Przetargi.pl
Modernizacja obiektów - wentylacji sal i pomieszczeń: dobudowa kominów

Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. W. Wróblewskiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 231 12 13; 231 29 42 , fax. 32 231 12 13
  • Data zamieszczenia: 2015-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3
    ul. W. Wróblewskiego 9 9
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 231 12 13; 231 29 42, fax. 32 231 12 13
    REGON: 00072136600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektów - wentylacji sal i pomieszczeń: dobudowa kominów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dobudowy kominów wentylacji grawitacyjnej wraz z pracami towarzyszącymi. Zakres robót: Wykonanie wielobranżowych prac dla niżej wymienionych robót: - wykonanie wentylacji pomieszczeń budynku szkoły- zakres od przejścia przez sufit pomieszczeń(wykonane zaślepienia) na 3 piętrze, aż po najniższą kondygnację - montaż nawietrzaków okiennych higrosterowalnych na ramach okien PCW - prace towarzyszące: malarskie, posadzkarskie, inne dla kompletności robót i możliwości użytkowania pomieszczeń W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania. W 2014 roku w ramach remontu sanitariatów wykonano: -wentylację grawitacyjną dla pionu pomieszczeń począwszy od sanitariatu dla dziewcząt przy klatce schodowej A poprzez pomieszczenia 1,2 3 piętra wraz z pracami towarzyszącymi, w tym podłączenie do przewodów wentylacji wyprowadzonych ponad dach - wentylację grawitacyjną dla pionu pomieszczeń począwszy od sanitariatu dla dziewcząt przy klatce schodowej B poprzez pomieszczenia 1,2 3 piętra wraz z pracami towarzyszących, w tym podłączenie do przewodów wentylacji wyprowadzonych ponad dach - wentylację grawitacyjną dla pionu pomieszczeń począwszy od sanitariatu dla chłopców przy klatce schodowej B poprzez pomieszczenia 1,2 3 piętra wraz z pracami towarzyszących, w tym podłączenie do przewodów wyprowadzonych ponad dach Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: -wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, -dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej: woda - 50 złotych brutto za tydzień, energia elektryczna - 50 złotych brutto za tydzień - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - zabezpieczy wyposazenie,sprzęt przed zapyleniem - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywała prace porządkowe, w takim stopniu, że pomieszczenia będą gotowe do użytkowania - opracuje: projekt organizacji robót i planu bioz, jeśli wymagany przepisami, - wywiezie i podda utylizacji odpady, - zleci i opłaci wykonanie opinii kominiarskiej - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia - wykona wszelkie prace towarzyszące i pomocnicze: toaleta przenośna na potrzeby pracowników wykonawcy, inne niezbędne prace związane z przedmiotem zamówienia. Wykonawca ujmie w cenie oferty koszt prac towarzyszących i pomocniczych., - wykona postanowienia pozwolenia na budowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiary robót - załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do SIWZ -pozwolenie na budowę - załącznik nr 12 do SIWZ Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 20.00. d) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiającego e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki e) głośne prace mogą być wykonywane po godzinie 14.30(nie dotyczy okresu przerwy wakacyjnej) Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach