Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznej - 3 etap.

Przedszkole Miejskie nr 37 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Poli Gojawiczyńskiej 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 234 23 61 , fax. 32 234 23 61
  • Data zamieszczenia: 2015-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Miejskie nr 37
    ul. Poli Gojawiczyńskiej 11 11
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 234 23 61, fax. 32 234 23 61
    REGON: 24178912700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznej - 3 etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W 2014 roku w ramach 1 i 2 etapu robót wykonano: a) remont instalacji elektrycznej: - złącze kablowo-pomiarowe dla przedszkola, tablice rozdzielcze, wewnętrzne linie zasilające oraz instalacja połączeń wyrównawczych, ochrony od porażeń prądem elektrycznym - dla całego budynku, - instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych 230V, instalacja elektryczna wentylacji, instalacji siły 400/230V, instalacja połączeń wyrównawczych, ochrony od porażeń prądem elektrycznym - dla kondygnacji piwnicy i kondygnacji poddasza oraz kondygnacji parteru, b) remont instalacji oświetlenia zewnętrznego i monitoringu montowanych na elewacji budynku: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane obejmujące: wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych, wykonanie modernizacji instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących w budynku przedszkola - 3 etap realizacji robót Zakres 3 etapu realizacji robót obejmuje wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej i słaboprądowej: - instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych 230V, instalacja elektryczna wentylacji, instalacja siły 400/230V, instalacja połączeń wyrównawczych, ochrony od porażeń prądem elektrycznym - dla piętra, - instalacja domofonowa - rozszerza się zakres instalacji domofonowej w stosunku do projektu o domofon w kancelarii na piętrze oraz o wymianę instalacji domofonowej windy towarowej, 3 przystankowej - instalacja systemu do rozliczania czasu i kosztów pobytu dzieci w placówce wraz z platformą komunikacyjną ( 150 kart zbliżeniowych) - uporządkowanie instalacji słaboprądowych w pomieszczeniu pracowni komputerowej na poddaszu oraz w kancelarii i pokoju księgowości na piętrze - roboty budowlane towarzyszące Podstawowy zakres robót: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych, - demontaż istniejących instalacji słaboprądowych, - Wymiana instalacji oświetleniowej, - Wymiana instalacji gniazd wtyczkowych 230V i 400V, - wykonanie instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych, - wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej, - wykonanie instalacji słaboprądowych, - wykonanie prac budowlanych towarzyszących W wyniku realizacji zamówienia zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie następującego ryczałtu: koszt zużycia wody- 50 złotych brutto/tydzień, koszt zużycia energii - 50 złotych brutto/tydzień, - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - wykona wyniesienie , wniesienie mebli, sprzętu, wyposażenia, itp., - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu, wyposażenia, itp., - wykona prace wykończeniowe związane z realizacją zamówienia, np.: uzupełniające prace malarskie, posadzkarskie, okładzinowe, itp., - wywiezie i podda utylizacji odpady, w tym źródła światła - w przypadkach tego wymagających zapewni zasilanie budynku z agregatu prądotwórczego(szczególnie dla księgowości we wskazanych na roboczo dniach), - uzgodni z Zamawiającym kolorystykę do malowania ścian i sufitów, - uzgodni z Zamawiającym kolorystykę oraz rodzaj płytek podłogowych i płytek ściennych, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami i innymi wymaganiami oraz pokryje wszelkie koszty z tym związane, a wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, dostawcę/dystrybutora energii elektrycznej, itp., - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - w pomieszczeniach gdzie nie planuje się kompleksowego remontu a jedynie wykonywane są instalacje należy wykonać uzupełniające prace posadzkarskie, okładzinowe, malarskie, itp. - podłączenie nowych instalacji do istniejących nowych tablic rozdzielczych - wykonanie postanowień zgłoszenia robót Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie do oferty katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 16.00. d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach