Przetargi.pl
Modernizacja obiektów-remont elewacji

Przedszkole Miejskie Nr 8 w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Horsta Bienka 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2313932 , fax. 032 2313932
  • Data zamieszczenia: 2014-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Miejskie Nr 8 w Gliwicach
    ul. Horsta Bienka 19 19
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2313932, fax. 032 2313932
    REGON: 24178988300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektów-remont elewacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego remontu elewacji budynku przedszkola Zakres robót(podstawowy): - oczyszczenie elewacji ceglanej, - impregnacja cegieł - zszycie pęknięć nadproży parteru (5 okien) w systemie np. Helifix, - wymiana tynków cementowo-wapiennych (skucie istniejących wykonanie nowych) - oczyszczenie i pomalowaniu krat okiennych - wymiana oświetlenia zewnętrznego wg projektu elektrycznego - dokumentacja powykonawcza - opracowanie: projektu organizacji robót i planu bioz , - wywóz i utylizacja odpadów, - wszelkie prace towarzyszące i pomocnicze: toaleta przenośna dla pracowników wykonawcy, wygrodzenie terenu robót i strefy niebezpiecznej, daszki zabezpieczające, zapewnienie całodobowej ochrony i stróżowania terenu robót, inne niezbędne prace związane robotami. - przestrzeganie postanowień zgłoszenia robót nr 483/2012 z dnia 09.11.2012 r. - przestrzeganie postanowień pisma firmy Tauron Dystrybucja nr TSGZE/NGL/BS/S12/093613/2012 z dnia 09.11.2012 r. i pokrycie kosztów Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej: woda - 25 złotych brutto za każdy tydzień robót, energia - 25 złotych brutto za każdy tydzień robót, - wywiezie i podda utylizacji odpady, - wykona wszelkie prace towarzyszące i pomocnicze: toaleta przenośna dla pracowników wykonawcy, wygrodzenie terenu robót i strefy niebezpiecznej, daszki zabezpieczające, zapewnienie całodobowej ochrony i stróżowania terenu robót, inne niezbędne prace związane robotami. - wykona postanowienia zgłoszenia robót nr 483/2012 z dnia 09.11.2012 r. - wykona postanowienia pisma firmy Tauron Dystrybucja nr TSGZE/NGL/BS/S12/093613/2012 z dnia 09.11.2012 r. i pokrycie kosztów - wykona inne prace nie wymienione, lub nie ujęte w przedmiarach a wynikające z dokumentacji projektowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ - dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 do SIWZ - zgłoszenie robót nr 483/2012 z dnia 09.11.2012 r. - załącznik nr 10 do SIWZ - pismo firmy Tauron Dystrybucja nr TSGZE/NGL/BS/S12/093613/2012 z dnia 09.11.2012 r. załącznik nr 11 do SIWZ Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 5 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 18.00. Praca w soboty wymaga uzgodnienia z zamawiającym, d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki, e) głośne prace mogą być wykonywane po godzinie 14.30(nie dotyczy okresu przerwy wakacyjnej), f) realizacja robót będzie się odbywać na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez wykonawcę i uzgodnionego z zamawiającym. Wykonawca winien zapewnić taki potencjał wykonawczy (personel, potencjał techniczny), aby bez przeszkód i opóźnień realizować harmonogram i wykonać przedmiot umowy w terminie. Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach