Przetargi.pl
Modernizacja istniejącego kortu tenisowego w ramach zadania pn. Utworzenie w dzielnicy Jaszowiec strefy sportu i rekreacji

Miasto Ustroń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-450 Ustroń, Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8579300 , fax. 0-33 857 93 30
  • Data zamieszczenia: 2015-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ustroń
    Rynek 1 1
    43-450 Ustroń, woj. śląskie
    tel. 033 8579300, fax. 0-33 857 93 30
    REGON: 07218234400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja istniejącego kortu tenisowego w ramach zadania pn. Utworzenie w dzielnicy Jaszowiec strefy sportu i rekreacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji istniejącego kortu tenisowego w ramach zadania pn. Utworzenie w dzielnicy Jaszowiec strefy sportu i rekreacji na terenie Miasta Ustroń, które posiada status uzdrowiska w granicach administracyjnych miasta i obejmuje w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: a) wytyczenie: - geodezyjne boiska, - przebiegu tras kabli elektrycznych, - odwodnień liniowych, - miejsc pod ławki b) usunięcie mchu i samosiejek z korzeniami wraz z rozebraniem nawierzchni istniejącego kortu, c) rozebranie ogrodzenia istniejącego kortu. 2) Wykonanie kortu: a) wykonanie robót ziemnych dotyczących ukształtowania kortu (nasypy, wykopy, przekopy i skarpy), b) wykonanie żelbetowych ścian oporowych, c) przygotowanie podłoża kortu i wykonanie drenażu, d) wykonanie obrzeży ramujących kort tenisowy, e) wykonanie odwodnienia liniowego, f) wykonanie instalacji oświetlenia kortu, g) wykonanie podbudowy kortu, h) wykonanie dwuwarstwowej syntetycznej nawierzchni kortu przepuszczalnej dla wody (3,5 cm et + 1,3 cm epdm) i malowanie linii pól gier, - kolor kortu do gry: ceglasty lub inny do uzgodnienia z Zamawiającym, - kolor pozostałej nawierzchni dookoła kortu do gry: zielony lub inny do uzgodnienia z Zamawiającym, i) montaż słupków i sieci grodzących w uprzednio zamontowanych fundamentach z tulejami, j) montaż wyposażenia kortu w uprzednio zamontowanych fundamentach z tulejami. 3) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej: a) wykonanie podbudowy, b) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, 4) Montaż ławek: a) wykonanie fundamentów betonowych, b) zamocowanie ławek 5) Montaż ogrodzenia uzupełniającego zgodnie z projektem: a) wykonanie systemowych fundamentów betonowych, b) zamocowanie słupków i montaż paneli ogrodzeniowych powlekanych. 6) Wykonanie trawnika na skarpie między ogrodzeniami: a) wyrównanie terenu, b) ułożenie warstwy gleby urodzajnej, c) wykonanie zabiegów kształtowania i pielęgnacji trawnika wraz z obsianiem trawą parkową. 7) Wykonanie ściany oporowej. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiają następujące załączniki do SIWZ: Załącznik nr A1 - projekt budowlany kortu, Załącznik nr A2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych_kort, Załącznik nr A3 - przedmiar_kort, (który ma charakter pomocniczy przy wycenie oferty), Załącznik nr A4 - plan zagospodarowania, Załącznik nr A5 - rzut kortu, Załącznik nr A6 - przekroje 1.1 do 8.8, Załącznik nr A7 - przekroje a.a do o.o., Załącznik nr A8 - przekroje typowe, Załącznik nr A9 - rysunek ściana oporowa, Załącznik nr A10 - widok kortu, Załącznik nr A11 - drenaż, Załącznik nr A12 - projekt ściany oporowe,j Załącznik nr A13 - zestawienie stali zbrojeniowej - ściana oporowa, Załącznik nr A14 - projekt oświetlenia kortu, Załącznik nr A15 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych_oświetlenie, Załącznik nr A16 - przedmiar_oświetlenie (który ma charakter pomocniczy przy wycenie oferty), Załącznik nr A17 - rys. E-1 oświetlenie, Załącznik nr A18 - rys. E-2 oświetlenie, Załącznik nr A19 - kosz na śmieci, Załącznik nr A20 - piłkochwyty, Załącznik nr A21 - ławki Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Inspektorowi Nadzoru dokumentów technicznych (karty techniczne ławek, koszy na śmieci, piłkochwytów, siatki do tenisa, systemu odwodnienia liniowego i nawierzchni kortu oraz atesty, certyfikaty, rekomendacje itp.) dotyczące zabudowanych materiałów i urządzeń. Dokumenty te zostały szczegółowo określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania, zapoznał się z topografią terenu oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Kort zlokalizowany jest w miejscu, do którego jest utrudniony dojazd - nie ma drogi dojazdowej. Nie ma możliwości dojazdu transportu ciężkiego - prowadzi do niego droga asfaltowa przeznaczona na dojazd do nieruchomości - maksymalnie pojazdy o DMC do 20 ton oraz ścieżka parkowa kamienna, które w przypadku uszkodzenia podczas prowadzenia prac zostaną doprowadzone do stanu pierwotnego przez Wykonawcę robót i na jego koszt. Wszędzie gdzie w opisach występują nazwy materiałów można zastosować inne równoważne materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium a) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). b) Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. 2) Forma wadium Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). W przypadku wniesienia wadium przez Wykonawcę w formie innej niż pieniężna dokument gwarancji lub poręczenia powinien zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty w wysokości odpowiadającej wysokości wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium a) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe o numerze 15 1050 1070 1000 0001 0250 7308 w ING Bank Śląski S.A. o Bielsko - Biała - z dopiskiem: Wadium - Modernizacja istniejącego kortu tenisowego w ramach zadania pn. Utworzenie w dzielnicy Jaszowiec strefy sportu i rekreacji b) Do oferty należy dołączyć kopie polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. c) Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert, tj. przed godziną 10:00 w dniu 27 kwietnia 2015 r. d) W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężna zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godziną 10:00 w dniu 27 kwietnia 2015 r. Dokument może zostać dołączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Ustroniu przy ul. Rynek 1 pok. nr 8 (Kasa Urzędu Miasta Ustroń) przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4) Skutek nie wniesienia wadium Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania (jego oferta zostanie odrzucona). 5) Zwrot wadium Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, ust.1 a, ust. 2 ustawy PZP. 6) Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, również w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustron.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach