Przetargi.pl
MODERNIZACJA OBIEKTÓW ZRZESZENIA KASZUBSKO POMORSKIEGO W WIEŻYCY ETAP III - 2009.

Zrzeszenie Kaszubsko-Pomorskie - Zarząd Główny ogłasza przetarg

  • Adres: 80-837 Gdańsk, ul. Straganiarska 20-23
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3012731 , fax. 058 3462613
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zrzeszenie Kaszubsko-Pomorskie - Zarząd Główny
    ul. Straganiarska 20-23 20-23
    80-837 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3012731, fax. 058 3462613
    REGON: 00080881900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaszubi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: organizacja pozarzadowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA OBIEKTÓW ZRZESZENIA KASZUBSKO POMORSKIEGO W WIEŻYCY ETAP III - 2009.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu (modernizacji) budynku Zrzeszenia Kaszubsko-Pomorskiego stanowiącego siedzibę Kaszubskiego Uniwersytetu Ludowego Wieżycy Szymbarku - Etap III. 2. W skład przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 wchodzi: 2.1. Prace ogólno budowlane. UWAGA!!! Zakres robót dotyczy tylko budynku B: - parter, I- piętro, w tym kuchni i sali konsumpcyjnej stołówki: a. wyburzenie ścianek działowych b. wykonanie nowych ścianek działowych, sufitów podwieszanych c. demontaż posadzek d. wykonanie nowych posadzek oraz ułożenie nowych podłóg e. izolacja przeciwwilgociowa f. roboty malarskie i okładzinowe g. przebicia i zamurowania otworów w ścianach nośnych h. uzupełnienia tynków i. wymiana stolarki wewnętrznej drzwiowej j. ułożenie płytek ceramicznych na ścianach 2.2. Prace instalacyjne k. demontaż i ponowny montaż całej instalacji c.o. i wod. Kan. w budynku zgodnie z projektem, l. regulacja instalacji c.o., regulacja urządzeń wentylacyjnych, m. wykonanie dokumentacji technicznej i na jej podstawie wykonanie wentylacji, n. wykonanie nowych instalacji elektrycznych: oświetleniowej, zasilania gniazd wtyczkowych, instalacji TV, instalacji alarmowej i p.poż., wykonanie pomiarów powykonawczych, o. modernizacja kuchni (przygotowanie do instalacji i instalacja wyposażenia kuchni, p. wymiana rur c.o. na preizolowane z budynku A do bud. B wraz z wymianą węzłów ciepłowniczych, q. wykonanie wentylacji zgodnie z dokumentacją projektową oraz zapisami Przedmiaru robót, 2.3. Remont klatki schodowej r. rozbiórka i demontaż schodów, s. wykonanie nowej klatki schodowej żelbetowej, t. wykonanie tynków ścian, u. wykonanie okładzin, v. wykonanie pochwytów stalowych, w. przygotowanie i instalacja platformy dla niepełnosprawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Od oferentów wymagane jest wniesienie wadium w terminie zgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych w wysokości 10.000 zł (dziesięć tysięcy) jako zabezpieczenie dotrzymania warunków przetargu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) zapewnią objęcie kierownictwa budowy przez osobę/osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) nie znajdowali się i nie znajdują się w jakimkolwiek sporze z Zamawiającym, 6) spełniają warunek określony w § 7 pkt. 3 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy składa on wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wg. wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, opisane w § 5 pkt. 3 SIWZ, składa on wraz z ofertą dokument potwierdzający decyzję o nadaniu uprawnień do kierowania robotami w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń, lub decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego upoważniającą do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu inżynierów budownictwa, dla kierownika budowy, o którym mowa w § 5 pkt. 3 SIWZ, 3. Wykonawca wraz z ofertą składa wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat wszystkich robót budowlanych i konserwatorskich, zbliżonych co do zakresu i wartości robót objętych przetargiem ale o wartości powyżej 300 tys. zł 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Dokumenty można składać w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaszubi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach