Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu ogłasza przetarg
- Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 41 30 111 , fax. 32 41 30 112
- Data zamieszczenia: 2011-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu
ul. Szpitalna 1 1
41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 41 30 111, fax. 32 41 30 112
REGON: 24083705400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja instalacji wentylacji w ramach realizacji zadania pn: Modernizacja instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej kuchni szpitalnej przy ul. Zegadłowicza 3 - dokumentacja i roboty budowlane - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane modernizacją instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej kuchni szpitalnej przy ul. Zegadłowicza 3. Szczegółowy zakres robót objętych umową określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wyszczególnione w pkt. 2, które stanowią załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dokumentacja projektowa zawiera: a) projekty: 1. projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej 2. instalacja elektryczna - budowlany, b) specyfikacje: 1. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - część budowlana, 2. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - część instalacyjna elektryczna, c) przedmiary robót: - branża: instalacja wentylacji, konstrukcyjno-budowlana instalacja wentylacji mechanicznej - branża : elektryczna. 3. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów, wyrobów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem: -spełnienia tych samych właściwości, parametrów technicznych i wymagań funkcjonalno-użytkowych, - spełnienia tych samych parametrów dotyczących emisji zanieczyszczeń oraz sprawności odzysku ciepła, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (rysunki, dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) wraz z uzyskaniem akceptacji projektanta na etapie realizacji inwestycji. Wykonawca powiadomi Inspektora o wyborze materiałów i urządzeń wg ww. ustaleń. Wybrany i zaakceptowany rodzaj materiałów i urządzeń nie może być później zmieniany bez zgody Inspektora. 4 Przedmiot umowy realizowany będzie w czynnym obiekcie szpitalnym. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego ustalania z Zamawiającym z wyprzedzeniem, godzin pracy sprzętu mechanicznego i głośnych robót, które mogą przeszkadzać w normalnym funkcjonowaniu oddziałów szpitalnych. Zamawiający nie wyraża zgody na korzystanie przez Wykonawcę z wind szpitalnych i osobowych. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac budowlanych 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę z wyłączeniem prac powodujących zakłócenie ciszy nocnej tj. w godzinach od 20:00 do 7:00. 6. Zamówienie realizowane jest w ramach dotacji Gminy dla zadania pn: Modernizacja instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej kuchni szpitalnej przy ul. Zegadłowicza 3 - dokumentacja i roboty budowlane 7. Zamawiający ustala zebranie Wykonawców w dniu 19.07.2011r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Zegadłowicza 3 (Dział Realizacji Inwestycji) celem przeprowadzenia wizji lokalnej lub na wniosek Wykonawców w innym terminie nie późniejszym jednak niż na 5 dni przed datą otwarcia ofert. Termin inny niż wskazany wyżej zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego w informacjach dotyczących przedmiotowego postępowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 8 600,00zł (słownie: osiemtysięcy sześćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w punkcie 1, rozdziału X niniejszej specyfikacji. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO BP S.A. o/Sosnowiec, numer konta: 59 1020 2498 0000 8402 0025 7089. 2. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27