Przetargi.pl
Modernizacja obiektu - przebudowa parterowego łącznika między budynkami szkoły wraz z przebudową świetlika dachowego nad dawnym holem wejściowym

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-105 Gliwice, ul. Obrońców Pokoju 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 279 33 92 , fax. 32 279 33 92
  • Data zamieszczenia: 2014-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4
    ul. Obrońców Pokoju 4 4
    44-105 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 279 33 92, fax. 32 279 33 92
    REGON: 24356797400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektu - przebudowa parterowego łącznika między budynkami szkoły wraz z przebudową świetlika dachowego nad dawnym holem wejściowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane przebudowa istniejącego łącznika pomiędzy budynkami oraz świetlika dachowego nad dawnym holem wejściowy na terenie Szkoły Podstawowej 39 przy ul. Obrońców Pokoju 4 w Gliwicach Zakres podstawowych prac: a) Łącznik Przewiduje się rozbiórkę konstrukcji aluminiowej łącznika i wykonanie ścian z pustaków ceramicznych na istniejących ścianach żelbetowych. Zmianie ulegnie również forma tej części łącznika. Dach dwuspadowy zostanie zastąpiony dachem płaskim, jednospadowym, ze ścianą attykową od strony podwórza szkolnego. Doświetlenie światłem dziennym zostanie zrealizowane przez okna zlokalizowane w nowoprojektowanych ścianach. Ilość i rozstaw podziałów stolarki okiennej dostosować do istniejącej. Okno znajdujące się w odległości mniejszej niż 4 m od prostopadłej ściany klatki schodowej należy zdemontować (i zamontować w nowym otworze okiennym), a otwór zamurować. Wykończenie elewacji od zewnątrz będzie stanowił tynk cienkowarstwowy, cokołu płytki klinkierowe. Ubytki w płytkach należy uzupełnić. Forma ścian łącznika przez brak detalu architektonicznego oraz kolorystykę nawiązuje do formy budynków szkoły. Obudowę grzejników oraz pochwyty pomalować. Ściany i sufity pomalować farbą emulsyjną. Zainstalować oświetlenie oraz instalację odgromową, łączoną z istniejącą. Powierzchnia pokrycia dachu łącznika folią dachową PCW - około 39,20 m2 b) Świetlik i dach nad dawnym holem wejściowym Przewiduje się rozbiórkę istniejącego świetlika dachowego i zastąpienie go nowym o zmienionej formie (z ostrosłupa na świetlik łukowy). Przewiduje się również wykonanie nowego pokrycia dachu z membrany PCV (kładzionej na istniejącym pokryciu z papy), wymianę obróbek blacharskich (ze szczególnym uwzględnieniem obróbek ściany attykowej przy ścianie wyższej), i wymianę instalacji odgromowej. Istniejące tynki zewnętrzne uszkodzone należy naprawić, całość pomalować farbą elewacyjną. Powierzchnia pokrycia dachu łącznika folią dachową PCW - około 111,37 m2 Świetlik dachowy z poliwęglanu na profilach aluminiowych NRO 5,13x5,13m na podstawie systemowej, docieplonej c) prace towarzyszące niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia Wszelkie prace wymienione i nie wymienione aby zamówienie było kompletne i gotowe do użytkowania. W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania o wysokiej jakości robót i wysokiej jakości zastosowanych materiałów. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - uzyska, w imieniu zamawiającego pozwolenie na użytkowanie, jeśli jest wymagane, - wykona prace wykończeniowe związane z realizacją zamówienia, np.: uzupełniające prace malarskie, posadzkarskie, okładzinowe, itp., - wykonana przeróbki wszelkich instalacji kolidujących z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej: woda - 25 złotych brutto za tydzień, energia elektryczna - 25 złotych brutto za tydzień , - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywała prace porządkowe, - wywiezie i podda utylizacji odpady, - wykona pomiary instalacji odgromowej wraz z metryką urządzenia piorunochronnego - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu, - wykona wydzielenie strefy robót od pozostałych części budynku - przepierzenie wydzielające z drzwiami dla komunikacji pracowników - wykona tymczasowe ogrodzenie terenu robót i zabezpieczy budynek przed dostępem osób niepowołanych, - zapewni całodobową ochronę i stróżowanie terenu robót - wykona postanowienia pozwolenia na budowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ - dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 do SIWZ - pozwolenie na budowę - załącznik nr 10 do SIWZ Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 10 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 20.00. Praca w soboty wymaga uzgodnienia z zamawiającym d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy szkoły e) głośne prace mogą być wykonywane po godzinie 14.00 Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach