Przetargi.pl
Modernizacja instalacji wewnętrznych w pawilonach Szpitalnych. Pawilon IV - przebudowa i modernizacja węzła cieplnego. Pawilon I, II, III, IV i V - modernizacja instalacji rozdzielczej - elektrycznej, poziomów c.o. i c.t., wymiana poziomów instalacji wod-kan i gazów medycznych w piwnicach.

Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 04-073 Warszawa, ul. Grenadierów 51/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 51 52 743 , fax. 22 51 52 789
  • Data zamieszczenia: 2014-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
    ul. Grenadierów 51/59 51/59
    04-073 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 51 52 743, fax. 22 51 52 789
    REGON: 00215398900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego (Szpital)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji wewnętrznych w pawilonach Szpitalnych. Pawilon IV - przebudowa i modernizacja węzła cieplnego. Pawilon I, II, III, IV i V - modernizacja instalacji rozdzielczej - elektrycznej, poziomów c.o. i c.t., wymiana poziomów instalacji wod-kan i gazów medycznych w piwnicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji węzła cieplnego w pawilonie nr IV Szpitala Grochowskiego im. dr. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Grenadierów 51/59 oraz modernizacji instalacji rozdzielczej - elektrycznej, poziomów c.o. i c.t., wymiana poziomów instalacji wod-kan i gazów medycznych w piwnicach pawilonów I-V Szpitala Grochowskiego. 2. Kody CPV określające przedmiot zamówienia: 45000000-7, 45215000-7, 45215140-0, 45223200-8, 45231112-3, 45232141-2, 45232150-8, 45262321-7, 45300000-0, 45330000-9, 45333000-0. 3. Zamawiający wymaga wykonania całości prac określonych w projekcie wraz z zaoferowaniem 36 miesięcznej gwarancji (wystawionej przez Wykonawcę, z którym Zamawiający zawarł umowę) na wszystkie prace, zainstalowane urządzenia i sprzęt. Gwarancja liczona będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 4. Zamawiający wymaga aby okres rękojmi za wady był nie krótszy niż 36 miesięcy. 5. Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe. 6. Termin płatności za wykonanie zamówienia wynosił będzie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z wymaganymi dokumentami (wymogi określa projekt umowy). 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i prac znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. 8. Szczegółowy wykaz prac znajduje się w przedmiarach załączonych do SIWZ (dokumentacja wyróżniona została w załączniku nr 8 do SIWZ i została załączona jako pliki PDF na stronie internetowej). 9. Zamawiający wymaga by Wykonawca zaoferował, w zakresie instalacji gazów medycznych, produkt wpisany na listę wyrobów medycznych prowadzoną przez Urząd rejestracji produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych. 10. Miejscem realizacji zamówienia będzie siedziba Zamawiającego: ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa. 11. Teren prac udostępniany będzie Wykonawcy w dni robocze i soboty w godzinach od 06:00 do 22:00 (w godzinach od 22:00 do 6:00 cisza nocna). 12. Przedmiot zamówienia należy realizować na wysokim poziomie jakościowym zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, warunkami jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania oraz zasadami BHP i p.poż. 13. Prace powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez producentów poszczególnych elementów, materiałów i urządzeń. 14. Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały powinny posiadać certyfikat bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności lub aprobatą techniczną 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17. W przedmiarach, w niektórych pozycjach, podane są przykładowe nazwy firm i symbole urządzeń, elementów i materiałów (zgodnie z projektem). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń, elementów i materiałów równoważnych. W takim przypadku (gdy Wykonawca oferuje urządzenia, elementy lub materiału równoważne) Wykonawca musi podać w kosztorysie ofertowym symbol i/lub nazwę urządzenia, elementu lub materiału jednoznacznie określające dane urządzenie, element lub materiał (np.: konkretny model, wskazanie konkretnego materiału, lub elementu, nie budzące wątpliwości o jakie urządzenie, element lub materiał chodzi). Brak podania innego urządzenia niż w projekcie (pozostawienie kosztorysu bez zmiany, bez wpisania innego urządzenia, materiału lub elementu) uznany będzie przez Zamawiającego za zaoferowanie tego samego urządzenia, materiału lub elementu, które zostały zaoferowane w projekcie (kosztorysie). Przez urządzenie, element lub materiał równoważny do wskazanego przez Zamawiającego należy rozumieć urządzenie, element lub materiał o takich samych wymiarach oraz o nie gorszych parametrach (osiągach, wydajności) niż w przypadku urządzenia, elementu lub materiału wskazanych w projekcie (kosztorysie). W przypadku składania ofert równoważnych należy do oferty dołączyć informacje na temat oferowanych urządzeń, elementów lub materiałów (Zmawiający ma tu na myśli w szczególności DTR). W przypadku wątpliwości co do równoważności Wykonawca ma obowiązek wykazać równoważność zaoferowanego urządzenia, elementu lub materiału. W przypadku wątpliwości przedłożone dokumenty będą podlegały weryfikacji (ocenie) projektanta. 18. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie szpitalnym. 19. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ciągłość w dostarczaniu c.w.u, z.w. do wszystkich Pawilonów zasilanych z węzła cieplnego w Pawilonie nr IV poprzez dokonanie etapowania prac w węźle cieplnym. Stosowne rozwiązanie przedstawi w Harmonogramie rzeczowo-finansowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w celu zabezpieczenia oferty. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium wysokości 50.000,00 złotych. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj. w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 22.05.2014 r. do godziny 12:00. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu: 1) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 22.05.2014 r. do godziny 12:00; 2) Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu wskazanego w pkt 1; 3) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PEKAO SA 37 1240 6074 1111 0000 4992 9164. Zaleca się by wpłata opatrzona była dopiskiem wadium na modernizację instalacji wewnętrznych w pawilonach Szpitalnych; 4) musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem terminu wskazanego w pkt 1. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w operacjach finansowych. Wadium wniesione w pieniądzu, które wpłynie po terminie składania ofert uznane zostanie za wniesione nieprawidłowo, a Wykonawca, który wniósł nieprawidłowo wadium zostanie wykluczony z postępowania; 5) Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu (przelewem) do oferty należy załączyć dowód wniesienia wadium - dokonania przelewu. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna(w sposób inny niż przelewem): 1) musi w pełni gwarantować możliwość jego zatrzymania w przypadku zaistnienia przesłanek ustawowych (art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp); 2) być załączone w oryginale do oferty, w sposób niepowodujący utraty ważności dokumentu wadialnego; 3) zaleca się, by było załączone do oferty w formie kopii wpiętej w dokumentację (ofertę) i w formie oryginału, w kopercie wpiętej w dokumentację (ofertę) lub włożoną w kopertę główną/ z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grochowski.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach