Przetargi.pl
Modernizacja II Liceum Ogólnokształcącego w Stargardzie Szczecińskim przy ul. Mieszka I 4, obejmująca termomodernizację budynku

Powiat Stargardzki ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Skarbowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4804802 , fax. 091 4804873
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stargardzki
    ul. Skarbowa 1 1
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4804802, fax. 091 4804873
    REGON: 81170228900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja II Liceum Ogólnokształcącego w Stargardzie Szczecińskim przy ul. Mieszka I 4, obejmująca termomodernizację budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja II Liceum Ogólnokształcącego w Stargardzie Szczecińskim przy ul. Mieszka I 4, obejmująca termomodernizację budynku. Budynek II Liceum Ogólnokształcącego posadowiony jest na działce nr 300, w obrębie nr 11 miasta Stargardu Szczecińskiego. Obecna powierzchnia użytkowa wynosi 3 459 m?, a kubatura budynku 15 580,04 m?. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wyodrębnia następujące etapy robót: 1) I etap obejmujący: a) wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV, z wymianą parapetów wewnętrznych, b) wymianę drzwi zewnętrznych, 2) II etap obejmujący: a) ocieplenie stropodachu i wymianę pokrycia dachu o powierzchni 1 872,012 m2, b) remont kominów, c) ocieplenie ścian zewnętrznych o powierzchni 3 279,11 m2, d) wymianę parapetów zewnętrznych, e) wymianę instalacji odgromowej, f) wykonanie opaski wokół budynku, g) roboty towarzyszące związane z remontem, 3) III etap obejmujący: a) płukanie instalacji co., b) montaż zaworów termostatycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 24 590 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 5 lat wykonali prace o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia., tj. co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu termomodernizacji budynku, obejmującej docieplenie ścian o powierzchni co najmniej 2 000 m2 , docieplenie dachów i stropodachów, wymianę stolarki a także roboty izolacyjne, b) Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi wymagane uprawnienia bez ograniczeń, z zakresu branży: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) sanitarnej, c) elektrycznej oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a) Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, b) Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę, co najmniej 700 000 zł, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. 2. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) aktualne zaświadczenie właściwego Urz. Skarbowego oraz ZUS lub KRUS o nie zaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie należy podać wartości tych robót oraz daty i miejsca wykonania. Za prace odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna: wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu termomodernizacji budynku, obejmującej docieplenie ścian o powierzchni co najmniej 2 000 m2 , docieplenie dachów i stropodachów, wymianę stolarki a także roboty izolacyjne. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 6) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7) dokumenty stwierdzające, że osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia bez ograniczeń, z zakresu branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 8) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 700 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. Szczegółowy zakres dokumentów określa SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstargardzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach