończonym odbiorze będzie stanowiła dokumentacje eksploatacyjną. 4. Wykonawca w ramach ceny ryczałtowej musi skalkulować w ofercie wszystkie nie-zbędne koszty (nawet nie ujęte w kosztorysach) potrzebne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie z Państwowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego. 5. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych przedmiarów. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert Zamawiający nie żąda przedłożenia kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową. Przedmiotowy kosztorys Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć jako załącznik przy podpisywaniu umowy. 6. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy w formie tabeli harmonogram rzeczowo finansowy zawierający: rodzaj prac oraz wartość brutto tych prac w rozbiciu na pełne miesiące. 7. Ponadto przedmiotem realizacji jest m.in.: - przygotowanie i organizacja placu budowy, - obsługa geodezyjna (mapa powykonawcza (2 egzemplarze)), 8. Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosi trzy lata. W przypadku, gdy warunkiem utrzymania gwarancji na wbudowane lub zamontowane urządzenia jest konieczność ich serwisowania, konserwacji, przeglądów to koszt serwisu, przeglądów, konserwacji przez cały okres gwarancji ponosi Wykonawca z wyłączeniem opłat za materiały eksploatacyjne. Gwarancja biegnie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót danego etapu. 9. Realizacja zamówienia będzie przebiegała w obiekcie czynnym, zatem musi przebiegać w taki sposób, aby przez cały czas jego trwania z powodu prac budowlanych funkcjonowanie szpitala nie zostało zakłócone. Prowadzone prace będą przebiegały w dwóch etapach zgodnie z opisem w projekcie (Etapowanie robót). Wykonawca po zrealizowaniu pierwszego etapu prac prowadzących do uzyskania pozwolenia na jego użytkowanie, przystąpi do realizacji drugiego etapu prac. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie pierwszego etapu jest warunkiem przekazania Wykonawcy frontu robót drugiego etapu. Inwestor po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie pierwszego etapu w przeciągu 7 dni dokona zasiedlenia zmodernizowanej części, a tym samym przekaże pełny front robót drugiego etapu. 10. Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w dziale XIII SIWZ w tym m.in. tymczasowej organizacji ruchu w trakcie realizacji zadania, uporządkowania terenu, wykonania pomiaru powykonawczego. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie roboty, które zostały ujęte w projekcie oraz których konieczność wykonania można było stwierdzić na podstawie wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy. 11. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz będą zgodne pod względem: a. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje), e. parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f. standardów emisyjnych, g. izolacyjności cieplnej. 12. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając załącznik nr 5 w części B. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę w załączniku nr 5, oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia realizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 170.000,00 zł. (Słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy 00/100 PLN) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: PKO BP: 09 1020 1592 0000 2102 0181 0563 3. Wadium może być również wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b. gwarancjach bankowych, c. gwarancjach ubezpieczeniowych, d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalciechanow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach