Przetargi.pl
Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego Woli Rokszyckiej, Stradzewie, oraz przebudowa placu w Bogdanowie- etap I.

Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg

  • Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
    ul. Kościuszki 5/11 5/11
    97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
    tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
    REGON: 59064790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego Woli Rokszyckiej, Stradzewie, oraz przebudowa placu w Bogdanowie- etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest/są: Część I Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadaszenia na przybudówce do budynku Domu Ludowego w Woli Rokszyckiej. Zakres wykonywanych robót określają następujące pozycje przedmiaru: poz.39, 40, 45, 46 i 47 - 100%, poz. 41 - 43,65 m2, poz.43 -18,2m i 44 - 13,72m. Pozostałe pozycje przedmiarów nie podlegają wycenie. Część II Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji wod.-kan., częściowe wykonanie instalacji co. (instalacja podpodłogowa w pom.1.06, 1.05 i 1.03), roboty budowlane konieczne do wykonania w pom. 1.03, 1.04, 1.05, 1.06, oraz częściowo w pom.1.01. i 1.07 Zakres wykonywanych robót określają następujące pozycje przedmiaru: Roboty budowlane- realizowane w pomieszczeniach 1.03, 1.04, 1.05, 1.06 i 1.07 (przedmiar w załączeniu) 1. Pom.1.03 - rozebranie ścianki grub.12cm wraz z drzwiami 70x210cm, w ścianie 25cm: wykucie drzwi 150 x 250, częściowe zamurowanie otworu, wykucie 2 szt. otworów okiennych 120x150, montaż nadproży 2L19/N-150 nad oknami O1 - 2szt.(w ścianie szczytowej), wykucie drzwi 140x200, zamurowanie otworu cegłą, wykucie otworu na drzwi 90x200, montaż nadproża 2L19/N-150 nad drzwiami, skucie starych tynków, wykonanie tynku ścian, tynk stropu, wyłożenie ścian glazurą do wysokości 2,05m, malowanie ścian powyżej płytek i stropu, strop w miejscu schodów, ułożenie płytek gresowych na izolacji: przeciwwilgociowej z folii, cieplnej ze styropianu grub.5cm i warstwie wyrównawczej z betonu grub.5cm. 2. Pom.1.04 - w ścianie 25cm: wykucie otworu na drzwi Dz1 - 90 x 200 i D-2- 90 x 200, montaż nadproży 2L19/N-150 nad ww.drzwiami - 2szt. wykucie drzwi 140x200, zamurowanie otworu cegłą, wykucie otworu na drzwi 90x200, montaż nadproża 2L19/N-150 nad drzwiami, skucie starych tynków, wykonanie tynku ścian, tynk stropu, wyłożenie ścian glazurą do wysokości 2,05m, malowanie ścian powyżej płytek i stropu, ułożenie płytek gresowych jw. 3. Pom.1.05 - montaż drzwi D-2, wym. 80x200, skucie starych tynków, wykonanie tynku ścian, tynk stropu, wyłożenie ścian glazurą do wysokości 2,05m, malowanie ścian powyżej płytek i stropu, montaż drabiny rozciąganej,ułożenie płytek gresowych jw. 4. Pom.1.06 - w ścianie 25cm: wykucie okna 120x150, zamurowanie otworu, montaż drzwi D-3, wym. 90x200, ścianka ? cegły (zamurowanie otworu), skucie starych tynków, wykonanie tynku ścian, tynk stropu, wyłożenie ścian glazurą do wysokości 2,05m, malowanie ścian powyżej płytek i stropu, ułożenie płytek gresowych jw. 5. Pom.1.07 - w ścianie 25cm wykucie otworu na drzwi Dz2 - 90 x 250, montaż nadproży 2L19/N-150 nad ww.drzwiami - 1szt., ścianka grub.12cm. 6. Schody wejściowe do pomieszczenia 1.04 (bez pochylni dla niepełnosprawnych). 7. Pom.1.01 - wykucie okna o wym.180x150cm, zamurowanie cegłą, wykonanie wnęki 70x65x25cm dla hydrantu HP25. 8. Ściana na poddaszu oddzielająca poddasze od sali- wymurowanie i tynk. Roboty instal. wod.kan. wewnętrzne 1. Roboty ziemne i rozbiórkowe dla kan.wewn. - poz. 1 - 9 -100%, 2. Roboty instalacyjne - kan.sanit.wewn. - poz. 10 - 29 -100%, 3. Roboty instalacyjne - instal. wodociągowa - poz. 30 - 52 -100% III. Roboty instal. c.o. Instalacja c.o.podpodłogowa w pom.1.06, 1.05, 1.04 i 1.03 bez osprzętu (korek zaślepiający) - poz.wg tabeli Pozycja kosztorys. Opis Ilość Uwagi: 53. Rurociąg evalPEX-a śr.16mm w peszlu 24 54. Jw., lecz śr. 20mm 21 56. Rurociągi w instalacjach c.o. o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach (Odcinek od rozdzielacza śr.65mm w pom.1.07 do szafki pt w pom.1.05) 5 61. Szafka podtynkowa z rozdzielaczem dwusekcyjnym do instal.co. z zaworami odcinającymi śr.32mm szt.2, zaworami śr.25 szt.2, zaworami odcinającymi śr.20 szt.2 oraz z odpowietrznikami automatycznymi szt.2 1 W pom.1.05 Dodatkowo Przewidzieć zaślepienie rur c.o. przed zaworem odcinającym (pomieszczenia 1.03, 1.04, 1.05, 1.07) oraz w pom.1.07(przed rozdzielaczem) i 1.01 (za szafką pt z rozdzielaczami) 12szt. Robota dodatkowa wynikajaca z reali- zacją instalacji etapami. Roboty instal. elektryczne 1. Instalacje el.wewnętrzne - poz.3-29 - 100%, 2. Instal.odgromowa i połączenia wyrównawcze- poz.30-37 - 100%, 3. Roboty demontażowe - poz.38-50 - 100%, Pozostałe pozycje przedmiarów nie podlegają wycenie. Do odbioru robót należy przygotować wyniki przeprowadzonych prób i pomiarów potwierdzonych stosownymi protokółami, a w szczególności: protokół oporności izolacji, protokół skuteczności zerowania, protokół ochrony przeciwporażeniowej, protokół badania instalacji odgromowej. Część III Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oświetlenia placu w miejscowości Bogdanów. Zakres wykonywanych robót określają następujące pozycje przedmiaru: - roboty budowlane w zakresie bud. linii energ. - poz. 1.1-1.13 - instal. zewn. osprzętu oświetleniowego poz. 2.1-2.5 Pozostałe pozycje przedmiarów nie podlegają wycenie. 3. Wykonane roboty powinny być zgodne z: 1) Dotyczy części I: a) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą -załącznik nr 6a (Dom Ludowy w Woli Rokszyckiej) b) projektem budowlanym c) przedmiarem robót - załącznik nr 6c (Dom Ludowy w Woli Rokszyckiej) d) pozwoleniem na budowę decyzja nr 745/2008 z dnia 04.09.2008 r. - załącznik nr 6 d ( Dom Ludowy w Woli Rokszyckiej) e) opisem technicznym -załącznik nr 6 e ( Dom Ludowy w Woli Rokszyckiej) f) zestawieniem graficznym -załącznik nr 6 f ( Dom Ludowy w Woli Rokszyckiej) Dokumenty wymienione w pkt 3.1) b) udostępnione będą do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 13 w godzinach poniedziałek 9:00-17:00, wtorek- piątek 7:30-15:30 do dnia otwarcia ofert. 2) Dotyczy części II: a) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą -załącznik nr 7a (Dom Ludowy w Stradzewie) b) opis techniczny- załącznik nr 7b (Dom Ludowy w Stradzewie) c) przedmiarem robót- załącznik nr 7c (Dom Ludowy w Stradzewie) d) informacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - załącznik nr 7d (Dom Ludowy w Stradzewie) e) pozwoleniem na budowę decyzja nr 116/2008 z dnia 27.02.2008 r. - załącznik nr 7 e ( Dom Ludowy w Stradzewie) f) zestawieniem graficznym -załącznik nr 7 f ( Dom Ludowy w Stradzewie) g) projektem budowlanym Dokumenty wymienione w pkt 3.2) g) udostępnione będą do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 13 w godzinach poniedziałek 9:00-17:00, wtorek- piątek 7:30-15:30 do dnia otwarcia ofert. 3) Dotyczy części III: a) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą -załącznik nr 8 a (przebudowa placu w Bogdanowie) b) opis techniczny - załącznik nr 8 b (przebudowa placu w Bogdanowie) c) przedmiarem robót- załącznik nr 8 c (przebudowa placu w Bogdanowie) d) pozwoleniem na budowę decyzja nr 626/2009 z dnia 17.08.2009 r. - załącznik nr 8 d (przebudowa placu w Bogdanowie) e) zestawieniem graficznym- załącznik nr 8 e (przebudowa placu w Bogdanowie) f) projektem budowlanym Dokumenty wymienione w pkt 3.3) f) udostępnione będą do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 13 w godzinach poniedziałek 9:00-17:00, wtorek- piątek 7:30-15:30 do dnia otwarcia ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) Robotami będzie kierowała osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia zgodne z przepisami prawa (branża ogólnobudowlana) - dotyczy część I i II. b) ) Robotami będzie kierowała osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia zgodne z przepisami prawa (branża elektryczna) - dotyczy część III. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Szczegółowy opis dla wykonawców: Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z pkt. 2 1.5 Warunki dodatkowe: Zaoferują: a) wykonanie zamówienia w terminie: Część I: 30 dni od daty zawarcia umowy. Część II: 56 dni od daty zawarcia umowy Część III: 14 dni od daty zawarcia umowy b) 30 dniowy termin płatności od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT i protokołu odbioru wykonanych robót c) 36 miesięczny okres gwarancji liczony od daty dokonania ostatecznego odbioru robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 A.2) Kosztorysy ofertowe szczegółowe dla każdej części oddzielnie. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.- załącznik nr 2 i załącznik nr 3 C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. dokumenty potwierdzające uprawniania osoby, która będzie kierowała pracami budowlanym: a) decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie objętym zamówieniem lub dyplom mistrza w odpowiednim zawodzie budowlanym b) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub złożyć oddzielne polisy potwierdzające, że każdy z Wykonawców ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola-krzysztoporska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach