Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznej i pomieszczeń komunikacyjnych w budynku biurowym Nadleśnictwa Siewierz oraz remont strefy wejściowej

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, Łysa Góra 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6742957, 6742958 , fax. 032 6741160
  • Data zamieszczenia: 2012-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz
    Łysa Góra 6 6
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 032 6742957, 6742958, fax. 032 6741160
    REGON: 27253593100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/siewierz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznej i pomieszczeń komunikacyjnych w budynku biurowym Nadleśnictwa Siewierz oraz remont strefy wejściowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja strefy wejściowej oraz korytarzy na 1 i 2 kondygnacji w budynku administracyjno- biurowym wraz z modernizacją instalacji elektrycznej. Zakres robót obejmuje: 1.1. Modernizacja elewacji i chodnika wejściowego - rozebranie istniejącej kostki brukowej i ułożenie nowej - renowację elewacji ( tylko bryła frontowa) - montaż oświetlenia i elementów dekoracyjnych 1.2. Remont pomieszczeń komunikacji na piętrze - rozebranie sufitu podwieszanego - rozebranie paneli ściennych z PCV - skucie istniejących posadzek - wykonanie nowej instalacji elektrycznej - wykończenie ścian zgodnie z projektem - montaż opasek drzwiowych - montaż sufitu podwieszonego - płytkowanie posadzek - zamontowanie samozamykaczy na wszystkich drzwiach 1.3. Przebudowa wc na parterze i wydzielenie aneksu kuchennego - rozbiórka ścian w wc - budowa ścianek działowych - płytkowanie ścian i podłóg - wykonanie przełożeń armatury sanitarnej wraz z podejściami -montaż instalacji elektrycznej - montaż instalacji wentylacyjnej -montaż zlewozmywaka i umywalki w aneksie kuchennym - montaż klimatyzatora w Sali konferencyjnej 1.4. Remont klatki schodowej - rozebranie sufitu podwieszanego - rozebranie paneli ściennych z PCV - skucie części wierzchniej ze schodów wewnętrznych do wymaganego poziomu - demontaż balustrad - przebudowa instalacji c.o. i elektrycznej - wykończenie ścian wg projektu - montaż grzejnika c.o. - montaż oświetlenia wzdłuż biegów schodów - wymiana parapetów wewnętrznych -płytkowanie stopni - montaż balustrady systemowej 1.5. Remont pomieszczeń komunikacji na piętrze - rozebranie sufitu podwieszanego - rozebranie paneli ściennych z PCV - skucie istniejących posadzek - wybudowanie okna na klatce schodowej i wstawienie przeszklonych drzwi z czasowym zabezpieczeniem przed przypadkowym otwarciem- wykonanie nowej instalacji elektrycznej - przełożenie grzejnika c.o. - wykończenie ścian wg projektu - montaż opasek drzwiowych - montaż samozamykaczy na wszystkich drzwiach - montaż sufitu podwieszonego - płytkowanie posadzek 1.6. Montaż instalacji wentylacji w wybranych pomieszczeniach na piętrze. 1.7. Zamurowanie okna w sekretariacie i budowa szafy gospodarczej. 1.8. Remont wewnętrznych instalacji elektrycznych - wewnętrzna linia zasilająca - rozdzielnię główną - wewnętrzną instalację elektryczną 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w projekcie umowy, dokumentacji projektowej wykonania zamówienia oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki do SIWZ. UWAGA! Jeżeli w dokumentacji przetargowej, odnośnie urządzeń i materiałów zostały wskazane urządzenia i produkty poprzez podanie marki, modelu, typu itp. Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń innej marki, pod warunkiem, że posiadają one te same lub lepsze charakterystyki. 3. Przedmiar robót , stanowiący element dokumentacji SIWZ jest dokumentem pomocniczym i nie może stanowić podstawy roszczenia odszkodowawczego przez Wykonawcę z tytułu informacji w nim zawartych. 4. Budynek przeznaczony do remontu zlokalizowany jest w miejscowości Siewierz, ul. Łysa Góra 6 Projektem objęty jest budynek administracyjno -biurowy oraz chodnik przed wejściem do budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 2. 1 pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku BGŻ S.A. o/Katowice nr 10 2030 0045 1110 0000 0041 8480 2. 2 poręczeniach bankowych 2. 3 poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych 2. 4 gwarancjach bankowych 2. 5 gwarancjach ubezpieczeniowych 2. 6 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty) i musi ono obejmować cały okres związania ofertą. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium jeżeli wykonawca nie wywiązał się ze zobowiązań wobec Nadleśnictwa Siewierz, dających podstawę do zatrzymania wadium w oparciu o przepisy Ustawy (art. 46 ust 4a. i ust 5.). Zapłata roszczeń z gwarancji może nastąpić najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wpłynięcia do gwaranta żądania zapłaty wadium. Żądanie zapłaty wadium wraz z oświadczeniem, że wadium jest należne z powodu zaistnienia jednej ze wskazanej okoliczności zgodnie z art. 46 ust 4a. i ust 5. oraz dokumenty potwierdzające, że żądanie zapłaty zostało podpisane przez osobę, które mogą zaciągać zobowiązanie w imieniu Nadleśnictwa Siewierz są jedynymi dopuszczalnymi warunkami, od wniesienia których gwarant może uzależniać zapłatę wadium. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.1 rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_siewierz/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach