Przetargi.pl
MODERNIZACJA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W TOMASZOWIE LUBELSKIM - II ETAP

Miejska Biblioteka Publiczna im. Tomasza Zamoyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Zamojska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6643053 , fax. 84 6643053
  • Data zamieszczenia: 2016-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. Tomasza Zamoyskiego
    ul. Zamojska 2 2
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 84 6643053, fax. 84 6643053
    REGON: 00107435400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.tomaszow-lubelski.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W TOMASZOWIE LUBELSKIM - II ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych obejmuje między innymi: a) remont pomieszczeń sanitarnych, b) remont układów pomiarowych energii elektrycznej, c) dostarczenie i montaż trezora bibliotecznego, d) dostarczenie i montaż dźwigu osobowego wraz z szybem windowym, e) montaż instalacji klimatyzacyjnej i inne roboty oznaczone w przedmiarze robót. 2. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Dokładnie i szczegółowo zakres robót niezbędnych do wykonania został opisany w przedmiarach, dokumentacji - załączniki nr 8, 9 do SIWZ. Zamawiający informuje, że znajdujące się przedmiary robót - załączniki nr 8 do SIWZ stanowią wyłącznie materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny oferty oraz do ustalenia ceny przy zamówieniach dodatkowych (jeżeli wystąpią) lub zmniejszeniu zakresu robót. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. 3. Wszelkie niezbędne materiały do wykonania zamówienia zabezpiecza Wykonawca. Materiały winny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót. 4. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją, zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych oraz z wymogami sztuki budowlanej. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót. Wskazane znaki towarowe, patenty, nazwy, marka, dostawca, producent lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż. Zamawiający uzna za materiały i urządzenia równoważne wyłącznie takie, których parametry techniczne i użytkowe nie będą gorsze od tych wskazanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego (dokumentacja) jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego materiał spełnia wymagania określone przez zamawiającego przed ich zastosowaniem. 6. Wywóz, składowanie odpadów zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2013r. ,poz.21). 7. Roboty budowlane realizowane będą na czynnym obiekcie w związku z czym muszą być wykonywane w sposób jak najmniej uciążliwy dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Tomaszowie Lubelskim. 8. Wykonawca zobowiązany będzie również do: a) przygotowania we własnym zakresie pomieszczeń do remontu poprzez: wyniesienie i wniesienie książek, mebli i innych niezbędnych przedmiotów w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zabezpieczenie w holu głównym filarów oraz elementów ozdobnych (imitacja książek) folią oraz płytami OSB. Zabezpieczenie folią elementów, które nie mogą być wyniesione z pomieszczeń podczas prac remontowych. b) ustalania z Zamawiającym kolorystyki i innych parametrów glazury, ścian itd. c) odpowiedniego ogrodzenia, oznakowania i urządzenia terenu budowy, w tym zaplecza budowy dla potrzeb własnych, d) zabezpieczenia terenu budowy i prowadzonych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeprowadzania w trakcie realizacji zamówienia wszelkich czynności związanych z bezpieczeństwem na terenie budowy, e) naprawy na własny koszt wszystkich elementów które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót, f) ponoszenia w okresie realizacji inwestycji kosztów eksploatacyjnych związanych z realizowanym przedmiotem zamówienia, g) przekazania zamawiającemu w myśl przepisów ustawy Prawo budowlane dokumentacji budowy wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót, a także inne dokumenty jakościowe, w szczególności, - projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach, - dziennik budowy, - instrukcje techniczne, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, - karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń, - protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów, - protokoły odbiorów technicznych oraz inne niezbędne dokumenty. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub posiadać odpowiednie tłumaczenia, h) przeprowadzenia rozruchu urządzeń i systemów zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, i) komisyjnego przekazania przedmiotu umowy przy udziale zainteresowanych stron i organów, a także pokrycia kosztów z tym związanych, j) uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi oraz w przeglądzie pogwarancyjnym, k) wykonania wszystkich czynności, także nie przewidzianych wprost w umowie, związanych z pełnieniem funkcji wykonawcy w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zainteresowany postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wniesie wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), 1. Wadium można wnieść w formie: a) pieniądza na konto zamawiającego, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm). 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść w terminie złożenia ofert, tj. do 01.06.2016r. do godz. 9:00 na konto BGŻ BNP PARIBAS Nr: 33 2030 0045 1110 0000 0063 6510, dołączając ksero dowodu wpłaty wadium do oferty. 3. Za wadium skutecznie wniesione przelewem na wyżej wskazany rachunek bankowy, Zamawiający uznaje wadium, które najpóźniej przed upływem terminu składania ofert będzie znajdować się na rachunku zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 4. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu powinien być dołączony do oferty w postaci oryginału. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostało wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust.4a oraz ust.5 ustawy Pzp, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres Gwarancji OG
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.tomaszow-lubelski.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach