Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznych.

Przedszkole Miejskie nr 38 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-113 Gliwice, ul. Literatów 41
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2342291 , fax. 32 2342291
  • Data zamieszczenia: 2014-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Miejskie nr 38
    ul. Literatów 41 41
    44-113 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 2342291, fax. 32 2342291
    REGON: 24178672600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: wykonanie remontu instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących - w budynku przedszkola Podstawowy zakres robót: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych - demontaż istniejących instalacji słaboprądowych, - wykonanie głównego wyłącznik zasilania, - wymiana rozdzielnic elektrycznych(głównej i piętrowych), - Wymiana instalacji oświetleniowej, - Wymiana instalacji gniazd wtyczkowych 230V i 400V - wykonanie instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych, - wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej, - wykonanie instalacji słaboprądowych - wykonanie prac budowlanych towarzyszących remontowi instalacji W wyniku realizacji zamówienia zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej - według wskazań urządzeń pomiarowych przedszkola, - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - wykona wyniesienie , wniesienie mebli, sprzętu, wyposażenia, itp., - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu, wyposażenia, itp., - wykona prace wykończeniowe związane z realizacją zamówienia, np.: uzupełniające prace malarskie, posadzkarskie, okładzinowe, itp., - wywiezie i podda utylizacji odpady, - w przypadkach tego wymagających zapewni zasilanie budynku z agregatu prądotwórczego(szczególnie dla księgowości we wskazanych na roboczo dniach), - uzgodni z Zamawiającym kolorystykę do malowania ścian i sufitów, - uzgodni z Zamawiającym kolorystykę oraz rodzaj okładzin ściennych, elementów dekoracyjnych do okładzin ściennych i płytek posadzkowych, przy czym średnia cena m2 płytki ściennej i podłogowej nie może być mniejsza niż 45 złotych brutto za m2 - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ - dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 do SIWZ Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 16.00. d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach